Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag håller på att bli galen :mad: Kan inte gå in på nån sida övh utan att jag måste sitta och klicka bort massa "reklam" som poppar...
Svar
1
· Visningar
1 955
Senast: nidron
·
IT & mobiler ja som sagt vilken sida är bäst att lägga upp sina filmer på? för en icke så bra engelskakunnig människa.:p Vart är det enklast...
Svar
3
· Visningar
682
Senast: Gnist
·
IT & mobiler Allt ska ju kopplas till USB-portar nu för tiden, med endast 2 st i datorn och drygt 5 (so far) saker som ska kopplas den vägen så...
Svar
16
· Visningar
1 543
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Ohoj! Har precis laddat hem betaversionen av Vanguard. Det laggar rätt rejält och funderar på att uppdatera datorn lite. Då jag inte...
Svar
2
· Visningar
762
Senast: JKay
·
IT & mobiler Råkade av misstag ta bort gammla verisoiner av JAVA ,vilket resulterade i windows mediaplayer som inte fungerar och vissa hemsidor kan...
Svar
3
· Visningar
779
IT & mobiler De senaste dagarna har det omotiverat plingat till i min dator som för att signalera ny e-post, men det har inte kommit någon e-post...
Svar
3
· Visningar
2 154
Senast: Butros
·
IT & mobiler Har under mellandagarna införskaffat ny bärbar dator och köpte då även en väska och fick en trådlös mus "på köpet"... Kanske inte den...
Svar
5
· Visningar
3 087
IT & mobiler Jag har hittills alltid försökt spara alla mina (tusentals) bilder och dokument på CD-skivor av den händelse att datorn skulle krascha...
Svar
2
· Visningar
771
Senast: Laban
·
F
IT & mobiler Någon som vet ett bra program att göra ritningar i som t ex stallplanering mm?
Svar
3
· Visningar
1 988
Senast: sooofie_88
·
IT & mobiler står på min MP3 när jag försöker sätta på den att den måste formateras om :crazy: hur sjutton gör man det då? eller måste man lämna in...
Svar
2
· Visningar
649
Senast: hoppsann
·
I
IT & mobiler Min lillasyster, 14 år, behöver en ny dator. Hon vill kunna spela The Sims 2 samt chatta på msn, använda internet och word och sånt. Med...
Svar
1
· Visningar
741
Senast: hoppsann
·
IT & mobiler Jag har lånat ut min dator till en kompis. När hon nu skall installera den så säger den."Du har problem med nätverkskortet". Den datorn...
Svar
2
· Visningar
632
Senast: åke
·
IT & mobiler Kan man aktivera så att de andra ser vad man lyssnar på för musik? Så som det går att göra i MSN Messenger? Har letat bland...
Svar
5
· Visningar
1 652
Senast: Laban
·
K
IT & mobiler Jag skulle behöva spela in ca. två timmar långa ljudavsnitt (föreläsningar). Vilka program behöver jag till min laptop för att göra...
Svar
2
· Visningar
1 131
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Har installerat Sims 2 djurliv. Efter en jävla massa problem med att kopiera cracken (jag suger på datorer ja) så gick det till slut...
Svar
5
· Visningar
2 380
Senast: SilverDroppen
·
IT & mobiler Filmer från digitalkameran! Fungerar att se på kameran, men inte på datorn. Varför? har provat i windows media player ( ljudet funkar...
Svar
5
· Visningar
733
Senast: ninne
·
G
IT & mobiler måste ha en skiva klar till imornbitti. Ha lånat en skiva som jag bara vill ha 2 låtar ifrån. De två låtarna + en låt jag redan har på...
Svar
1
· Visningar
641
·
C
IT & mobiler Nu är jag så in i H*vete förbannad på tekniska prylar så ja vet inte vart jag ska ta VÄGEN! Fick en ipod i julklapp o nu har jag i...
2
Svar
29
· Visningar
1 944
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Kan man ha flera färdigt inställda per nätverkskort eller är det en som gäller? Tänkte om jag kunde ha färdigt tre olika...
Svar
4
· Visningar
790
Senast: malumbub
·
J
IT & mobiler Nu är det så att jag har ett tema på datorn som jag måste ha på min mobil. Men även fast att jag skulle få mp3 mm. på min mobil så fick...
Svar
1
· Visningar
787
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V
  • Oseriös avel 2023