Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Jag har PS Elements 3.0, och om jag gör en bakgrund kan jag bara inte fatta hur man lägger en bild ovanpå! ´det funkar bara inte! hjälp mig!
IT & mobiler
Plötsligt ändrades teckenstorleken då jag tittar på HTML-sidor. Dvs, både sidor som ligger på min dator och som jag surfar in på. Det är...
IT & mobiler
Jag fattar inte Telias hemsida! Jag vill fixa så jag kan se vilka det är som ringer (nu ser jag bara "Okänt nummer") ¨Så då gick jag in...
IT & mobiler
Alltså typ verdana, times new roman etc, fast mycket roligare typer. Letar efter en som blir snöflingor :p Precis som PS har en som blir...
IT & mobiler
Nu finns det ju en (ganska) ny funktion på hotmail, när man ska bifoga bilder. Men jag kan inte få den att funka? Jag väljer bilder, det...
Hundträning Jag håller med @Tonto. Boka ett tid för en ordentlig genomgång. Vid vaccinering går det bara att märka det mest uppenbara, om hunden har...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.