Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Någon som vet vrt man kan hitta drivrutiner till en creative webbcam på nätet? Min installationsskiva ligger kvar hemma hos mamma o...
Svar
1
· Visningar
628
Senast: RaisedFist
·
T
IT & mobiler jag har sökt här på forumet men hittar inget från "botten". Jag satt och en kompis hade tråkigt och gjorde en hemsida i Publisher för...
Svar
6
· Visningar
1 023
Senast: Laban
·
M
IT & mobiler Någon som vet en sida där man kan ladda upp bilder, måste få en bild uppladdad som ligger på lite över 800 kb, och photobuket tar bara...
Svar
4
· Visningar
984
Senast: shattis
·
E
IT & mobiler Hejs! Skulle installera Arvet från Rosemond Hill nu när jag är sjuk för o spela lite.. Har så oerhört tråkigt!! Det är en bränd skiva...
Svar
2
· Visningar
1 579
Senast: YlvaG
·
IT & mobiler Någon smarting som kan hjälpa mig?? När jag öppnar ett Word doc på min stationära dator har jag en linjal med tabbar överst på sidan...
Svar
1
· Visningar
677
Senast: sita
·
D
IT & mobiler Jag vill kunna använda bärbara datorn i lillstugan. Det är drygt 20 meter mellan husen. Vad ska jag köpa? Hur gör man?Jag har kollat...
Svar
16
· Visningar
1 372
Senast: Ragatan
·
M
IT & mobiler Jag ska snart flytta till en villa på landet och jag behöver internet, inte mycket utan mest för att sköta det ekonomiska, betala...
2
Svar
23
· Visningar
1 922
Senast: Majjijann
·
IT & mobiler Bor utanför tätort och kommer snart bli av med mitt radio-LAN som jag varit rätt nöjd med, firman utökar till kabeltv härute. Tyvärr...
Svar
2
· Visningar
790
Senast: pigleton
·
J
IT & mobiler många har ju gjort sina filmer när de rider så lägger dom ihopa några filmsnuttar och tar bort lite ur en filmsnutt, sedan tar text över...
Svar
1
· Visningar
656
Senast: Saybia
·
IT & mobiler Någon som har ett bra tips på någon bra guide hur man skapar en css-layout från grunden? Den ska helst vara på svenska och verkligen ta...
Svar
3
· Visningar
813
Senast: starcraft
·
M
IT & mobiler Satt vid datorn häromdagen och skulle vara duktig :angel: :angel: (trodde jag). Jag brände ner alla bilder från hårddisken till...
Svar
3
· Visningar
737
Senast: pajaztar
·
IT & mobiler Kan någon vara snäll och förklara för mig varför det blir så här när jag lägger upp filmer?? Dom är jättefina innan jag lägger upp...
Svar
1
· Visningar
626
Senast: Tiller
·
IT & mobiler Om jag frilagt en häst i photoshop, hur gör jag sedan för att få en ny bakgrund? Jag vill ha en blå himmel som tonas neråt mot vit...
Svar
4
· Visningar
868
Senast: Godis
·
S
IT & mobiler Jag blir vansinnig på spray: Mailen är antingen nere eller så flippar den ur konstant!! :mad: Försöker få den att gå ned via...
Svar
11
· Visningar
1 502
Senast: Spider84
·
IT & mobiler Är det möjligt att spärra vissa e-postadresser från sitt e-postkonto? Dvs. om jag inte vill få mail från en viss e-postadress, kan jag...
Svar
3
· Visningar
983
IT & mobiler Tänkte bränna ett gäng avsnitt ur en tv-serie (ligger på hårddisken) så jag kan se dem på tv via dvd-spelaren. Eftersom filerna är på...
Svar
7
· Visningar
1 130
Senast: Itchie
·
B
IT & mobiler Ja nu e jag igång igen:angel: Jag håller på att bli tokig på word!(ja jag vet att publisher e bättre men har ej detta) Min fråga...
Svar
2
· Visningar
1 372
Senast: meodeo
·
H
IT & mobiler Jag håller på med skolarbete, men får inte dreamweaver att funka som det ska! :cry: Jag ska göra en sida med tre ramar, en till...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: Tini
·
S
IT & mobiler Jag har Thunderbird kopplat till spray och allt funkar bra. Dock kan jag inte skicka till andra spray adresser. Helt sjukt. Får...
Svar
10
· Visningar
941
Senast: Spider84
·
C
IT & mobiler Har precis fått ett mycket förmånligt erbjudande från spray. Vi är kopplade till stadsnätet och skulle få extremt snabbare uppkoppling...
Svar
4
· Visningar
847
Senast: MissOnly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mål o Planer 2024
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp