Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Ja som rubriken lyder finns det något bra eller borde jag gå till läkare och be om hjälp den vägen? det som är receptfritt, har de...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
13 005
Kropp & Själ Nån här som använder själv? Har hört och läst så mycket positivt och är sugen på att testa bla för min mage. Har även läst att det finns...
Svar
2
· Visningar
801
Senast: Hussen
·
Kropp & Själ Hej! Jag är 14 år och har haft mens i ca 2 år. I början hade jag bara lite värkar, men för några månader sen så har dom blivit extrema...
Svar
14
· Visningar
2 437
Senast: Elina8
·
Kropp & Själ Jag känner att jag behöver input från er som varit med om eller haft närstående som gått i väggen ordentligt. Den 1 Mars 2013...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 384
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Finns det fler??? Jag har ALDRIG kunnat rapa, inte ens som liten. Det innebär såklart en del hinder, jag kan t ex inte dricka kolsyrad...
Svar
15
· Visningar
23 310
Kropp & Själ Fick i våras problem med ilningar i en tand, när jag åt kallt eller gjorde något dumt som att andas för fort eller så. Så jag gjorde det...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
9 173
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Fick förra året en skada i höger hand. Enligt läkare "inga direkta skelettskador" men kunde ev bli nervskador och skulle återkomma när...
Svar
0
· Visningar
451
Senast: Mimsan_
·
Kropp & Själ Det här har slagit mig de senaste veckorna av diverse anledningar. Jag har endometrios och får därför höra av gyn att det är svårt att...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
8 020
Senast: Angel
·
Kropp & Själ Upptäckte till min irritation att mina framdäck är så slitna att de bör bytas redan nu. Jag hade hoppats på att de skulle räcka säsongen...
Svar
4
· Visningar
716
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Ja, jag råkade säga att jag ska vara med och springa midnattsloppet den 16 augusti. Jag vet inte hur det gick till, det var bra stämning...
2 3
Svar
40
· Visningar
7 573
Senast: Inglorion
·
Kropp & Själ Okej, jag har blivit osams med en av mina killkompisar/till-och-från-dejt för första gången någonsin. Vi har pratat ut och sagt att allt...
Svar
11
· Visningar
3 328
Senast: Nethril
·
Kropp & Själ Eftersom julen närmar sig med väldans fart vill jag vara ute i god tid med julklappar. Nu vill jag gärna ha tips om bra...
Svar
4
· Visningar
687
Senast: Myzan87
·
Kropp & Själ Tycker vi behöver en pepptråd :) Så vad på er själva är ni mest nöjda med? Jag gillar mina händer,mitt hår och benen :)
2
Svar
30
· Visningar
2 631
Senast: Hero
·
Kropp & Själ Tränat två ggr denna veckan. Första passet mer statiska övningar med kroppen, med andra ord inte jättejobbigt för fötterna. Har även...
Svar
2
· Visningar
534
Senast: Dandylinn
·
Kropp & Själ Har tappat bort eller förlagt mitt halsband:cry: Det är en silverkedja med tillhörande caméhänge. Relifen föreställer en dam som...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
19 290
Senast: _Molle_
·
Kropp & Själ å jag vet inte vad jag ska göra.... Mår så dåligt på jobbet, vill bara stanna hemma, men "duktiga flickan" i mig tillåter inte det. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 172
Kropp & Själ Den här tråden har egentligen ingen poäng alls förutom att vara ett ställe för mig att vräka ur mig min frustration. Jag har Crohns...
2
Svar
23
· Visningar
2 360
Kropp & Själ Jag ska snart ut och resa med en gammalt ragg som flammat upp igen och jag är galet nervös :p Kruxet är att vi ska bila och bo mestadels...
Svar
14
· Visningar
3 459
Senast: Silkisif
·
Kropp & Själ Inte ofta jag skapar trådar men jag är ganska desperat nu och jag har försökt googla mig blå utan att lyckas hitta svaret, kanske beror...
Svar
13
· Visningar
2 228
Senast: Smulis
·
Kropp & Själ Alla ni som hävdar att försäkringskassan och systemet är så himla bra. Att alla som har rätt till hjälp får det. Menar ni att det är...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
10 206

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp