Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Fick ett litet problem här på buke för ca. 2 veckor sen. Helt plötsligt kunde jag inte se användarnas(och mina egna) bilder när jag gick...
IT & mobiler
Jag ska skriva en hemtenta i filosofi, ska börja skriva den nu. Börjar läsa vad som står, så upptäcker jag att det står "radavstånd 1.5"...
IT & mobiler
Jag vet inte vad som har hänt med min dator. Jag är inne på msn och plötsligt skickar någon en länk och texten "Is that u?". Jag öppnar...
IT & mobiler
Har just fått hem en ny bärbar dator med trådlös router (netgear). Det mesta verkar fungera, nätverket syns både på den här datorn (den...
IT & mobiler
Det är så här att min cdbrännare(intern) slutade fungera, jag hittar den bland alla programm men datan säger att den inte kan hitta den...
Hundavel & Ras Håller med om detta. Mitt ex hade en borzoi som jag tränade apportering och viltspår med. Vi tränade också lure coursing, vilket är en...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.