@Inte_Ung Nej, jag vet. Panik i mitt fall är inte panikångest med kraftiga symptom av hjärtklappning, andnöd och/eller bröstsmärtor.
Det är mer en onormal ledsenhet som liksom vill ta över helt eller vad man ska säga.
Men efter den senaste stöttningen i form klargörande till nytta för både mig och mina kollegor av vad jag ska fokusera på och vad som förväntas av mig på mina 50% fungerar det allt bättre och jag har sedan dess inte haft samma känslor.
@fejko Ofta nä, ibland ja. Det kan bero på en mängd saker. Ibland för att jag missat att ta med någon aktivitetsgrupp våra ganska komplexa planeringar (alla aktivitetsgrupper har inte planeringar varje vecka utan det kan förändras lite). Ibland för att utrustningen för vissa aktiviteter inte fungerar och man därför avviker från ordinarie plan etc. etc.
Svar ja, jag har speciellt tidigare, tagit på mig skulden för en del felaktigheter där andra kanske brustit i information eller att ge mig förutsättningar. Tyvärr har det inte varit så enkelt som att "sluta med det omedelbart" då invanda mönster uppenbarligen tar tid att bryta.
Du har alltså inte haft klara uppgifter på jobbet under rehabiliteringen?
Jag tror det skapar en oerhörd stress för dig, du behöver veta vad som behöver förväntas av dig på arbetsplatsen, vad du ska göra osv? Och mest troligt att du också gör nytta och inte bara sitter av tiden?
(det är skitsvårt att formulera det jag tänker men jag tror du förstår)