Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag ska köpa löparskor tänkte jag och behöver hjälp, då det finns några som passar.:arghh: Känns som att det skulle vara lättare att...
Svar
11
· Visningar
982
Senast: Silkisif
·
Kropp & Själ Hej jag har köpt extensions från roewa hair, det är äkta hår. Men tänkte på det när man färgar håret när man satt i det, ska man...
Svar
3
· Visningar
674
Senast: Piek
·
Kropp & Själ Någon som provat den? Jag skulle behöva en kickstart och tycker nog det verkar ok (även om 1 kg i veckan kanske är lite väl mycket...
Svar
9
· Visningar
1 154
Senast: terwa
·
Kropp & Själ vad vänder man sig och hur går man tillväga? Alltså opererad med tänkt sjukskrivning i 3 veckor är inne på 4 månaden. Något har gått...
Svar
3
· Visningar
1 399
Senast: rubytoo
·
Kropp & Själ Är på g att boka en resa till solen i maj. Är Mallorca ok i slutet av maj?
Svar
2
· Visningar
567
Senast: Mixoman
·
Kropp & Själ På senaste tiden har vi börjat intressera oss mer och mer för det här med ekologisk mat. Tyvärr säger hushållskassan nej till att byta...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 829
Senast: hvala
·
Kropp & Själ Jag har nu kort hår, men funderar på att spara ut igen. Men det som bär emot är anledningen till att jag klippte av det. Kvaliten. Jag...
Svar
11
· Visningar
2 559
Kropp & Själ cerazette- de enda ppillrena du få äta om du har migrän? Är det så? Var och skulle förnya mitt recept på ppiller idag men fick inte...
2
Svar
39
· Visningar
11 646
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Jag har fått rejäla problem med att jag fryser och har frossa, varvat med korta stunder av svettningar (vallningar), där jag egentligen...
2
Svar
31
· Visningar
18 014
Kropp & Själ Fick min tand utdragen igår, har velat göra det i några år så var skönt att få det gjort. Men! Jag hade verkligen inte trott att jag...
2
Svar
22
· Visningar
23 601
Senast: Inglorion
·
Kropp & Själ Funderade på detta häromdagen då jag nyligen fick ett ganska saftigt recept på penicillin utskrivet (hög styrka, stor förpackning) som...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
8 133
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Jag funderar ibland över den mängden inlägg (och olika trådar) här på buke som berättar om alleriger, känsligheter, nedstämdhet...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 159
Senast: EmmaW
·
Kropp & Själ Hur är det nu med runkeeper - är kaloriräknaren fortfarande en glädjemätare? (Använder den bara för att göra mina promenader lite...
2
Svar
29
· Visningar
8 314
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Jag har gått och blivit världens mest nojiga människa. Det hela började under en sjukt stressig period i höstas där det till slut kändes...
Svar
19
· Visningar
3 887
Senast: Piek
·
Kropp & Själ Jag bor på 16'de våningen, mitt i ett höghus med två portar (dvs rätt många grannar), i sovrummet vill vi gärna ha öppet fönster då vi...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 889
Kropp & Själ Jag har för ett tag sedan gått från vegetarian till vegan. Jag mår otroligt bra fysiskt av det och känner mig som en bättre människa i...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 970
Senast: mandalaki
·
L
Kropp & Själ Idag var det en sån där liten annons i bladet igen, typ "jag vill inte bli firad". Vilka är de männikorna? hur många vänner, bekanta...
2
Svar
35
· Visningar
7 347
Senast: Brandgul
·
Kropp & Själ ...ja det är ju himla jobbigt... och när jag dessutom insåg att jag faktiskt läckte inte bara när jag hoppade studsmatta eller gick på...
Svar
0
· Visningar
1 122
Kropp & Själ Jag skulle vilja återuppta den träning som jag utförde innan jag skaffade barn, men det går inte! Jag har två stora problem: Först så...
Svar
6
· Visningar
1 124
Senast: voltis
·
Kropp & Själ Vad kan man göra för att lindra pms? Jag kör med Femal Balans, men tycker bara att det fungerar sådär. Äter SSRI dagligen, pga...
Svar
0
· Visningar
453
Senast: Novisis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp