Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Behöver tips av er för att hitta en för mig bra bärbar dator. Har något dålig koll på vad alla grejer i specifikationerna innnebär, men...
IT & mobiler
..funkar inte ikonerna för mig här på Buke, typ smilies och infoga bild? Det går inte att trycka på dem! Detta blev efter uppdateringen...
IT & mobiler
När jag öppnar iTunes förs alla bilder på datorn automatiskt (?) över till iPoden, fast jag aldrig har sagt ja till det. Och jag hittar...
IT & mobiler
Hur får man till ett linjediagram i excel där första värdet på y-axeln motsvarar 0 på x-axeln Jag får bara till det så att linjen börjar...
IT & mobiler
Finns det något plugin till GIMP, eller pensel till Photoshop som ger illusionen av att man målat i akvarell? Kanske finns någon teknik...
IT & mobiler
Jag har spelat en en ljudfil på min mobil, jag har lagt in den på datorn men kan inte spela upp den. Varför inte? Hur kan jag konvertera...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.