Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Kroniska sjukdomar tråden bara exploderade så jag startar en ny för dem som har eller funderar på stomi
Svar
1
· Visningar
536
Senast: Oldie
·
Kropp & Själ Finns det fler som mig, är det någon som känner igen sig? Jag lever mitt liv i psykiska cykler, vilket jag tror är vanligt bland de...
Svar
10
· Visningar
1 657
Kropp & Själ Jag vill gå ner i vikt, gick upp från 56 i mars 2012 till 79-80 nu. Problemet är väl mest att jag inte lagar mat själv (urtrist) samt...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 840
Kropp & Själ Oktober 2011 så vart jag rejält sparkad av min häst,ren olyckhändelse,men han sopa mig i backen totalt av en smäll. Jag fick världens...
Svar
11
· Visningar
5 523
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Efter som jag kapade den andra tråden och den fick fel focus så gör jag en ny... som kan innehålla allt som har med övervikt att göra...
2
Svar
24
· Visningar
2 625
Senast: Rolle
·
Kropp & Själ Jag blev lite fundersam, jag läste precis tråden om alkoholkonsumtion och började fundera över min egen konsumtion. Jag dricker i...
Svar
9
· Visningar
863
Senast: Mammas
·
Kropp & Själ Som gör dem särskilt disponerade att våldta? http://www.interasistmen.se/granskning/sd-politiker-jag-bara-rakade-bara-gilla-valdtaktshot/
Svar
0
· Visningar
374
Senast: golit
·
Kropp & Själ Jag har nog hamnat här i fästingarnas paradis. Min snart 8 år gamla hund har aldrig tidigare haft fästingar på sig, men under de här 4...
Svar
10
· Visningar
804
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Efter att läst nån tråd här nyss om nån som skulle bjuda på tofu så började mitt huvud & google spinna. Kom in på en sida (Bjuda en...
Svar
12
· Visningar
1 149
Senast: Anna
·
Kropp & Själ Efter Rot- och Rut, kommer Rus. Ett förlag från SD att man får dra av 25% av allt man sagt i fyllan. Fler förslag?
Svar
6
· Visningar
644
Senast: golit
·
Kropp & Själ Sedan jag var 6 år gammal har den hemska migränen kommit med jämna mellanrum och ingenting hjälper.. Blir sängliggandes ibland uppemot...
Svar
7
· Visningar
1 564
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Hur vet man egentligen om man skulle råka bli gravid när man äter minipiller och mensen uteblir? Jag har helt glömt att fråga min...
Svar
2
· Visningar
1 055
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Hej jag behöver råd och lite hjälp nu.Det är så att jag nästan aldrig går ut nu för tiden går inte ens ut mot våran så som jag brukar...
Svar
8
· Visningar
1 083
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Jag genomgår just nu kbt-terapi mot blodfobi, men förstår inte riktigt min reaktion just nu. Förra veckan skulle jag titta på en film...
Svar
3
· Visningar
698
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Funderar på att byta frisyr och skaffa lugg. Men hur fungerar det ihop med hjälmar, blir luggen platt och förstörd? Jag tänker främst på...
Svar
16
· Visningar
2 504
Senast: Paddington
·
Kropp & Själ Någon här som har gjort en labriatorieframställd bettskena att använda på natten? Hur långt tid tog det då från att ni gjort avtrycket...
Svar
3
· Visningar
505
Senast: _FiA_
·
Kropp & Själ Någon annan som är prenumerant eller har testat Glossybox? :laugh:
23 24 25
Svar
494
· Visningar
48 057
Senast: _FiA_
·
Kropp & Själ Jag hade en dejt idag. Har haft kontakt med en helt reko kille som "bjöd in sig själv". So far so good. Vi pratade, åt middag, och...
2
Svar
37
· Visningar
4 314
Senast: Myrten
·
Kropp & Själ När jag var tonåring hade jag en hel den spänningshuvudvärk, men den försvann - fråga mig bara inte när eller hur, jag vet bara att jag...
Svar
11
· Visningar
2 550
Kropp & Själ Hej. Någon som vet om man kan hitta den isländska parfymen som Andrea Maack gjort.Om den finns att köpa i Sverige? Den luktar superfräscht.
Svar
6
· Visningar
803
Senast: Tättran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp