Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Fick ett litet problem här på buke för ca. 2 veckor sen. Helt plötsligt kunde jag inte se användarnas(och mina egna) bilder när jag gick...
Svar
8
· Visningar
933
Senast: _pirate
·
S
IT & mobiler När jag stoppar i en cd-rom skiva så låter det som om den inte riktigt kan snurra den och då jag klickar på cd-enheten så säger datan...
Svar
11
· Visningar
1 438
Senast: Kuckeliku
·
IT & mobiler Vad är Microsoft Media Center 2005 för operativsystem???
Svar
3
· Visningar
731
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Har just hämtat Mozilla Firefox till min laptop. Främsta anledningen till att jag helst använder FF är att jag har en väldigt instabil...
Svar
2
· Visningar
2 520
Senast: jos
·
E
IT & mobiler adresseninfon syns när jag skickar mail till folk i min adressbok?fick ett mail från en vän där det stod mitt förnamn enbart så jag...
Svar
2
· Visningar
818
Senast: Expensive_Hobby
·
IT & mobiler Jag ska skriva en hemtenta i filosofi, ska börja skriva den nu. Börjar läsa vad som står, så upptäcker jag att det står "radavstånd 1.5"...
Svar
2
· Visningar
7 354
Senast: horselove
·
T
IT & mobiler Någon som vet hur man gör en gästbok i programmet dreamweaver? Håller på göra en hemsida, det enda som saknas är gästboken.
Svar
4
· Visningar
2 443
Senast: T3ss
·
IT & mobiler Kommer börja läsa på ITuniversitet i vår, och kommer då behöva ha en laptop. Man kan få hyra dem där för 1000kr/termin. Men det verkar...
Svar
1
· Visningar
722
Senast: emmath
·
L
IT & mobiler http://www.ebaumsworld.com/2006/11/qwerty-warriors.html Den gäller att skriva namnen på motståndarna och trycka på enter innan de tar...
Svar
14
· Visningar
1 147
Senast: Elftor
·
IT & mobiler När jag är inne på internet så kommer det upp ett felmeddelande där man kan klicka på "skicka felrapport" eller "skicka inte" Om sen...
Svar
3
· Visningar
841
Senast: Mynta2
·
IT & mobiler :eek: :eek: dumma jag har lyckats installera virus i datorn :( jag fick ett msn meddelande av en kille som jag inte pratat med på...
Svar
8
· Visningar
1 173
IT & mobiler Jag vet inte vad som har hänt med min dator. Jag är inne på msn och plötsligt skickar någon en länk och texten "Is that u?". Jag öppnar...
Svar
1
· Visningar
693
Senast: Dragonfruit_
·
IT & mobiler Har just fått hem en ny bärbar dator med trådlös router (netgear). Det mesta verkar fungera, nätverket syns både på den här datorn (den...
Svar
16
· Visningar
1 140
Senast: jos
·
IT & mobiler Om jag kopierar en skiva till datorn och det står spår 1 o.s.v så vill jag ju självklart ha låtens riktiga namn. Men varje gång jag...
Svar
3
· Visningar
685
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Ja, datorn tycks ha hakat upp sig. Den jobbar konstant med någonting - gud vet vad. Jag ägnade kvällen igår åt att radera Norton...
Svar
2
· Visningar
1 741
Senast: Kuckeliku
·
IT & mobiler Hejsan! Jag har ett jävligt jobbigt virus i min dator. Det märks när man är inne på internet. En ruta med Yahoo e-post kommer upp...
Svar
1
· Visningar
835
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler när man går in på en sida på internet tex buke så kommer ju www.bukefalos.com upp när man trycker www.b nästa gång.. kan man ta bort...
Svar
2
· Visningar
716
Senast: sannaaah
·
IT & mobiler Spelar det någon roll när man lägger in en kontakt på msn om man skriver mailadressen med stora eller små bokstäver?
Svar
2
· Visningar
677
Senast: Tiara
·
IT & mobiler Någon som kan hjälpa en totalt oteknisk Immer? Jag har lagt upp ett antal filmklipp i "Mina videoklipp", och när jag vill spela upp...
Svar
4
· Visningar
808
Senast: Laban
·
IT & mobiler Det är så här att min cdbrännare(intern) slutade fungera, jag hittar den bland alla programm men datan säger att den inte kan hitta den...
Svar
14
· Visningar
1 292
Senast: moiran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack nummer 18