Sommarpyssel för den html-händige

Sv: Sommarpyssel för den html-händige

Det var inte lätt. Är det någon förresten som vet hur länge detta håller på? Snart är det dags för helguppehåll. Återkommer på måndag, förhoppningsvis är det några som har löst den här då. :angel:

Evighetsgrej tror jag.:crazy:
Fick lite tips på 22:an men nu har jag lagt ner det där för ett tag, får se hur länge det håller.;)

men alltså, jag har provat både att gå ett steg framåt i förhållande till "chiffret" som är på skärmen, OCH att gå ett steg framåt från "rätt bokstav"... får väl prova lite till

/Feather - som känner sig löjlig med all färgad text :D

:rofl: Jag också, var tvungen att stänga ner hela grejen idag för att inte bli helt knäpp. ;)

alltså, jag kommer bara till två ifall man inte fuskar och skriver 3.html på adressfältet, någon förklara hur katten man gör? :eek:

Alltså, när du skriver 3.html i adressfältet så fuskar du inte. Du får göra allt i din makt för att komma till nästa sida. Och alla ledtrådar du har är de som finns på sidan du är på...

hallå, jag är på 8.. det står thgie,, va betyder det? vad ska jag skriva nästa?:confused:

Carat skrev:
alltså, jag kommer bara till två ifall man inte fuskar och skriver 3.html på adressfältet, någon förklara hur katten man gör? :eek:
Som moiran skrev, det går inte att fuska i detta pyssel. ALLA medel är tillåtna.

Jag ska själv prova att kröka lite idag oxå för att se om det kan hjälpa. Optimist kanske? :p

nu har jag problem igen, nu kom jag till en svart ruta, är på 10.. hittade nio när man markerade, men nu går det inte å markera, för det finns inget!

hm, jag hittar fortfarande ingenting, jag fattar inte.. är jag hjärndöd?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 301
Senast: Squie
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 954
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 268
Senast: malumbub
·
Samhälle Kan ni hjälpa mig att hitta en lagom informationstext att sätta i händerna på någon. Läskapacitet för abstrakt och akademisk text finns...
Svar
0
· Visningar
309
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka