Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag har just bytt dator och loggade på min messenger och då är det ju del gamla, tråkiga versionen som finns i datorn. Jag vill ju ha...
Svar
3
· Visningar
789
Senast: Carolus
·
IT & mobiler Behöver tips av er för att hitta en för mig bra bärbar dator. Har något dålig koll på vad alla grejer i specifikationerna innnebär, men...
Svar
4
· Visningar
1 606
Senast: Victovie
·
C
IT & mobiler ..funkar inte ikonerna för mig här på Buke, typ smilies och infoga bild? Det går inte att trycka på dem! Detta blev efter uppdateringen...
Svar
5
· Visningar
668
Senast: nidron
·
IT & mobiler Vild chansning, men kanske någon här kan detta?! Jag har fortrankod som jag kompilerar till ett DLL-bibliotek, för att kunna anropa...
Svar
1
· Visningar
714
Senast: Anna_
·
IT & mobiler För några år sen kunde man starta en grupphemsida hos MSN...och jag skulle behöva göra så nu igen, men MSN har ju gjort om och har nu...
Svar
2
· Visningar
749
Senast: malumbub
·
P
IT & mobiler Har varit och köpt Diablo 2 idag. Installerat och allt gick bra. Vid testet på slutet säger spelet att min dator kan köra spelet. Men...
Svar
1
· Visningar
633
Senast: malumbub
·
M
IT & mobiler När jag öppnar iTunes förs alla bilder på datorn automatiskt (?) över till iPoden, fast jag aldrig har sagt ja till det. Och jag hittar...
Svar
1
· Visningar
748
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Vi har fått en mp3 spelare och vi fattar inte hur man gör för att få över musiken från datorn till själva spelaren. Allt är inkopplat...
Svar
6
· Visningar
806
·
A
IT & mobiler Kan man ha ett 1GB's minneskort i den? :bump:
Svar
1
· Visningar
586
Senast: AnnaJue
·
IT & mobiler Hur får man till ett linjediagram i excel där första värdet på y-axeln motsvarar 0 på x-axeln Jag får bara till det så att linjen börjar...
Svar
5
· Visningar
1 021
Senast: Mandrake
·
R
  • Låst
IT & mobiler Har ju sett att så många så fint lägger in bilderna på plats men om man gör som man rukar blir de ju ba: Så! Undrar hur man gör föratt...
Svar
1
· Visningar
668
Senast: meodeo
·
K
IT & mobiler Jag undrar om någon känner till var man kan finna information om vilka kortkomandon det finns att använda på en pc. Ska försöka att...
Svar
5
· Visningar
918
Senast: Kadabra
·
S
IT & mobiler Jag har en bärbar dator. När jag skriver dokument använder jag programmet Works (det följde med datorn - har inte installerat Word då...
Svar
6
· Visningar
1 122
Senast: Skuggabaldur
·
P
IT & mobiler Just för tillfället står det lite still i min hjärna, så jag behöver er hjälp:angel: Jag vill göra så att alla bilder har en ram som...
Svar
3
· Visningar
751
Senast: nidron
·
M
IT & mobiler Ehh, sitter helt nollställd. Är inte så hemma på detta med DVD mm. Och har nu börjat klura på en tanke eftersom jag inte får fram mina...
Svar
3
· Visningar
1 008
·
IT & mobiler Finns det något plugin till GIMP, eller pensel till Photoshop som ger illusionen av att man målat i akvarell? Kanske finns någon teknik...
Svar
10
· Visningar
1 266
Senast: Kuckeliku
·
F
IT & mobiler Jag har spelat en en ljudfil på min mobil, jag har lagt in den på datorn men kan inte spela upp den. Varför inte? Hur kan jag konvertera...
Svar
4
· Visningar
1 512
·
IT & mobiler Vad menas med att man har fått en förfrågan på Msn Live ? "2 förfrågningar har inte besvarats" står det....
Svar
2
· Visningar
780
·
S
IT & mobiler Var hittar man dem? Hur gör man? Är det lagligt?
Svar
4
· Visningar
1 327
Senast: Egonson
·
B
IT & mobiler Köpte ny dator här efter jul. En HP Pavilion dv6000. Och har nu upptäckt att min print screen knapp inte fungerar. Normalt sätt så...
Svar
3
· Visningar
5 785
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Misstänkt rävskabb
  • Uppdateringstråd 30