Hur grymma är ni på film..?

Sv: Hur grymma är ni på film..?

Nu har jag hittat Scream också, men alltså... Jag behöver nog lite ledtrådar. :angel:

Men fundera på vad titlarna egentligen betyder och leta sedan... :)

Vissa ledtrådar handlar bara om titeln och några är ganska fyndiga, andra har mer med själva innehållet i filmen att göra.

Det var svårt tyckte jag. Jag kom väl på runt 20 av mig själv men sen behövde jag hjälp av imdb och på slutet blev det lite fusk :o Skyller på att jag inte ser så mycket skräckfilm, men vissa titlar är ju klassiska.

Okej, nu har jag hittat The Village och Signs också. Egentligen inte såå svårt om man bara använder det man sägs ha innanför pannbenet. :D

Jag har klarat 27 av 50 än sålänge på typ 1 och halv timme :p

Psycho och The Shining tog jag helt i min värsta frustration. :D

Jag tänkte, men vad är det där för ett psycho som är ihopbunden där. Efter en halv sekund kopllade jag. :D :idea: Samma med The Shining gubben.

*kl*

Klarade alla på den första, tog ca 2 timmar. Har jag kollat för mycket skräckfilm? :o

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 245
Senast: lizzie
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 162
Senast: Juli0a
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 580
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 999
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Rintränings- och utställningstråd