Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

R
IT & mobiler hur skriver man för att kunna länka till någon men man ser bara namnet? Ex. Man skriver BUKEFALOS och om man sen trycker på BUKEFALOS...
Svar
1
· Visningar
615
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Jag får felmeddelandet "Receive Error : Blocking call cancelled" när jag skall ladda upp ett par nya bilder. Blir inte klok på vad som...
Svar
1
· Visningar
601
IT & mobiler jag har köpt en router som jag nu försöker installera men det går inte alls. någon här som är bra på sånt?
Svar
3
· Visningar
856
Senast: Milosari
·
IT & mobiler Äntligen ett vettigt datorspel - fast jag blir både anfådd och får hög puls! http://www.miniclip.com/games/show-jumping/en/
Svar
18
· Visningar
1 346
Senast: Amandla
·
IT & mobiler Scenariot är som så att jag har tre låtar på datorn som jag på något sätt skulle vilja sammanfoga till en enda, så att låtarna spelas i...
Svar
2
· Visningar
806
Senast: Stefffie
·
H
IT & mobiler Vi har skaffat en Dvd video kamera med mini disk. Det är bara till att sätta in i datorn och föra över filerna sa dom. Men nu när jag...
Svar
1
· Visningar
820
Senast: Gnist
·
IT & mobiler Finns det något sätt att åstadkomma en bakgrund med fält som storleksmässigt anpassar sig till skärmen utan att man använder ramar? Vad...
Svar
5
· Visningar
1 023
Senast: Butros
·
IT & mobiler Hjälp! Jag sitter och skriver på ett skolarbete och inser att "Infoga... Symbol" i Word försvunnit? Hur får jag fram det igen? Jag...
Svar
6
· Visningar
1 414
Senast: meodeo
·
S
IT & mobiler Skulle behöva en sida där man kan ladda ner gratis virusskydd till datorn, inte bara test som funkar en vecka utan ett bra, som tar bort...
Svar
3
· Visningar
835
Senast: Maya748
·
R
IT & mobiler Jag har en dator där fläkten har börjat att låta en massa. Jag vet att det finns två fläktar men har konstaterat att det verkar vara den...
Svar
3
· Visningar
1 186
Senast: moiran
·
IT & mobiler Är det någon som vet hur JiveX fungerar? Fick nämligen en skiva med hästens röntgenplåtar inlagda i detta program. Det enda jag vill...
Svar
1
· Visningar
832
Senast: Corax
·
S
IT & mobiler Är det ngn som vet när The sims 2 djurliv kommer ut?
Svar
3
· Visningar
716
Senast: -sunshine-
·
N
IT & mobiler Jag har letat länge efter en animerad trollkarl. Den jag skall ha kommer dimpande fram mot skärmen och knackar på rutan inifrån. Någon...
Svar
2
· Visningar
934
Senast: nilsa
·
IT & mobiler Går det att infoga mjuka bindestreck i html-filer? Jag använder Dreamweaver 8 för Mac och har försökt infoga ett mjukt bindestreck...
Svar
4
· Visningar
1 494
Senast: LadyFrost
·
R
IT & mobiler Hur får jag bort ett program som heter Child Control? Det behöver ett lösenord för att kunna tas bort, men jag har inte det lösenordet...
Svar
4
· Visningar
888
Senast: Koli
·
IT & mobiler Någon som lite enkelt orkar förklara det för mig? Kan man ha både iptelefoni och vanlig telefon och vad behöver man ha för massa...
Svar
5
· Visningar
1 033
Senast: Tassetass
·
T
IT & mobiler Min dator hittar inte åt några datorer i vårt nätverk fast vi har 2 andra datorer uppkopplade. Hur ska jag göra för att kunna dela filer...
Svar
7
· Visningar
845
Senast: nidron
·
T
IT & mobiler Håller på att göra en hemsida till vårt stall på min webdesign lektion. Ska göra en liknande den här http://www.kolgjini.se/ . Har ett...
Svar
2
· Visningar
966
Senast: T3ss
·
IT & mobiler någon som spelat detta? är väl typ som nått escape spel... jag har inte lyckats å rädda alla gisslan.. bara två :crazy: någon som...
Svar
18
· Visningar
1 235
Senast: Qyenn97
·
E
IT & mobiler lite panik, måste få iväg ett sms (vågar inte ringa) men pengarna på mob har precis tagit slut =/ finns det någonstans man kan skicka...
Svar
2
· Visningar
1 254
Senast: LSD547
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka