Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

J
  • Låst
IT & mobiler Någon som har spelat häst och ponny...min första ponny eller va det heter :D isf, är det bra grafik? tar spelet slut på bara någon...
Svar
2
· Visningar
1 605
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Jag hjälpte en kompis med sin outlook i helgen. Då kom det upp en lååång radda till vänster där det sår bla. skickat inkorg utkorg mm...
Svar
7
· Visningar
755
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Skulle gärna vilja ha tips på en bra och billig laserskrivare, och om det är något speciellt man ska tänka & titta på. Ska ha den...
Svar
1
· Visningar
732
Senast: Rockriddaren
·
  • Låst
IT & mobiler Snälla hjälp stackars förvirrade lilla mig!!!! Efter min dator rasade kommer jag inte ihåg vart jag har laddat upp foton på nätet...
Svar
1
· Visningar
681
Senast: Ragatan
·
N
IT & mobiler Finns det någon vänlig datakunnig själ som skulle kunna beskriva vad som blivit knas med min dator :) Allt har blivit så stoooort, man...
Svar
2
· Visningar
752
Senast: nutte
·
T
IT & mobiler Är det någon som kan förklara hur man formaterar om datorn? Jag har sökt här men hittar ingen tråd om det.
Svar
4
· Visningar
919
Senast: Ne0
·
IT & mobiler Vad ska man ha? Digitla är väl det som gäller emn hur många megapixlar behöver man osv? Vilka märken är bra och vad ska man tänka på att...
Svar
3
· Visningar
605
Senast: Mysaan
·
A
IT & mobiler Jag har ett arbete som ska handla om skönhetsoperationer på djur. Vet att det gick en dokumentär på fyran som hette "Husdjur under...
Svar
2
· Visningar
1 456
Senast: Pazuzu
·
IT & mobiler Jag letar efter en relativt billig bärbar dator. Jag är inte så väldigt teknisk av mig, men det skall vara Windows XP eller nyare...
2
Svar
23
· Visningar
1 934
Senast: Etoile
·
IT & mobiler Uptäckte att nä jag sitter och tittar på saker på bonus dvd till tex harry potter så loggar windows "ut" efter ett tag. Bilden stängs av...
Svar
2
· Visningar
751
Senast: escodobe
·
IT & mobiler Hur gör jag om jag vill ansluta en laptop till vårt trådlösa nätverk (router)? Laptopen tycks inte själv hitta anslutningen...
Svar
2
· Visningar
770
Senast: aiquen
·
IT & mobiler Hade musik o.s.v i en speciell mapp, nu när jag skulle föra över lite låtar till mp3;n så märkte jag att i princip mer än hälften av...
Svar
6
· Visningar
796
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Ja jag har sökt... Min fråga är denna. Är det inte så att det är datorn som har en IP-adress, inte teleabonnemanget som datorn är...
Svar
4
· Visningar
1 285
Senast: Luff
·
E
IT & mobiler Finns de något någorlunda enkelt bildprogram man kan ladda ner gratis? Isåfall vilket? och vars? Tacksam för svar :bow:
Svar
8
· Visningar
1 628
Senast: Eigentlich
·
F
IT & mobiler Hejsan! Jag tillhör en av de som har alldeles för mörka skärmar på sina datorer. På min dator är nästan alla bilder helt svarta och...
Svar
5
· Visningar
2 366
Senast: Friida_
·
K
IT & mobiler Den här frågan är kanske främst riktad till folk i HBG-området. Är det någon mer som upplever sin ComHem-uppkoppling som vansinnigt seg...
Svar
2
· Visningar
1 136
Senast: Kimz0r
·
IT & mobiler Om man har återkommande problem med att programmet stängs ned (pga felmeddelande) vad göra då? Ominstallera eller ta bort helt?
Svar
1
· Visningar
644
Senast: malumbub
·
I
IT & mobiler Har ett litet problem som jag inte haqr hittat svar på när jag sökte här. Jag vill ta ett screen shot i Windowsdelen av min dator. Men...
Svar
1
· Visningar
793
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Hur är kortkommandon på att få mer pengar? Finns det några andra bra knep ? (sims2)!
Svar
14
· Visningar
1 040
Senast: Sofie.S
·
T
IT & mobiler Hittat en film på datorn som är av filtypen "Video CD Film". Vad kan jag spela upp den i för program? Går inte i VLC, Media Player eller...
Svar
3
· Visningar
822
Senast: Kuckeliku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv
  • Hingstvalsfunderingar 2025