Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

N
IT & mobiler Många frågor... eller ett par iaf. Först undrar jag hur det var det här med Ip adressen... vart den klassad som personuppgift och...
Svar
1
· Visningar
775
Senast: Kimz0r
·
T
IT & mobiler Hej Finns det nån som kan hjälpa mig- när jag försöker se på film i datorn så får jag upp en ruta där det står :xplorer har orsakat ett...
Svar
5
· Visningar
1 069
Senast: tottis
·
IT & mobiler Jag blir knäpp! Något har hänt med instälningarna! När jag är inne på vissa (läs många) sidor så kan jag knappt läsa vad där står, för...
Svar
10
· Visningar
1 682
Senast: moiran
·
IT & mobiler Hejsan! Nu är det så att min kompis har photoshop, som jag verkligen också vill ha. Men nu är det så att hennes skiva har försvunnit...
Svar
3
· Visningar
815
Senast: R8n
·
H
IT & mobiler Hej, jag har en bärbar dator som jag inte har någon internetuppkoppling på när jag är hemma, endast i skolan. Men nu har jag märkt att...
Svar
10
· Visningar
874
Senast: Jangvik
·
IT & mobiler Ska sätta ihop ett musikprogram till tävlingen. Någon som vet hur man gör om jag vill klippa bort en bit i början av en mp3? Den...
Svar
4
· Visningar
890
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Jag har fått .jpg filer skickade till min hotmail. Men när jag ska spara dem så kommer de som .bmp, och det vill jag ju inte ha...
Svar
3
· Visningar
742
Senast: Madick
·
IT & mobiler Internetuppkopplingen funkar bra så länge jag inte försöker logga in på nån sida. Då stänger det ner sig direkt, mailen funkar inte...
Svar
7
· Visningar
928
Senast: Tassetass
·
M
IT & mobiler Vad har nu hänt med min skrivare? När jag klickar för utskrift kommer det upp en ruta att jag måste installera en skrivare först. Har...
Svar
3
· Visningar
1 927
Senast: marijaa
·
IT & mobiler Kan NÅGON berätta för mig varför det går mycket snabbare att ladda hem filer om man använder Opera som webläsare, jämfört med om man...
Svar
1
· Visningar
612
Senast: nidron
·
L
IT & mobiler Idag när jag satte på datan så hade hela skärmen blivit JÄTTESTOR!!!:eek: All text är jättestor och är fruktansvärt irriterende!!:(...
Svar
5
· Visningar
678
Senast: Laban
·
D
IT & mobiler Min dator är omformaterad efter diverse problem. Men nu har jag inte Word längre. :crazy: Jag saknar det! Kan man ladda hem det via...
Svar
2
· Visningar
646
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Har tagit en massa bilder med min nya telefon, hur får jag dessa att komma över från telefonen till photoshop? Jag har programvaran...
Svar
3
· Visningar
751
Senast: Baka_kun
·
T
IT & mobiler Varför kan jag lägga in massor av bilder utan problem. Sen då jag vill lägga in fler på min sida så kommer de inte upp. Men väljer jag...
Svar
4
· Visningar
717
Senast: T3ss
·
IT & mobiler Försöker göra en hemsida (funkar inte så jättebra). Inte helt haj på det om jag säger så... Jobbar i FrontPage och texten går ju...
Svar
9
· Visningar
934
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Jag har gjort en film i Movie Maker och när jag öppnar filmen i det sparade formatet på datorn öppnas den i Media player. Nu vill...
Svar
6
· Visningar
693
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Är det någon här på senior som gillar att spela Escape-spel? Jag har fastnat totalt kan jag tala om. :crazy: :D
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 886
Senast: Corax
·
S
IT & mobiler Jag har hört en massa om att de ska krångla, men hur är det med er som har dem? Funkar det, funkar det inte? Berätta! Nu när jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 817
Senast: Jellyway
·
M
IT & mobiler Ska installera om photoshop och jag minns fan inte hur fan jag lyckades sist, har en skiva med massa rarfiler och när jag öppnar en så...
Svar
3
· Visningar
834
Senast: moiran
·
S
IT & mobiler Om man vill göra en hemsida med olika sidor som består av bilder (t.ex. gif), skulle en sådan sida bli väldigt tungladdad och långsam...
Svar
17
· Visningar
1 172
Senast: moiran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Allt känns hopplöst…
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp