Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

S
IT & mobiler Jag har lite krångel med en meny som ska vara på snedden så här: Sidan är upplagd ungefär så som det ser ut, en ruta i mitten med...
Svar
11
· Visningar
1 019
Senast: Spider84
·
A
IT & mobiler Jag har en CD skiva där det står "CD-Rewritable" på. Vist betyder detta att den är omskrivningsbar? Dvs att jag kan ta bort det som...
Svar
1
· Visningar
810
Senast: CarolineB
·
IT & mobiler Nån som kan hjälpa mig lite? Har gjort en bild svartvit i photoshop nu. Men vill ha hästen och ryttaren i färg. Men hur? Nån...
Svar
9
· Visningar
1 008
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Hej! Hörrni, vad behöver jag för att föra över video från VHS till datorn? Jag har lite grejer som jag har filmat o har på vanligt...
Svar
3
· Visningar
759
Senast: malumbub
·
IT & mobiler Går inte att öppna mitt arbete, iaf inte från min hemdator, varken där det ligger i mina dokument eller som filen jag skickade på...
Svar
3
· Visningar
954
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler finns ju massa roligt där... :D funderar på om det går att spara filmsnutterna?
Svar
4
· Visningar
873
Senast: Aile De Verre
·
Z
IT & mobiler Jag har PS Elements 3.0, och om jag gör en bakgrund kan jag bara inte fatta hur man lägger en bild ovanpå! ´det funkar bara inte! hjälp mig!
Svar
1
· Visningar
656
Senast: JKay
·
IT & mobiler Plötsligt ändrades teckenstorleken då jag tittar på HTML-sidor. Dvs, både sidor som ligger på min dator och som jag surfar in på. Det är...
Svar
8
· Visningar
896
Senast: Sorbe
·
B
IT & mobiler Jag har precis varit iväg och löshoppat min häst. Eftersom det inte är lätt att ta bra foton bestämde jag mig för att filma med min...
Svar
9
· Visningar
913
Senast: Jezzie
·
IT & mobiler Spinoff på Enyas tråd. Är det bättre ur elförbrukningssynpunkt att stänga av datorn än att lämna den på? En dator som inte används går...
Svar
5
· Visningar
1 020
Senast: Kuckeliku
·
IT & mobiler Alla ni som håller på med Photoshop...se hit lite är ni snälla. Jag har Photoshop element (eller vad det heter) typ 4 eller 5 nånting...
Svar
1
· Visningar
907
Senast: JKay
·
IT & mobiler Om man har glömt sitt lösenord till sin Windows-användare, går det att lösa på något sätt? Jag behöver verkligen komma in. :crazy:
Svar
5
· Visningar
1 317
Senast: åke
·
IT & mobiler vet att det tidigare funnits trådar om vanliga digitalkameror.Men kunde inte hitta någon om digitala videokameror...(heter det så?):o...
Svar
17
· Visningar
1 221
Senast: Cheque
·
IT & mobiler Finns det något enkelt och gratis program som kan konvertera .MOV? Mov stödjs ju varken av spelare eller redigeringsprogram :crazy:
Svar
3
· Visningar
889
Senast: Qyenn97
·
C
IT & mobiler Jag fattar inte Telias hemsida! Jag vill fixa så jag kan se vilka det är som ringer (nu ser jag bara "Okänt nummer") ¨Så då gick jag in...
Svar
6
· Visningar
1 097
Senast: nilema
·
IT & mobiler Ni som gör filmer och lägger ut på buke, vad använder ni för redigeringsprogram?
Svar
6
· Visningar
864
Senast: YaHilweh
·
IT & mobiler Alltså typ verdana, times new roman etc, fast mycket roligare typer. Letar efter en som blir snöflingor :p Precis som PS har en som blir...
Svar
8
· Visningar
1 119
Senast: Blueberry
·
E
IT & mobiler Hur gör jag för att "ta en bild" av mitt skrivbord med ikoner och allt för att kunna posta den som en bild sedan? :confused: Har...
Svar
2
· Visningar
2 009
Senast: Elea
·
IT & mobiler Jag vill använda mig av ett mailprogram där det finns skräppostfilter, som jag kan ställa in själv. Jag får ca 100 st email om dagen...
Svar
3
· Visningar
765
Senast: LadyFrost
·
IT & mobiler Nu finns det ju en (ganska) ny funktion på hotmail, när man ska bifoga bilder. Men jag kan inte få den att funka? Jag väljer bilder, det...
Svar
1
· Visningar
715
Senast: Blueberry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Akvarietråden V