Sommarpyssel för den html-händige

Sv: Sommarpyssel för den html-händige

alltså, det är ju vokalerna som är utelämnade, och nästa steg bör ju vara twentyone, fast det blir twntn. jag har försökt med det, twntone, twnt1, etc etc etc... jag är nog för dum för det här spelet... :D

Äh du är inte dum. Det tänker inte som du gör bara. Det bryukar jag skylla på. :D

Jag kan inte ge så mycket mer hjälp utan att det blir rätt uppenbart. Vi får ta det via pm isf.

Jag vill också ha PM-hjälp... Angående bilden på 20 alltså.

PM skickat med en ledtråd. Säg till om ni behöver mer.

Kom till 22 och hjälp mig nångång. ;)

men nu är jag dum igen! :mad:
jag har fattat själva grejen på 21an... men varför funkar det inte? har jag missat något? (vore ju inte första gången isåfall :D )

Den är lite lurig också. Men egentligen går ju hela spelet ut på att tänka att du hela tiden ska ett steg framåt.

Hjälpte det nåt? :D

Alltså, med den logik jag försöker följa ska det bli orziot_orj, men det går inte... :confused:

Jag testade faktiskt en variant på steg framåt. Men gick bet på z på något mysko vis. Men tack desiree. :)

Men det är löst nu eller?

Jag fattar verkligen inte "has_9"... min IQ räckte inte längre än hit tror jag.:confused:

Ja, nu kom jag vidare. Sitter också och grubblar på has_9.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 301
Senast: Squie
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 954
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 268
Senast: malumbub
·
Samhälle Kan ni hjälpa mig att hitta en lagom informationstext att sätta i händerna på någon. Läskapacitet för abstrakt och akademisk text finns...
Svar
0
· Visningar
309
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka