Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

R
IT & mobiler Kan inte finna NTLDR står det på en svart skärm. Och datorn ber om omstart. Nån som vet vad har hänt och kan förklara hur man...
Svar
18
· Visningar
1 085
Senast: Rikkan
·
IT & mobiler Kan man ändra ikonerna man har på skrivbordet? Ser så tråkigt ut med den gula mappen..:o
Svar
5
· Visningar
1 927
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Jag har en Sony Handycam DCR-HC19E och har svårt att få kopieringen av filer till dator, CD och DVD att bli som jag vill. Det program...
Svar
1
· Visningar
1 083
Senast: Lejonelle
·
P
IT & mobiler Någon som vet om det finns något liknande webdesignskolan för indesign?
Svar
5
· Visningar
770
Senast: Rockriddaren
·
T
IT & mobiler Jag vet att det är ett gammalt spel... Men jag har det ändå :banana: Nu måste jag bara fråga en sak... Har inte spelat på ett tag, så...
Svar
11
· Visningar
1 160
Senast: glimrande bacill
·
IT & mobiler Skulle vilja köpa en sån där kabel, problemet är att jag hittar ingen där det följer med programvaran utan man får ladda hem den och jag...
Svar
2
· Visningar
784
C
IT & mobiler Vår "stora" stationära dator (musikdatorn) rasade för en vecka sedan, lämnades in i fredags. Hårddisken hade rasat totalt, fick bytas...
Svar
8
· Visningar
1 181
Senast: cissiny
·
L
IT & mobiler Jag hittade ett par sidor med gratis smilies men feg som jag är vågar jag inte testa förrän jag vet att någon annan provat utan problem...
Svar
1
· Visningar
2 816
Senast: Malingo
·
B
IT & mobiler Jag får upp meddelandet "denna mapp kan vara skrivskyddad eller används av något annat program.." så jag får inte radera mappen.. mappen...
Svar
4
· Visningar
683
Senast: BeastieBabe
·
I
IT & mobiler Jag ska bränna över filmer på skiva som jag har nedladdade på datorn. Har DVD-R skivor, men vilket val gör man på Nero? Skapa...
Svar
4
· Visningar
719
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Jag har totalt glömt bort hur man gör! Jag vet bara vilken ikon man trycker på för att få upp diagramgrejen och sen på cirkeldiagram...
Svar
2
· Visningar
804
Senast: meodeo
·
IT & mobiler I nya lägenheten så kan jag välja på ComHem eller Telia som internetleverantör. Vilket är att föredra? För att ha Telia var man tydligen...
2
Svar
26
· Visningar
3 333
Senast: MissFideli
·
M
IT & mobiler kan det vara normalt att laddaren till den bärbara datorn (hp) är så varm att man inte kan ta i den? (kan och kan, men den är ORDENTLIGT...
Svar
3
· Visningar
2 655
Senast: marijaa
·
IT & mobiler Finns det ngn HTML kod eller dylikt för att visa en film på en hemsida? Om ja, hur lyder den? Som man ex. gör på video.google.com...
Svar
8
· Visningar
898
Senast: Laban
·
T
IT & mobiler Vi har nyss köpt en Fujitsu Siemens som jag går omkring med över allt. Dock så håller inte batteriet mer än en timme ungefär när jag ser...
Svar
7
· Visningar
1 179
Senast: Tomaten
·
E
IT & mobiler Vet inte hur det gick till men alla mappar som låg utspridda på "startsidan" har försvunnit, nu är det helt kalt , ngn som vet hur jag...
Svar
1
· Visningar
843
Senast: gern
·
IT & mobiler Säg att jag ladda ner en film, till exempel, och den filen jag får ner innehåller typ 80 .rar-filer. Alla är lika stora och alla...
Svar
4
· Visningar
672
IT & mobiler Hur får man bilderna/texterna att visas längre? Har försökt hittat någon inställning så man ser bilderna längre men hittar inte, finns det?
Svar
2
· Visningar
680
Senast: _Runaway_
·
G
IT & mobiler Jag är det någon annan som fastnat i World of warcrafts härliga värld? Vad spelar ni på för server mm? Jag spelar på Terenas har...
Svar
6
· Visningar
825
Senast: replica
·
IT & mobiler Går det? Jag har bytt dator igen och det är så trist med alla e-postkonton. Jo, jag har ca 5 egna och ung. lika många till till alla...
Svar
10
· Visningar
3 598
Senast: Pellur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Hindertyper på hopptävling
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp