Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

S
IT & mobiler Kan man undvika på nåt vis att en enda ram på en sida öppnas, t.ex när man söker på Google? Alltså, om sökordet råkar finnas inom den...
Svar
2
· Visningar
677
Senast: Stolermeyer
·
T
IT & mobiler Var kan man köpa den där vita ipodsladden som laddar och sätter över musik med? Min katt har bitit sönder min sladd :mad:
Svar
4
· Visningar
928
IT & mobiler Hur gör man om man vill spärra en sida så att den inte går att besöka på en dator? Går det med alla sidor? Alltså skulle jag hypotetiskt...
Svar
14
· Visningar
1 256
Senast: Laban
·
J
  • Låst
IT & mobiler Hej! Jag är ny här och undrar hur man lägger in bilder i "gnägg". Hjäp mig, snälla! :bow:
Svar
1
· Visningar
742
Senast: Laban
·
IT & mobiler Hur mycket skulle det kosta på ett ungefär att lägga in så att man kan titta på DVD på datorn?
Svar
11
· Visningar
1 017
Senast: Baka_kun
·
R
IT & mobiler Har haft en sån här tråd för ett bra tag sedan, det kanske hunnit komma nya program nu. Söker ett program man kan öka basen och ändra i...
Svar
3
· Visningar
758
Senast: Laban
·
IT & mobiler Jag använder BitComet för att tanka filmer, men jag är inte helt säker på att det följer med textspår i det jag laddar ner..? Så hur gör...
Svar
7
· Visningar
956
Senast: Ne0
·
G
IT & mobiler Jag och datorer:crazy: jag har en film jag vill lägga upp här på buke i min data.Hur gör ajg för att kunan lägga upp en film här...
Svar
2
· Visningar
743
Senast: Zakyath
·
IT & mobiler Nån som vet om de finns nåt red alert som går o spela i XP??? Vill ha den "gammla" versionen! Den här......
Svar
5
· Visningar
827
Senast: Olius
·
IT & mobiler Vette tusan vad som har hänt med den?? :crazy: :confused: Den hänger sig 511 tusen gånger, ibland så hänger den sig så att den stänger...
Svar
8
· Visningar
1 167
Senast: Zakyath
·
A
IT & mobiler Hur säter man i hopp bilder filmsnuttar till en stor film i datorn vad änvänder ni så pogram vill vill! Snäla hjälp mej det är så många...
Svar
3
· Visningar
747
Senast: Laban
·
B
IT & mobiler Jag skulle göra en inbjudan till en fest och så hittade jag färdiga mallar men jag fattar inte hur de hade tänkt sig med utskriften på...
Svar
2
· Visningar
932
Senast: Bucus
·
IT & mobiler Har förstått att de som har Mac inte kan se filmerna som ligger på min hemsida. Vad ska man använda för komprimering som fungerar även...
Svar
7
· Visningar
881
Senast: alazzi
·
IT & mobiler Jag skulle gärna vilja veta om det finns någon rolig sida med frågesport på nätet?Gärna där man kan tävla aktivt mot andra.
Svar
6
· Visningar
7 409
Senast: Saybia
·
IT & mobiler Jag vet inte om jag är dum men när jag ska ladda ner musik från Cdon eller liknade så finns låtarna oftast bara som WMA-filer och dessa...
Svar
3
· Visningar
1 083
Senast: Zakyath
·
IT & mobiler Jag suger på excel och ännu mer på statistik! Hur gör jag om jag vill beräkna medelvärde och standardavvikelse (det heter väl så??) på...
Svar
4
· Visningar
34 572
Senast: Thalia
·
L
IT & mobiler När jag ska lägga in musik i ipoden, så kommer allt som jag har i datorn in. Men hur (rensar) man så att man får med bara några...
Svar
8
· Visningar
948
Senast: Pooh
·
S
IT & mobiler På min nya dator kan jag inte se vissa .tk hemsidor. Jag avlider. Hur ska jag fixa så det funkar?
2
Svar
20
· Visningar
1 386
Senast: Svíþjóð
·
IT & mobiler Håller ju på med hemsida. Har då skrivit om att låna bilder och Copyright på framsidan, för att förhindra att bilder stjäls. "Vill du...
Svar
16
· Visningar
1 262
Senast: Kimz0r
·
IT & mobiler När jag kollar på Hemnets hemsida (www.hemnet.se) så kan jag inte se bilderna, har varit så här sedan jag bytte dator i december, jag...
Svar
1
· Visningar
652

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp