Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

F
IT & mobiler http://www.miniclip.com/games/spectral-wizard/en/ Jag har fastnat totalt på level 5, "The Glaygrounds". Någon mer som spelat det...
Svar
15
· Visningar
1 242
Senast: Farouk
·
IT & mobiler nu har errorsafe gjort en så kallad "koll" o säger att de har hittat ca XXXX fel på vår dator. Nu vill de att man ska registrera o...
Svar
3
· Visningar
742
Senast: kaffekart
·
M
IT & mobiler Jag har ett stort problem!!! Min kära sköthäst ska avlivas imorgon:cry:. Jag vill göra ett bildspel/film med musik till för att hedra...
Svar
3
· Visningar
753
Senast: Laban
·
IT & mobiler Jag har uppgraderat mitt liv, skaffat ny dator med xp. Jag har kommit lite vilse, i mitt gamla kära 2000/NT kunde man dra ner ikonerna...
Svar
3
· Visningar
619
·
G
IT & mobiler Har en stationär och en bärbar dator här hemma. Har idag fixat till ett litet hemmanätverk. Har en trådlös router från Netgear. Nu...
Svar
7
· Visningar
876
Senast: Tiggertjejen
·
L
IT & mobiler Eller vad säger ni :) http://gadgets.fosfor.se/the-top-10-weirdest-usb-devices-ever/
Svar
3
· Visningar
741
Senast: dressyrmuppen
·
S
IT & mobiler Nu vet jag absolut inte om jag har lagt denna tråd på rätt forum, men förmodar att det kanske är här som jag har störst chans att få...
Svar
5
· Visningar
834
·
IT & mobiler Jag hann se att du skrev om Valideringen i HTML - hur fixar jag det då ? Mvh Ida
Svar
2
· Visningar
760
·
J
IT & mobiler Fick massvis låtar av en kompis från hans dator, men kom på at när jag kopplar iPoden till min dator så uppdateras den väl automatiskt...
Svar
1
· Visningar
668
Senast: Messy
·
IT & mobiler Nu har jag stött på ett stort problem.... Varje gång jag startar om datan så installerar han ett program där man kan ladda hem...
Svar
1
· Visningar
727
Senast: åke
·
E
IT & mobiler Jag ska bränna mina mp3 låtar till en cdskiva. Har köpt en brännbar cd på 700 mb CD-R. Totala tiden på mina mp3 låtar är 2 timmar men...
Svar
4
· Visningar
836
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Hur funkar det? Ringer med ComHem nu, men ringer mycket mobilt så räkningarna skjuter i höjden. Man kanske kan kombinera? Nån som har...
Svar
4
· Visningar
673
Senast: moiran
·
P
IT & mobiler Hur sparar ni alla era bilder? På nätet, Var i så fall? I datorn? Framkallar? eller bränner??
Svar
14
· Visningar
1 163
·
IT & mobiler Helt plötsligt så scrollar den upp eller ner på sdian utan att man rört den en mm, behöver inte ens hålla i den. Störigt! Vad har jag...
Svar
6
· Visningar
1 932
C
IT & mobiler Jag ska försöka förklara så gott jag kan, och hoppas på hjälp sedan. Jag hade klippt ut massa bilder ur filmer, men när jag sedan...
Svar
3
· Visningar
731
Senast: Stalker
·
S
IT & mobiler Nu i morgon kommer den äntligen ut! Ja, jag pratar om Djurliv :banana: http://www.thesims.se/products.view.asp?id=32&page=1 (finns en...
Svar
14
· Visningar
1 222
Senast: totta
·
IT & mobiler Jag avinstalerade msn på min data nyss för att jag tänkte att jag skulle ta hem det på nytt pga att det msn jag hade hela tiden sa att...
Svar
6
· Visningar
804
Senast: Lisa_
·
IT & mobiler Har följande kod: <script language="JavaScript"> <!-- Begin function popUp() { props=window.open('victor_bild.html', 'poppage'...
Svar
7
· Visningar
819
·
IT & mobiler Jag skulle vilja ha en liten ruta inlagd på min hemsida, med scrollfunktion. Tänkte lägga in senaste nyheterna där, utan att behöva...
Svar
12
· Visningar
1 836
Senast: ameo
·
IT & mobiler http://home.planet.nl/~Qwyzzle/first/intoduction.html ett skojjigt och klurigt spel! sätt igång och lös dem! Jag behöver hjälp på...
Svar
1
· Visningar
822
Senast: PrittePuff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka