Glossybox!

Sv: Glossybox!

Har du ett tremånadersabonnemang? Jag kan inte svara på den frågan då, vi har haft ett löpande, slutade i höstas och nu tar dottern låda för låda, hoppar över ibland. Men borde det inte räcka med att helt enkelt hålla pengarna inne? Ingen betalning = ingen box skickad? Jag har inte sett att de debiterat folk i efterhand heller.
Glossybox hintar själva om innehåll, men det florerar massa rykten också på kommande innehåll, ofta baserat på artiklar i glossymag och andra länders glossyboxar.
 
Sv: Glossybox!

Jag fick min idag, är nöjd! Riktigt högt värde på alla saker tillsammans! Grymt! Synd att det är så lite smink bara. .
Sen var det ingen blondinbella produkt med? Måste varit något rykte som gick bara,.,

 
Sv: Glossybox!

Jag fick samma som du, med undantag för läppstiftet. Istället fick jag små förpackningar av schampo och balsam från matrix biolage. Och annan färg på nagellacket (glitterflakes) Ganska trist box, inga direkta sminkprodukter alls :(
 
Sv: Glossybox!

Jag fick också schampo och balsam samt nagellacket med guldflakes, ögoncremén, hudcremén samt deosprayen och proverna.

Var väldigt nöjd med att det inte var något smink eftersom det varit en del sådant på sistone. Nu fick jag istället en redig uppsättning med reseprodukter.
 
Sv: Glossybox!

Jag fick min femte låda igår. Har fått nagellack i varje låda. Haha! Jag som inte ens målar naglarna! Tur man har en treåring som vill ha olika färger på alla naglar.

Fick det nagellacket med flakes. Sen fick jag panos deon, full size ansiktscreme som känns superbra, mascara (äntligen!!) och bodycreme. Jag är nöjd. Älskar Glossyboxarna :)
 
Sv: Glossybox!

Alltså, det gröna lacket var ju fan asbra!
Onecoater och ganska lättlackat. Fin färg dessutom! Tummen upp! :)
 
Sv: Glossybox!

Jag fick också schampo och balsam samt nagellacket med guldflakes, ögoncremén, hudcremén samt deosprayen och proverna.

Var väldigt nöjd med att det inte var något smink eftersom det varit en del sådant på sistone. Nu fick jag istället en redig uppsättning med reseprodukter.

en hel del smink?! Inte i mina boxar iaf.. tycker det är extremt lite smink:yuck::D
 
Sv: Glossybox!

Ögonskuggor, primers och mascaror har jag fått flera exemplar av under mina (typ fem?) boxar. Ett rouge däremot skulle jag gärna ta. Men har redan gett bort smink, hudvård gör jag av med i lite större omfattning i alla fall.
 
Sv: Glossybox!

Jag måste leta upp de där facebookgrupperna jag har hört om för att byta saker. Denna gång fick jag flera saker jag inte vill ha..

En ögonkräm
Lip Balm
Mitchell and peach body cream
Panos Emporio Deo Spray
ett nagellack i konstig mintgrön färg..

Känns som jag alltid får ögonkrämer.. eller nagellack i konstiga färger...
Jag som vill ha smink, fast i traditionella färger
eller ansiktsmask, body lotion och sånt.
 
Sv: Glossybox!

Skönhetsbytargruppen, Glossybox köpes/bytes/säljes, Makeup & Glossybox köpes/bytes/säljes.
 
Sv: Glossybox!

Känns som jag alltid får ögonkrämer.. eller nagellack i konstiga färger...
Jag som vill ha smink, fast i traditionella färger
eller ansiktsmask, body lotion och sånt.

Då ska du nog säga upp din prenumeration. Glossybox går ut på att du ska få prova nya produkter. Produkterna baseras helt och hållet på vad företagen vill promota och ge ut. Självklart ger de hellre ut gröna, oranga, gula m.fl. färger än att ge ut rosa, röda osv som säljer bra. Det hela går ju mer ut på att du ska testa hur väl det fungerar, sen har vissa tur att få en trevlig färg ibland.
 
Sv: Glossybox!

Ögonskuggor, primers och mascaror har jag fått flera exemplar av under mina (typ fem?) boxar. Ett rouge däremot skulle jag gärna ta. Men har redan gett bort smink, hudvård gör jag av med i lite större omfattning i alla fall.

har varken fått ögonskuggor eller primers i mina boxar, en liten provmascara är det enda jag fått i sminkväg hittills. och sen läppstiftet den här månaden
 
Sv: Glossybox!

Då ska du nog säga upp din prenumeration. Glossybox går ut på att du ska få prova nya produkter. Produkterna baseras helt och hållet på vad företagen vill promota och ge ut. Självklart ger de hellre ut gröna, oranga, gula m.fl. färger än att ge ut rosa, röda osv som säljer bra. Det hela går ju mer ut på att du ska testa hur väl det fungerar, sen har vissa tur att få en trevlig färg ibland.

Fast samtidigt tycker jag de borde tjäna på att ge saker som folk blir nöjda med och kommer köpa mer av. Om jag får ett nagellack som är en färg jag gillar så kommer jag tillbaka till företaget och köper fler.
 
Sv: Glossybox!

Fast det är inte säkert. Jag och många andra testar nagellacken för att se hållbarheten, sitter det skitbra - då köper jag förmodligen ett till i en färg jag gillar.
Har jag fått en färg jag gillar på nagellack och det sitter uselt så köper jag ju inte samma igen.

Sen finns det ju de som faktiskt gillar de udda färgerna.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Bor i Skåne och upplever att jag är påverkad av min pollenallergi. Är det någon annan som fortfarande märker av sin pollenallergi trots...
Svar
8
· Visningar
343
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Upptäckte igår att det blir väldigt tidigt mörkt, redan vid ca kl 19 börjar det skymma. Så ska inventera reflexförrådet, vet att jag...
Svar
9
· Visningar
524
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Jag tycker den här tiden på året känns så himla sorglig. Det blir mörkt tidigare och tidigare och känns så väldigt långt till våren när...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 640
Senast: Takire
·
R
Kropp & Själ Hur gör man för att komma över mobilberoende? Vad fungerar? Jag har till och med en app som blockar appar och hemsidor, men när jag är...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 512
Senast: Praeterea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp