Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Hmm, ni vet i faltet dar man skirver adressen till hemsidor... dar kan de adresser man senast gatt in pa sparas... nagon som vet hur man...
Svar
2
· Visningar
732
Senast: Magnus_J
·
IT & mobiler Efterom jag i princip aldrig någonsin har spelat något annat än heroes III i hela mitt liv, behöver jag nu lite tips på andra spel...
Svar
8
· Visningar
943
Senast: nidron
·
W
IT & mobiler Fanns en länk till en sida som hade dom flesta av dom där små läskiga programmen eller sidorna. Där man ska göra ngt så hoppar det fram...
Svar
1
· Visningar
945
Senast: nidron
·
I
IT & mobiler Jag behöver verkligen hjälp nu! Det är så att jag ska köpa en ny digitalkamera och jag behöver flera alternativ som jag kan välja...
Svar
15
· Visningar
1 385
Senast: Kuckeliku
·
T
IT & mobiler Skulle ni installera Photoshop på en liten vanlig laptop? Jag vill för allt i världen inte ha en seg dator, och det är så svårt att...
Svar
3
· Visningar
756
Senast: sarma
·
R
IT & mobiler Kan man göra det? Alltså få dit ett lösen på något sätt så att det bara är jag som kan komma in där?? Som det är nu finns det vissa...
Svar
7
· Visningar
1 027
Senast: Blueberry
·
IT & mobiler Nå, bevisa er nu! Jag sög rätt fett, klarade inte ens hälften på denna: http://www.fz.se/wtf/link.fz?id=672 Det gick dock mycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 055
Senast: Elea
·
IT & mobiler Kan man få tillbaka ikonen skrivbordet (dvs; den man trycker på för att stänga ner programen snabbt och enkelt - istället för en ruta åt...
Svar
5
· Visningar
744
Senast: astronaut
·
IT & mobiler Jag fattar inte en sak. När man söker på tex google så kommer det man sökat på förut på samma bokstav upp. Vill inte ha det så...
Svar
2
· Visningar
682
Senast: FannyN
·
IT & mobiler Tänkte fixa en sida... Vart ska man ha den? Vad är bäst? Gratis ska det vara. ;) Jag har Dreamweaver så det behöver inte vara en sån...
Svar
1
· Visningar
730
Senast: skaraborg
·
A
IT & mobiler HEj! jag ska göra en hemsida är det tänkt, men jag är lite smått puckad och vet inte i vilken ände jag ska börja:crazy: Jag har skaffat...
Svar
4
· Visningar
901
Senast: Annastazia
·
R
IT & mobiler Jag ska öppna ett program.. Jag har en BIN-fil och en CUE-fil samt en SFV-fil Hur gör jag för att öppna programmet? Måste man ladda...
Svar
6
· Visningar
872
Senast: rabarber2
·
IT & mobiler Min dator kraschade och nu har jag ju nada kvar. Om man inte har lust att köpa officepaketet, kan man få tag i d?
Svar
2
· Visningar
641
Senast: emmath
·
IT & mobiler Ja finns det någon här som kan hjälpa mej? Det är så här att min brännare/CD-spelare i datan har kolappsat och jag måste köpa en ny...
Svar
1
· Visningar
831
Senast: Cafer
·
IT & mobiler Nu behöver jag hjälp. Har (hrmm) laddat hem en film men när jag öppnar den så står det att det är slut på minne vilket jag har iaf 30 gb...
Svar
1
· Visningar
683
Senast: Cafer
·
S
IT & mobiler Har äntligen luskat ut hur man gör fotoalbum på freewebs (med lite hjälp av sökfunktionen på buke :angel: ) men märkte att det är ju...
Svar
6
· Visningar
850
Senast: Silverstol
·
IT & mobiler hur ska jag göra för att länka till hela mitt album på photobucket??
Svar
1
· Visningar
590
Senast: Widerberg
·
IT & mobiler Sliter mitt hår eftersom jag itne kan få svenska rättstavningsfunktionen att funka i openoffice - och jag har inte word. Vad tusan ska...
Svar
7
· Visningar
769
Senast: Koli
·
H
IT & mobiler Jag har nyss köpt en dvd,video camera. Modellen heter: Samsung VP-DC161W. Man spelar in på minidisk istället för små video kasettband...
Svar
5
· Visningar
942
Senast: Laban
·
C
IT & mobiler Hur raderar man tidigare sidor i Mozilla firefox? Jag går in på historik och där står sidor som man har varit inne på, men jag hittar...
Svar
3
· Visningar
1 650
Senast: Qyenn97
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka