Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

J
IT & mobiler Nu är det så att jag har ett tema på datorn som jag måste ha på min mobil. Men även fast att jag skulle få mp3 mm. på min mobil så fick...
Svar
1
· Visningar
787
Senast: SilverDroppen
·
IT & mobiler Går det? Har bara lagt ut bilder där än så länge.
Svar
2
· Visningar
698
Senast: Josefiine
·
IT & mobiler Nu behöver jag hjälp från någon som är sims fantast Jag hade Sims 2 på datorn, sen fick jag djurliv och installerade det och nu härom...
Svar
6
· Visningar
942
Senast: nidron
·
S
IT & mobiler Vill ersätta mina studentmailkonton med en mail som jag kan använda även efter jag är klar med skolan (om ca ett år), vad finns det för...
Svar
14
· Visningar
1 454
Senast: Laban
·
V
IT & mobiler Jag har försökt lära mig det här med html och hänger väl med något sånär på grunderna (väldigt mycket på nybörjarnivå), men jag skulle...
Svar
2
· Visningar
1 122
Senast: villi
·
N
IT & mobiler http://www.internetlankar.se/spel/nyrebus/1.htm jag vill ha hjälp med nummer 19 :o lcyka till och skynda er :rofl:
3 4 5
Svar
87
· Visningar
10 796
IT & mobiler Är ett satans otyg till mask/virus, som nästlat sig in på min dator igår och infekterat i princip allt :mad: :mad: Blockade accessen...
Svar
2
· Visningar
1 016
Senast: Gnist
·
IT & mobiler Vi flyttade ju i slutet av november närmare bestämt den 23.Innan vi skrev på kontraktet till så kollade jag med bredbandsbolaget tre...
Svar
11
· Visningar
1 071
Senast: Sony
·
IT & mobiler På min lap top så krånglar mina Ä ibalnd. Är det lönt att lämna in och få det lagat eller skall jag koppla in en mus ist? Det är en...
Svar
14
· Visningar
1 138
Senast: lingon_barino
·
IT & mobiler Sitter och kör data spelet Harry Potter och den vises. Är det någon som vet hur man tar sig förbi Fluffy? Jag får snart spasmer, och...
Svar
7
· Visningar
985
Senast: lakrits
·
P
IT & mobiler Någon har som har TDC med det trådlösa internet? Jag har förstört någonting tror jag.. Behöver hjälp...
Svar
3
· Visningar
629
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler JAg har inte ansökt om något lån? Hur skall jag göra med detta mejlet? Har även fått mejl ang jag köpt saker?? Thank you for your...
Svar
3
· Visningar
842
Senast: Spirit
·
IT & mobiler Har knappar på mitt tangentbord som är tänkta att använda till musikspelare och grejer, men det händer inget när jag trycker på dem. Så...
Svar
6
· Visningar
750
Senast: Safira
·
IT & mobiler Någon inställning gör att alla låtar som bränns in på datorn blir skyddade vilket gör att de inte går att sända eller lägga in på mp3...
Svar
6
· Visningar
816
Senast: roadkilled
·
T
IT & mobiler det här spelet bara måste ni testa: http://www.ferryhalim.com/orisinal/g3/bells.htm det sötaste spelet jag nånsin sett! :love: men...
2
Svar
32
· Visningar
1 838
B
IT & mobiler Är det någon här som vet hur man rensar i internet adressfältet? :confused: Har ju kunnat men har självklart glömt av hur man gör
Svar
2
· Visningar
780
Senast: bubblan_
·
C
IT & mobiler Jag vill lägga in fler bilder i bildgalleriet, men har fyllt min kvot eller vad det nu heter. Kan jag göra nåt eller försvinner dom när...
Svar
3
· Visningar
630
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Hur får man bort den? På http://www.camarguehast.se/index3.html ska bilderna i menyn vara UTAN border, men hur tusan får jag bort...
Svar
3
· Visningar
744
Senast: meodeo
·
IT & mobiler kostar det nåt att ha konto där?
Svar
2
· Visningar
668
Senast: Mirre
·
M
IT & mobiler Hur tar man bort sökningar som man gjort i t.ex. Googlesökningsfönstret? Jag har försökt med att "Rensa tidigare besökta sidor" ngt...
Svar
2
· Visningar
1 337
Senast: millansnillan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka