Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

T
IT & mobiler Om den har gått upp i rök? Och man verkligen behöver ha en bild som finns i kameran? Hur gör man då? Rent hypotetiskt alltså.. :angel:
Svar
10
· Visningar
953
Senast: TooFatToFly
·
T
IT & mobiler detta är min kompis "sida" hon minns inte hur man blir medlem,kann någon förklara det för oss så att jag oxå kan va med??:confused:
Svar
1
· Visningar
765
Senast: sweep
·
IT & mobiler Har tänkt göra om min hemsida och hade då velat ha en bild i bakgrunden. Vilken storlek ska bilden ha för att det inte ska bli rullister...
Svar
5
· Visningar
5 099
Senast: gul_zebra
·
IT & mobiler Jag har spelat in en massa olika videosar som jag vill lägga upp på någon hemsida så att folk å vänner kan se dom. Vet ni en bra och...
Svar
1
· Visningar
647
Senast: Rosenblad
·
IT & mobiler Skulle uppdatera mitt Frefox och fick helt plötsligt Mozilla. Tröck väl fel eller nåt. Försöker nu lära mig Mozilla och fattar typ...
Svar
5
· Visningar
799
Senast: YlvaG
·
C
IT & mobiler Jag har Firefox sen snart ½ år tillbaka. Men har under hela tiden inte kunnat komma in på www.tidningenridsport.se s artiklar. Kommer in...
Svar
6
· Visningar
811
Senast: moiran
·
C
IT & mobiler ...klicka här om du vill installera active x kontroll står det i en ruta som kommer upp speciellt på amerikanska hemsidor rätt...
Svar
11
· Visningar
17 174
Senast: crazy
·
IT & mobiler Någon som kan göra ett stapel diagram åt mig? Eller berätta hur man gör, för på datorn här i skolan fattar jag inte hur man gör och...
Svar
2
· Visningar
727
Senast: R8n
·
IT & mobiler :confused: :confused: :confused: Skulle ta en titt på min hemsida men så fort jag fick upp startsidan så kom denna ruta upp...
Svar
1
· Visningar
717
Senast: Ragatan
·
K
IT & mobiler Har en film från mobiltelefon som jag vill lägga ut så att ni här på bukefalos kan se den. Undrara bara vart man kan lägga in den för...
Svar
2
· Visningar
748
Senast: Rosenblad
·
IT & mobiler Är det fler än jag som har svårt att komma in på Bukes hästannonser efter senaste uppdateringen? Sitter med ADSL och 1,5år gammal...
Svar
4
· Visningar
812
Senast: MoQ
·
IT & mobiler Är det bara att köpa en för några hundralappar och sen fattar man hur man ska föra över musikfilerna eftersom det bara finns ett sätt...
Svar
11
· Visningar
988
Senast: mandalaki
·
IT & mobiler Jag vet inte vad alla smileys betyder som jag har på min mobil..... Någon som vill hjälpa mig. Jag använder enbart :-) som betyder...
Svar
6
· Visningar
925
Senast: Ninnie
·
C
IT & mobiler Någon som har den där som man typ döper en "fil" till på typ en länk som man sedan lägger ut typ på en annan plats på samma sida, så när...
Svar
4
· Visningar
800
Senast: CHW
·
IT & mobiler Nån mer som har problem att komma in på ZippyVideos idag eller har mitt konto fursvunnit därifrån kanske?
Svar
1
· Visningar
621
Senast: Veronika
·
M
IT & mobiler Har nu fått ordning på batteriet och så men nu kommer nästa problem, ska lägga in musik. Första gången jag kopplade i den kopierade den...
Svar
11
· Visningar
950
L
IT & mobiler skulle vilja bränna film så man kan titta på DVD:n och TV:n sen. Har filmat lite i ridhuset och har fått in filmen i datan, men sen...
Svar
2
· Visningar
771
Senast: Laban
·
IT & mobiler Hur får man bilderna man tar från mobilen till datorn att bli JPEG-bilder (eller jpg eller vad det heter :o ), och inte filer? Jag...
Svar
2
· Visningar
1 089
Senast: Silverstol
·
S
IT & mobiler jag letar efter ett program (gratis) där det går att "klippa och klistra" med musiken, t.ex. ta en del av en låt och klippa ihop den med...
Svar
2
· Visningar
6 631
Senast: skreien
·
IT & mobiler Nu behöver jag hjälp! Jag har laddat upp min hemsida till en gratisserver på nätet via ett ftp-program. Kruxet är att många av mina...
Svar
9
· Visningar
1 053
Senast: Sophia_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp