Hur grymma är ni på film..?

Sv: Hur grymma är ni på film..?

:confused: Vad är kniven för nånting på¨första??:confused:
Har suttit och klurat i över 20 min men kommer inte på! :devil:

Någon som kan 8,9 och 16 på den andra? De andra vet jag :D Jag tänker Sagan om ringen på nr 16, men får inte ihopa det?

Alltså, alla dem är helt sjuka filmer. (Har kollat svaren nu). En stor del av dem jag inte kunde var filmer jag aldrig hört talas om.

Hittade 9 men sedan var jag tvungen att kolla svaren :p. Googla på viking stationary movies så får du svaren

Fast jag tyckte inte de var så sjuka, (kunde ju inte alla själv utan har fått hjälp av lite kompisar, men de flesta filmerna kände jag till liksom)

17 på första hittills :banana:
å' det har jag klarat alldelens själv innan jag läste allt skvaller om filmer här inne :D
dags att pytsa dessa då:p
mors

Jaha, så från och med nu pratar vi datorproblem, programmering och webbdesign i den här tråden.

Andra "filmen" från första slideshowen, med alla post-its fick mig att tänka på Memento. Men vad var det för film?
En annan "film" med tuschpennor som står på varsin sida om ett streck fick mig att tänka på Warriors. Jag måste vara sämst på att associera :)

Kan inte alla säga vad ni har för filmer på den första?
Inte vart de är, bara ATT de är liksom:p

Jag har:
The Ring
Seven
The silence of the lambs
Blade
Saw
The Village
The butterfly effect
Alien
Signs
Scream

Första har jag klarat för några veckor sedan.. Tror det tog 37 eller 42 minuter :banana:

Andra har jag inte gjort.

Den första har jag också klarat, det lurigaste var gubben med mynten tyckte jag! :D Dem fick jag klura på ett bra tag.

Vilken var din värsta?

Jag har:
Nightmare on Elm Street
Alien
Saw
Blue Velvet
Halloween
Blade
Silence of the Lambs
The Ring
Friday the 13th

Sen står det still alltså, trots att jag sett flera av de filmer ni andra har nämnt (t.ex. Signs, Scream, Butterfly effetcs etc.). :mad:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 245
Senast: lizzie
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 162
Senast: Juli0a
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 580
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 999
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar