Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag skulle vilja lägga till vår adress bland platserna man kan välja mellan när man ”checkar in” på Facebook, men jag fattar verkligen...
Svar
2
· Visningar
431
Senast: Bapelsin
·
Trädgård & Växter Vi måste prata om pelargoner. Jag har ett ganska invecklat förhållande till dessa skapelser. De är fina, finns i så många olika sorter...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 519
Senast: Kildegrei
·
Kläder & Bli fin Inser att inför sommaren behöver jag köpa en ny bikini. Min är gammal som gatan. Jag verkligen avskyr strandliv och att gå i bikini öht...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 871
Senast: Niyama
·
IT & mobiler Har en Samsung Galaxy Tab A (2016) som plötsligt idag ger felmeddelandet "Flik har kraschat" då jag ska gå in på Samsung Internet. Har...
Svar
17
· Visningar
640
Senast: tott
·
IT & mobiler Jag har en pocketbook och till den har jag fått en sladd för att föra över filer mellan dator och plattan när jag lånar eller köper...
Svar
4
· Visningar
557
Relationer Efter att jag började häromdagen med dejting appar igen så märket jag att jag fick mer matcher än vad är brukligt för mig. Men nästan...
2
Svar
23
· Visningar
3 392
Hemmet Måste köpa ny torktumlare, funderar på vad man ska ha? Jag har sedan jag köpte ny tvättmaskin sagt att jag vill ha en torktumlare med...
Svar
7
· Visningar
1 359
Senast: Saija
·
Tjatter Det är väl dags för en tråd om vårtecken? Hur långt har våren kommit hos dig? Jag hörde talgoxen sjunga sin vårlåt nyss. Så härligt!
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 583
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Hej! Jag har lite diffusa symtom som ingen tycks hitta varför. Har haft kontakt med VC, tagit olika prover och varit hos sjukgymnast men...
Svar
7
· Visningar
939
Senast: Coop
·
Kropp & Själ Lägger denna på allmänt då skadan i sig ju handlar om mig... Moderatornfpr väl flytta till häst människa om det är fel. Någon som har...
Svar
1
· Visningar
592
Senast: Cattis_E
·
Fritid I morgon kör vi igen! Semifinal 2 är det dags för, med vår egen Cornelia! Kommer Sverige ta sig till final? Vad troe ni om de övriga...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 233
Senast: Lingon
·
Tjatter Det kan inte bara vara jag som jobbar/jobbat inom service och fått vara med om rätt absurda klagomål eller beskyllningar. :D Vi pratade...
12 13 14
Svar
269
· Visningar
25 688
Samhälle Var in till min granne en snabbis idag. En gammal man på 80+ Hans lägenhet kryllar av blom/bananflugor. De på bilden är bara en liten...
2
Svar
37
· Visningar
3 696
Senast: pepp
·
Samhälle När jag gick i grundskolan så var vi en grupp ur klassen med som åhörare på en rättegång. Jag tyckte att det var intressant. Så nu...
Svar
4
· Visningar
896
Senast: Asko
·
Juridik & Ekonomi Vi ligger i startgroparna att köpa oss en fastighet just nu, vår första. Jag känner mig helt snurrig kring bolåne-delarna och vill gärna...
Svar
19
· Visningar
1 678
Senast: EZMK
·
Kultur Dags för den officiella tråden för ESC SEMIFINAL 1! :banana::banana::banana: Sverige deltar i semi 2, och de redan klara finalisterna...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
4 908
Senast: Lingon
·
Hemmet Finns det någon oskriven (eller skriven) regel för uthyrning av lägenhet och visning? Jag frågade om visning när vi sa upp vår lägenhet...
7 8 9
Svar
175
· Visningar
16 104
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ På mitt jobb så ersätter arbetsgivaren receptbelagd medicin. Jag har ett gäng mediciner som jag köpt (haft recept på alltså) efter...
Svar
12
· Visningar
1 259
Senast: BernT
·
Samhälle Killen hämtade ut ett paket igår och får då reda på att de har ett paket till som legat 9 dagar och ska returneras. Han kan inte minnas...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
8 347
Samhälle Vad skall ett anständigt liv innehålla? Räcker det med tak över huvudet och mat på bordet? Måste bostaden ha en viss storlek för att...
8 9 10
Svar
183
· Visningar
7 266
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar