Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Min dator har bara tre USB-portar och jag behöver fler, vad kan jag göra?
Svar
3
· Visningar
1 137
Senast: aiquen
·
IT & mobiler ja, ni som har FireFox istället för Explorer, vad tycker ni om det? jag har hört att det ska vara enklare och bättre, funderar på att...
2
Svar
26
· Visningar
1 588
Senast: moiran
·
IT & mobiler Bilder som är fotade inomhus är det ju ofta fläckar på, beror det på att det är massa dammpartiklar som susar runt i luften och syns när...
Svar
9
· Visningar
786
Senast: Sorbe
·
K
IT & mobiler Sedan igår har jag ett litet problem med min laptop. Helt plötsligt upphör anslutningen till Internet att fungera. Jag surfar i godan ro...
Svar
5
· Visningar
841
Senast: Kimz0r
·
IT & mobiler Jag har tidigare använt mig av MT på gamla datorn utan problem Har laddat ner det till denna och skulle glad i hågen köra igång men...
Svar
11
· Visningar
1 162
Senast: meodeo
·
J
IT & mobiler Spelade spelet jättemycket för ett tag sen. men har glömt hur man ger äpplen till hästarna. skulle vara jättesnällt om någon kunde...
Svar
6
· Visningar
818
Senast: GotAsecret
·
A
IT & mobiler På den här raden det kommer upp önskningar kom det upp att en ville ha en mobil vilket inte finns i köpkatalogen. Trycker man då i den...
Svar
4
· Visningar
2 057
Senast: DancingFox
·
IT & mobiler http://www.sf-anytime.com/?source=TV Utlåtande? Någon?
Svar
1
· Visningar
692
Senast: HannaPP
·
F
IT & mobiler http://chello.comhem.se/Underhallning/Spel/Gratis_spel/Broadband_racer/ Hihihihii :D
Svar
3
· Visningar
676
Senast: tokfia_z
·
B
IT & mobiler fick en bärbar dator nyss och då köpte vi en sån där grej så man inte behöver ha sladd för att kunna komma in på Internet. det funkade...
Svar
2
· Visningar
832
Senast: danne_016
·
IT & mobiler Jag har åtgärdat ALLA fel som fanns på datorn som MSN rekommenderade. (Och det fanns inga fel utan allt funkade som det skulle men jag...
Svar
17
· Visningar
1 041
Senast: TCJ
·
IT & mobiler Jag bytte anti-virusprogram idag och kan inte längre se rörliga virus. Hade inga som helst problem med det jag hade innan (Kaspersky)...
Svar
7
· Visningar
1 267
Senast: Ragatan
·
A
IT & mobiler ... är det ens möjligt? Har ett Illustrator men vill ha nåt som är mera för att göra ritningar (hus etc) i. Vad finns för något? Nåt som...
Svar
3
· Visningar
2 397
Senast: ang
·
B
IT & mobiler jag har mina länkar i explorer ordnade efter hur ofta jag använder dom, har alltså dragit runt dom till en bekväm ordning.. men nu idag...
Svar
2
· Visningar
690
Senast: BeastieBabe
·
C
IT & mobiler Kan man bearbeta och hantera foton på gimp?
Svar
1
· Visningar
660
Senast: nidron
·
IT & mobiler och nu nar jag trycker Alt+134 som for stackars mej ska bilda ett å, sa tycker min sida att det betyder bakat. Varfor????? Jag saknar...
Svar
2
· Visningar
601
Senast: vindvissla
·
IT & mobiler Vart kan jag hittta det på nätet? Eller är det bara "köpeprogram" som gäller när man har Mac? Gärna något hyggligt enkelt program...
Svar
2
· Visningar
1 232
Senast: moli
·
IT & mobiler jag har fått en cd-rom med en hemmagjord film på. men jag kan inte öppna filerna? det står att de öppnas med okänt program och jag är...
Svar
2
· Visningar
695
Senast: Milosari
·
IT & mobiler Vet ni hur man sparar om filer på Windows Movie Maker så att man kan se dom i Windows Media Player? Skulle verkligen behöva hjälp med...
Svar
3
· Visningar
747
Senast: LSD547
·
G
IT & mobiler Jag ska skaffa internet hemma nu, det finns tyvärr inte bredband i huset så det måste gå via telejacket.. Ni andra som har så, vad...
Svar
2
· Visningar
730
Senast: Tassetass
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V