Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Någon som vet något bra fotoalbumprogram för att ha fotoalbum på sin hemsida? Min nya bredbandsleverantör tillåter inte att man har...
2
Svar
25
· Visningar
2 098
Senast: Ne0
·
IT & mobiler eller ja, modemet eller hur man nu ska säga dör titt som tätt, helst när jag ska leta upp massa information till ett skolarbete...
Svar
2
· Visningar
1 487
Senast: astronaut
·
IT & mobiler Jag har just upptäckt en skiva med Adobe photoshop elements i en låda och installerat det. :love: Jag visste att jag hört photoshop här...
Svar
1
· Visningar
739
Senast: nidron
·
IT & mobiler Snälla moderator, flytta inte till datorer eller nått annat :angel: I alla fall, tillbaka till min pod: Jag är så trött på...
Svar
12
· Visningar
1 031
IT & mobiler Jag har en digitalkamera Revio 2, har lagt in programmet i datorn vid jul så jag kan föra över bilderna & har gjort det många gånger...
Svar
5
· Visningar
797
Senast: Spirit
·
P
IT & mobiler Vad kostar det programmet? Har ni det?? Vad tycker ni om det?:p
Svar
16
· Visningar
1 322
Senast: Kuckeliku
·
S
IT & mobiler Vet inte vad jag råkade trycka på, men helt plötsligt är nästan allting borta i raden under arkiv och dom. Tex fetstil, kursiv och...
Svar
3
· Visningar
950
Senast: Silverstol
·
E
IT & mobiler ..jag e fan helt lost när det gäller teknik.. mitt lilla problem är att jag filmat med min digitalkamera...åt fel håll! dvs, bilden...
Svar
3
· Visningar
869
Senast: _Elin_
·
  • Låst
IT & mobiler Är Buke tröttare efter kraschen som var för ett par veckor sedan, eller ska jag leta felet på min egen burk? Får upp "sidan kan inte...
Svar
2
· Visningar
613
IT & mobiler Sitter pa en dator där jag bara inte far fram snabel a och jag vill logga in pa mitt yahoo konto. Saknar a med ring över ocksa med det...
Svar
4
· Visningar
11 662
Senast: Dalsland
·
IT & mobiler kanske hamnade på fel forum nu. Nåja Någon som har bra/dåliga erfarenheter av musmattor med eget tryck på? Är det något som går att...
Svar
6
· Visningar
1 012
Senast: replica
·
K
IT & mobiler Skulle vilja ha ett rejält strippat buke så man kan buka från mobilen, nu är det för mycket menyer och tjafs runtomkring för att det...
Svar
15
· Visningar
993
Senast: mimus
·
IT & mobiler Om jag vill "låsa" sidor så tex. barnen inte kan gå ut på dom, hur gör man då? Vet att många skolor har låst tex. Lunarstorm. Men hur...
Svar
7
· Visningar
844
Senast: Gnist
·
IT & mobiler hur får man in en "fax" i datorn??
Svar
7
· Visningar
1 059
Senast: Zizzy
·
IT & mobiler Enda sedan det var problem med buke så har det inte gått att gå in på buke från den stationära datorn. Alla andra sajter funkar, men...
Svar
1
· Visningar
733
Senast: Kuckeliku
·
IT & mobiler Skriver ett arbete om agenter och ska ta upp begreppet bots. Min referens är en bok på engelska och de skriver bots, men nu fick jag...
Svar
11
· Visningar
2 129
Senast: Kimz0r
·
IT & mobiler Har en fotoserie på min ena katt. Den är tagen för över ett år sen och först nu har jag fått för mig att jag vill köpa bilder, har...
Svar
3
· Visningar
757
IT & mobiler var/hur lära sig?
Svar
17
· Visningar
1 172
Senast: Laban
·
IT & mobiler Är det okej att man tar en bild från internet och sätter på framsidan till ett mindre skolarbete (med en ev. notering om varifrån bilden...
Svar
11
· Visningar
1 134
Senast: Hermelin
·
IT & mobiler Står just nu i valet om vilken färglaserskrivare vi ska köpa. Har en gammal HP Deskjet som kan skriva ut riktigt snygga foton, men den...
Svar
1
· Visningar
663
Senast: Laban
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka