Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Någon som har tavlan där man kan höja alla sinnesstämmningar och lite olika prylar? Kommer inte ihåg vad den heter så jag vet inte vad...
Svar
7
· Visningar
1 080
Senast: Baka_kun
·
D
IT & mobiler Hur? Bilder kan jag ju, men filmer? Det måste väl finnas något slags program till det med? Någon som kan hjälpa mig? :confused:
Svar
2
· Visningar
1 184
Senast: Dropdead
·
B
IT & mobiler för en vecka sedan installerade jag nya prylar i min dator, uppgraderingspaket.. och nu när jag satt å skrev så stängde min dator ner...
Svar
5
· Visningar
865
Senast: BeastieBabe
·
IT & mobiler Hur ska jag lägga in mina bilder från mobilen till datan? :confused: Det står att det ska gå utan en "kabel" genom IR, men hur? :eek:
Svar
6
· Visningar
1 604
Senast: Baka_kun
·
A
IT & mobiler Jag skulle vilja lägg ain en filmsnutt på min häst. Formatet som filmen är i är .mov Det verkar inte som om MovieMaker tar de filerna...
Svar
4
· Visningar
3 728
Senast: Rockriddaren
·
IT & mobiler Det var en konstig fil som ville ha tillgång till internet på min dator när jag startade den nyss. k4nv.exe heter det. Hittar inget när...
Svar
5
· Visningar
1 107
Senast: Madick
·
IT & mobiler ... med fotoprogram Någon som vet hur jag ska göra för att få bilden helt svartvit/gråskala men det ska vara färg på ögonen och ev...
Svar
5
· Visningar
856
IT & mobiler Hur har ni lagt upp er musikmapp? Är det bara ABC- indelningar eller har varje artist en egen mapp? Motivera varför ni har gjort som ni...
Svar
11
· Visningar
941
Senast: Ava22
·
IT & mobiler Jag har kommit fram till att det kommer bli mycket billigare för mig om jag börjar låna böcker på biblioteket istället för att köpa nya...
Svar
9
· Visningar
1 227
Senast: Laban
·
IT & mobiler Hej någon av er bukisar som vet om man kan ladda ner spelet harpan någonstans på nätet gratis ??Tack på förhand!:)
Svar
4
· Visningar
5 033
Senast: månsken
·
IT & mobiler När jag ska titta på filmerna på http://www.horsedances.net/VideoKeuzeMenu.htm så fungerar det inte. (Gå in på downloads) Filmerna...
Svar
8
· Visningar
1 052
Senast: Rumpnissen
·
H
IT & mobiler Har verkligen ingen aning vart den här frågan passar bäst, men jag chansar och hoppas verkligen desperat att någon svarar. Har bytt...
Svar
5
· Visningar
1 114
Senast: meodeo
·
G
IT & mobiler Hejsan! det är så att min emailadress har flippat ut, den gårknappt att använda. Har du något tips på något bra ställe där man kan...
Svar
4
· Visningar
942
Senast: GALOPP
·
IT & mobiler Vilken radiokanal lyssnar du helst på via nätet? Jag har fastnat på RIXfm och lugna favoriter men är nyfiken på andra braiga stationer...
Svar
19
· Visningar
2 322
Senast: Dragonfruit_
·
T
IT & mobiler Hej hopp!! skulle vilja veta om det finns nåt program där man lägger in kort på sig själv ,där man kan använda det för att tex. byta...
Svar
2
· Visningar
12 520
Senast: snell_hest
·
S
IT & mobiler haha, nu ska jag försöka mig på ngt som jag inte har en aning om.. jag fick lösenordet och användarnamnet till en kompis efterp(?!)...
Svar
1
· Visningar
682
Senast: Prosit
·
C
IT & mobiler Det är så att på min gamla slitna dator hemma så funkar inte internet uppkopplingen längre, den lade bara av i söndagskväll, men för...
Svar
14
· Visningar
1 037
Senast: meodeo
·
M
IT & mobiler Jag försöker infoga bilder i ett word dokument men det visas ingenting när "bilden" kommer in i dokumentet, vad är det för fel???
Svar
1
· Visningar
727
Senast: meodeo
·
Z
IT & mobiler Jag håller på med en gästbok i php och jag skulle behöva hjälp med att få datum till inläggen. Vad och var ska jag skriva? Koden ser ut...
Svar
2
· Visningar
1 284
Senast: Laban
·
IT & mobiler Moviemaker har kajkat ihop för mig så jag måste försöka få ner ett nytt. På microsoft står det att man får det med servicepack 2. Är det...
Svar
11
· Visningar
865
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Hindertyper på hopptävling
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp