Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

S
IT & mobiler Nästan varje gång jag öppnar Internet så ligger Yahoo Toolbar däruppe under där man skriver in adresserna, om ni förstår var jag menar...
Svar
8
· Visningar
1 008
Senast: Skuggabaldur
·
N
IT & mobiler Fin rubrik :p Men alltså när jag tar in film i datorn som blir bilden liksom ihoptryckt på bredden. Har en film på hästen och han ser ut...
Svar
3
· Visningar
772
Senast: NiraK
·
IT & mobiler Hur många KB går det på en MB? Är det så att 240 kb/s är samma som 24mb/s ??
Svar
8
· Visningar
25 962
Senast: Kuckeliku
·
IT & mobiler Jag har laddat ner skype (äntligen), men jag får det inte riktigt att fungera. Vid provsamtalet kan jag höra instruktionerna, men...
Svar
2
· Visningar
746
Senast: Marvin
·
IT & mobiler hej! nu börjar jag bli ruskigt irriterad.. men jag är inte heller nån datamänniska så det kanske är lätt åtgärdat! Så fort jag ska...
Svar
12
· Visningar
2 579
Senast: bollen__
·
I
IT & mobiler Hejsan! Jag har länge undrat hur ni sätter ihop: Bild + film + musik + text i era filmer. Jag har såå länge velat ha en film med mej å...
Svar
11
· Visningar
1 013
Senast: flugskit
·
E
IT & mobiler hur lägger jag till musik till en videosnutt som jag har tex på photobuket eller you tube vill så gärna göra det men fattar ingenting...
Svar
2
· Visningar
664
Senast: Jezzie
·
IT & mobiler Hjälp!! Jag kan inte spela upp brända DVD-skivor i min DVD. Oavsett vilken typ av fil det är. Eftersom skivorna funkar i kompisars...
Svar
7
· Visningar
1 144
Senast: Snuffsan
·
IT & mobiler Fick ett oväntat tillskott i kassan, vilket kom mkt lägligt då min dator verkligen behöver bytas ut. Har tidigare frågat er om råd då...
Svar
4
· Visningar
861
Senast: gylle
·
IT & mobiler Ja kan nästan inget om datorer och vad alla saker betyder tex.. vad är detta tex och är det bra? Intel Celeron processor (PIIIIC 2,8...
Svar
5
· Visningar
755
Senast: *star
·
IT & mobiler Satte just igång för att spela spelet på PC:n... men jag kommer ingenstans:cry: Kommer uppför stentrappan precis när man kommit iland...
Svar
8
· Visningar
823
Senast: R8n
·
IT & mobiler jag har ett konto på en site och en person har gått in på min sida 22 gånger på 4 dagar! någon har även fått reda på min rums kompis...
Svar
8
· Visningar
1 353
Senast: Casper
·
M
IT & mobiler alltså jag fattar inte hur man lägger in bilder i inläggen. när man trycker på "infoga bild" så kommer det ju upp att man ska skriva...
Svar
1
· Visningar
576
Senast: Ragatan
·
E
IT & mobiler Jag har alldeles nyss (typ 1 månad sen dock men har ej skrivit ut mycket alls!) bytt bläckpatroner och skrivaren anger att färgen är...
Svar
2
· Visningar
668
Senast: Egonson
·
IT & mobiler Står i begrepp att byta leverantör av bredband, den leverantör vi har valt kommer att skicka ett trådlöst modem. Idag har jag ju Telia...
Svar
11
· Visningar
1 142
Senast: Boj
·
M
IT & mobiler Jag såg en tråd för länge sen om pixbox , hittar den inte. Men varför kan man inte se bilderna i inlägget när man infogar en bild? Jag...
Svar
14
· Visningar
1 349
Senast: Ragatan
·
G
IT & mobiler Någon som vet hur det ligger till om jag behöver en ljudfil som jag hittar på en hemsida där det inte finns något (c)-märke eller...
Svar
5
· Visningar
768
Senast: moiran
·
T
IT & mobiler Försöker registrera en hemsida på passagen men när jag skriver mitt nummer så säger den att en annan användare redan har det...
Svar
4
· Visningar
794
Senast: Tiggertjejen
·
T
IT & mobiler Läste igår på en tidnings hemsida att man inte ska öppna Worddokument för det var ett säkerhetshål som microsoft inte fixat än. Folk...
Svar
3
· Visningar
779
Senast: T3ss
·
T
IT & mobiler Asså, jag och en kompis ska rida en spegelritt på vår klubbs julfest. Måst klippa ihop några låtar å sådär. Ngn som har ngt program som...
Svar
7
· Visningar
1 012
Senast: _matulda_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025