Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Nu får ngn duktig bukare hjälpa tröga och otekniska mig men en sak :p Min hårddisk pajjade för ett tag sedan men innan dess hade jag...
Svar
1
· Visningar
648
Senast: lillebill
·
IT & mobiler Håller på och gör om word-dokument till pfd-filer på createpdf.adobe.com. Det går segt och man kan bara göra 4 st. Finns det något...
Svar
9
· Visningar
1 187
Senast: moiran
·
IT & mobiler om man har ett IP-nummer, hur gör man för att få reda på vart det går. om man nu kan det.
Svar
6
· Visningar
1 170
Senast: Uppsnarjd
·
IT & mobiler Studerar på distans och har ett stort behov av att kunna bifoga filer med hotmail vilket går bra men sen när de ska öppnas(skickas som...
Svar
1
· Visningar
740
Senast: Carolus
·
IT & mobiler Jag försökte ladda ner Micromedia Shockwave Player från Adobes hemsida men då får jag meddelandet "Det gick inte att köra...
Svar
2
· Visningar
688
Senast: Rimfaxe
·
P
IT & mobiler Jag och pojkvännen håller på att slita håret av varandra över att bara ha en dator så nu tänker jag ta tag i saken. Ska bara använda...
Svar
1
· Visningar
754
Senast: Kuckeliku
·
F
IT & mobiler Jag tycker att det är lite lurigt det här med IP-nummer. Ingen vet ju hur många som har tillgång till samma nummer t ex. Tänk om jag...
2
Svar
29
· Visningar
2 403
Senast: moiran
·
IT & mobiler Vi ska installera någon typ av nätverk hemma för att få fler datorer att surfa med (har 3 barn i ålderen 10-15 som slåss om datorn)...
Svar
6
· Visningar
1 030
Senast: Koli
·
S
IT & mobiler Är jag bara dålig på det här eller går det verkligen inte att hoppa felfri runda? Vissa hinder verkar vara så höga att det är omöjligt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 376
Senast: Sparf
·
P
IT & mobiler vad får man med om man köper en ny dator med xp?? Får man med word,excel,power point, movie macer, fontpage å alla dom där?? verkar...
Svar
4
· Visningar
772
Senast: Carolus
·
IT & mobiler Min dator funkar!!!!!! Igår tog vi en runda på stan och handlade... snäll sambo köper ny dator till mig i julklapp :o Nytt moderkort...
Svar
14
· Visningar
1 121
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Helt plötsligt så får jag upp ett varningsmeddelande när jag startar min dator. Meddelandet är detta: "Det gick inte att ladda...
Svar
2
· Visningar
927
Senast: lizzie
·
I
IT & mobiler Hejsan kan nån tipsa mig om hemsidor man kan vara medlem i angåede hästar? typ som stallet.se elr buke? Och en fråga till kan man ta...
Svar
2
· Visningar
704
Senast: islandsbecca
·
IT & mobiler Jag har precis köpt en MP3 från Clas i sjön (;)) och den stödjer WMA formatet.... nu är det så att jag har ett gratisprogram...
Svar
5
· Visningar
796
Senast: goamarie
·
IT & mobiler Hjälp!!! Alla Å Ä Ö på min hemsida(gjord på www.freewebs.com) blir till frågetecken! :/ Har sett att de vart så på andras sidor förut...
Svar
5
· Visningar
971
·
T
IT & mobiler Vet inte om den här tråden hamnar rätt men. Jag kan inte byta avatar. Har försökt i flera dagar. Då jag laddar upp en bild och trycker...
Svar
3
· Visningar
772
Senast: T3ss
·
S
IT & mobiler Winamp spelar inte upp låtarna i rätt ordning utan hoppar hej vilt mellan låtarna. Jag vill ju höra första låten först och sista sist...
Svar
3
· Visningar
901
Senast: pajaztar
·
IT & mobiler kan någon gullig förklara? Vi sitter och tittar på olika alternativ inför nedsläckningen av mastarna här nu. Nu till att börja med...
Svar
8
· Visningar
914
·
IT & mobiler Vi har en sk. router (tror jag :o, trådlöst internet i vilket fall som helst) och enligt vår bredbandsleverantör är det p.g.a. routern...
Svar
10
· Visningar
4 608
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Någon som vet något bra fotoalbumprogram för att ha fotoalbum på sin hemsida? Min nya bredbandsleverantör tillåter inte att man har...
2
Svar
25
· Visningar
2 098
Senast: Ne0
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar