Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Visst finns det väl sajter där man kan ladda hem låtar och betala för det? Och i så fall är det väl lagligt? Tacksam för típs om...
Svar
10
· Visningar
1 143
Senast: Zaga
·
I
IT & mobiler Hejsan! Jag ska antingen köpa eller önska mig en system kamera- Nu undrar jag vilken system kamera som är bäst till "budget pris" ...
7 8 9
Svar
172
· Visningar
10 421
Senast: Kuckeliku
·
I
IT & mobiler Nu är det ju så att jag har fått Canon Powershot s3 is i julklapp (YES :D:love: ) och det följde inte med någon s.k "Avancerad handbok"...
Svar
1
· Visningar
689
Senast: pemma
·
P
IT & mobiler Då min gamla kamera har gått sönder, fick jag tillbaka 1569 kronor på garantin och är nu ute efter en ny. Vad ska jag välja? Ska väl...
Svar
2
· Visningar
661
Senast: pralin
·
IT & mobiler Vart stoppar man usb kabeln? I datorn alltså. För visst är det usb kabeln man ska använda? Jag har suttit och tittat i bruksanvisningen...
Svar
5
· Visningar
1 142
Senast: Kuckeliku
·
IT & mobiler Jättegulligt spel :D http://www.ferryhalim.com/orisinal/g3/bells.htm
2
Svar
22
· Visningar
1 851
Senast: Matiz
·
I
IT & mobiler Hur gör man för att förminska kb men inte storleken på bilden?
Svar
11
· Visningar
970
Senast: ii-d-a
·
IT & mobiler http://www.banditos.info/speles/sobersanta2.swf Styr tomten med piltangenterna. Han ska dricka så mycket snaps som möjligt utan...
Svar
6
· Visningar
813
Senast: mysko
·
I
IT & mobiler Hur lägger man in det? Hittar ingen funktion och ska åka bort några veckor och inte sitta vid datan. Och för att hålla mig ifrån datan...
Svar
6
· Visningar
2 200
Senast: Silverstol
·
J
IT & mobiler Går det att kolla på folks album på photobucket:confused:
Svar
1
· Visningar
677
Senast: Ragatan
·
M
IT & mobiler Vad krävs det för program att öppna pps filer? Kan man ev ladda ner det från nätet? M vH mannis
Svar
5
· Visningar
1 117
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Kan någon rekomendera något bra märke på trådlöst internet? Jag fattar inget av det där.. Vi har ganska stort hus och skall ha 3 st...
Svar
2
· Visningar
654
Senast: åke
·
IT & mobiler jajamen, då har man varit så smart att man raderat det programmet som bränner filer till cd. någon som ahr ett tips på ett bra...
Svar
1
· Visningar
656
Senast: LLaika
·
N
IT & mobiler Nån som vet hur man sparar bilder på CDskiva? (ifa datorn skulle krascha nån gång) Har försökt och försökt, men de typ inte går... :mad...
Svar
3
· Visningar
637
Senast: LLaika
·
IT & mobiler Är det någon annan än jag som har programmering B? Skulle vara kul och veta vad ni har gjort/gör för program! :)
Svar
5
· Visningar
869
Senast: Otter
·
P
IT & mobiler Har OpenOffice på datorn i lägenhten och skickade några filer via mail som jag vill öppna på datorn jag sitter vid nu som har programmet...
Svar
4
· Visningar
10 258
Senast: pralin
·
IT & mobiler Hur får man bort ett pogram från datorn, helt och hållet så det inte ploppar upp någon mer gång? /R8n- kass på datorer
Svar
1
· Visningar
734
Senast: aiquen
·
F
IT & mobiler Hur fixar man så att det snöar på sidan? (vill ju ha snö nånstans :) ) Mvh F:banana:
Svar
2
· Visningar
975
Senast: nidron
·
T
IT & mobiler Ni som gör egna loggor, i vilket format spar ni dem? I vilket program gör ni dem i?
Svar
12
· Visningar
1 156
Senast: ang
·
IT & mobiler Jag får det inte till att funka som jag vill! Det jag vill är att när man klickar på en länk, så ska det komma upp en "popup" med en...
Svar
10
· Visningar
1 048
Senast: nidron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka