Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Hmm, ni vet i faltet dar man skirver adressen till hemsidor... dar kan de adresser man senast gatt in pa sparas... nagon som vet hur man...
IT & mobiler
Fanns en länk till en sida som hade dom flesta av dom där små läskiga programmen eller sidorna. Där man ska göra ngt så hoppar det fram...
IT & mobiler
Kan man få tillbaka ikonen skrivbordet (dvs; den man trycker på för att stänga ner programen snabbt och enkelt - istället för en ruta åt...
IT & mobiler
HEj!
jag ska göra en hemsida är det tänkt, men jag är lite smått puckad och vet inte i vilken ände jag ska börja:crazy: Jag har skaffat...
IT & mobiler
Nu behöver jag hjälp. Har (hrmm) laddat hem en film men när jag öppnar den så står det att det är slut på minne vilket jag har iaf 30 gb...
Hundavel & Ras I så fall borde hon ju titta på vinthundarna. De är förvisso inget för den som vill ha framgångar på lydnadsplanen, men tränar man korta...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.