Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Idag gick jag in på en site som heter last.fm där man kan lyssna på radiokanaler. Laddade hem det program från last.fm som krävdes och...
Svar
3
· Visningar
924
Senast: meodeo
·
P
IT & mobiler Hur gör man för att bränna bilder till en cd-skiva? Låtar kan jag ju men hur gör man med bilder??:o :crazy: ;)
Svar
4
· Visningar
807
Senast: Mitrolle
·
IT & mobiler Jag har fått en cruzer o enl uppgift så skall man kunna spara en massa på den....?? Men hur gör man?? Jag skulle vilja spara mina...
Svar
10
· Visningar
856
Senast: Nafayette
·
T
IT & mobiler Finns de möjilgen svenska instruktioner på hur man registerar sig där? är kass på engelska! :smirk:
Svar
1
· Visningar
780
Senast: cämela
·
N
IT & mobiler Sitter lite med IT-kunskap och jag blir lite tokig av några frågor. 1. Vad kallas eneheten som moderkortet sitter i? 2.vilken tagent...
Svar
1
· Visningar
740
Senast: sarma
·
IT & mobiler (Win XP proffessional) Häromdan när jag slog på datorn så sa det bara klick, och sen dog skärmen. Inte dog som i evigt död, utan den...
Svar
2
· Visningar
754
Senast: Migo
·
IT & mobiler Är det någon som använder detta mejl-program och som vet hur man lägger in ett automatiskt meddelande att man är på semester?
Svar
1
· Visningar
716
Senast: Laban
·
IT & mobiler En undrar... finns det något program för det? Vill gärna kunna klippa ner och grejja med några filmer i t.ex. Windows movie maker...
Svar
4
· Visningar
1 094
Senast: Laban
·
IT & mobiler gör man den här: > fast vänd åt andra hållet?
Svar
4
· Visningar
824
Senast: BernT
·
IT & mobiler någon som har gjort en sådan hemsida och kan hjälpa stackars förvirrade nagelacksberoende? alltså, jag fattar inte hur man ens lägger...
Svar
2
· Visningar
659
Senast: Pamela
·
IT & mobiler själv html koden för bilderna vet jag, men vad är html koden om man vill komma till en sida genom att trycka på en bild? kommer inte...
Svar
8
· Visningar
838
·
IT & mobiler om en porrsida är gratis?:o Om man måste betala kommer det upp något då eller kommer det bara hem i brevlådan? Är xxxpower.net/...
Svar
4
· Visningar
1 065
Senast: wtf
·
M
IT & mobiler Om du så är ledig eller på jobbet, vill du säkert visa hur bra, grym, smart, listig du är, eller om du så bara är väldigt tursam av dig...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 002
Senast: desiree
·
J
IT & mobiler Vart kan man göra egen hemsida gratis? Det ska hellst vara på svenska också
Svar
2
· Visningar
668
·
IT & mobiler Lilltjejen hade spelat CD-spel på datorn innan maten igår. Medans vi sitter och äter (datorn står i köket) smäller det helt plötsligt...
Svar
6
· Visningar
948
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Hjälp, jag har gjort något på min mail. Jag har trollat bort alla "rutor" där uppe på min outlook. Hur får jag tillbaka det? Alltså allt...
Svar
5
· Visningar
770
Senast: åke
·
IT & mobiler Har precis formaterat om datorn och tror att jag har fått in windows i den igen. Men den vill inte gå in till startmenyn. Efter att den...
Svar
1
· Visningar
708
Senast: danne_016
·
IT & mobiler min dator alltså:confused: en modell bärbar som innehåller väldigt mkt filer och program som inte får raderas.. det som händer är...
2
Svar
32
· Visningar
2 253
Senast: sharpedge
·
M
IT & mobiler Hur ändrar man en ljudfil så det blir en mp3fil? Kan ju inte lyssna på alla mina underbara skivor i MP3 nu :cry:
Svar
16
· Visningar
996
Senast: millansnillan
·
E
IT & mobiler Vart börjar man? :confused: jag har inte den blekaste aning!! skulle va så kul att ha en egen hemsida men hur gör man?! Snälla hjälp...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 814
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar