Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Nu har det hänt något. :crazy: När jag sätter i en skiva (spel, musik, whatever) i datorn hittar inte datorn skivan, utan säger att...
Svar
2
· Visningar
1 067
Senast: aiquen
·
P
IT & mobiler Har nyligen köpt en ny dator. Laddade nu ner .pdf-filer som jag behöver titta på inför min tenta på onsdag, men programmet vägrar öppna...
Svar
2
· Visningar
749
Senast: flugskit
·
E
IT & mobiler nån som vet hur man tar en stillbild från en film man har i media playern? Vet att det är lättåtkomligt men just nu hittar jag inte !
Svar
16
· Visningar
1 880
Senast: CallMeAce
·
M
IT & mobiler Det poppade upp en ruta med texten "Nätverksavkänning-Nytt nätverk upptäckt" och den bad mig välja säkerhetsinställningar. Jag har inte...
Svar
2
· Visningar
775
Senast: mizz
·
IT & mobiler Hur gör man? :o Tycker att jag farit runt jorden men väl i Göteborg händer inget särskilt när man sparar. Fattar inte, känner mig...
Svar
9
· Visningar
957
Senast: Zaga
·
H
IT & mobiler Hur gör jag om jag vill göra en egen bakgrund?
Svar
1
· Visningar
634
Senast: nilema
·
S
IT & mobiler Jag har haft e-mail i elva år och har aldrig fått några konstiga skräpmail. Uppdaterade virusprogram etc för en dryg månad sen och sen...
Svar
17
· Visningar
1 372
·
A
IT & mobiler Jag har själv ett par hemsidor men skriver allt i HTML och har gratiswebplatser där jag skapar filer och skriver direkt på servern vad...
Svar
6
· Visningar
935
·
E
IT & mobiler Min kompis berättade att hon hade ett program på datorn där man kunde öva på glosor typ? Man skriver in ordet på både franska o svenska...
Svar
6
· Visningar
1 553
Senast: Saybia
·
N
IT & mobiler Jag är helt novis vad det gäller hemsidor och har gjort en enkel med hjälp av ett hemsideprogram ( jag vet att det är fusk :rofl: , men...
Svar
5
· Visningar
1 188
Senast: nidron
·
B
IT & mobiler på pinball-spelet som finns på datorn har jag lyckats göra dom där runda sakerna röda, men aldrig nästa färg! håller på att bli galen...
Svar
2
· Visningar
634
Senast: Beyliitah
·
S
IT & mobiler Alltså hur klarar man den första spökborgen?? Den där man hoppar på ett sånt P och går in i en blå dörr, vad ska man göra i den blåa...
Svar
15
· Visningar
1 110
Senast: Jezzie
·
IT & mobiler ...eller vad jag nu skall kalla det Plötsligt har jag radnummer ute till vänster och kolumn A ligger oxå där. HUR gör jag för att få...
Svar
2
· Visningar
731
Senast: JKay
·
S
IT & mobiler När jag öppnar iTunes så ligger denna längst ner på sidan: Hur får man bort den?
Svar
3
· Visningar
688
Senast: Silverstol
·
M
IT & mobiler Min laptop går av sig själv in i standbyläge när den är inaktiv i tio minuter. Men sen går det inte att få igång den igen! Någon som vet...
Svar
4
· Visningar
811
Senast: pralin
·
Svar
3
· Visningar
724
Senast: JesperN
·
J
IT & mobiler ja, vart sitter den knappen, eller är det så att man ska trycka ner ett antal knappar samtidigt:confused: ? //Jossan
Svar
4
· Visningar
1 176
·
I
IT & mobiler Hej Är de någon som kan hjälpa mig att kunna se en liten film från min mob på datorn .. jag har skickat över det men jag har inget...
Svar
1
· Visningar
724
Senast: nidron
·
IT & mobiler :eek: :eek: Och symatecs fixprogram för just detta verkar inte klara av att få bort skiten :crazy: Vad att göra? Håller på att...
Svar
1
· Visningar
677
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Vart kan man framkalla sina digitala bilder ? Vem har bäst kvalite och till bra pris? Rekomendationer vill jag gärna ha då jag har...
Svar
4
· Visningar
784
Senast: Sparf
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur