Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

A
IT & mobiler hur gör man filmer och hur laddar man upp dom här på buke?
Svar
6
· Visningar
806
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler har en film som är .MOV kan man ändra filtypen på något sätt? funkar inte i windows movie maker annars...
Svar
8
· Visningar
3 102
Senast: Congeria
·
IT & mobiler Hur gör man för att låsa en kolumn så att den inte scrollas, medan resten av arket scrollas? Exempelvis att A1 alltid finns överst i...
Svar
10
· Visningar
15 516
Senast: ninne
·
IT & mobiler Finns det något bra gratis program som man kan göra det i? Har sökt på google men de jag hittat har antingen bara konverterat en viss...
Svar
2
· Visningar
5 132
·
IT & mobiler Har ett litet problem, måste få bort ljudet från en film jag spelat in men vet inte hur man gör :confused: Kan någon vänlig själ...
Svar
3
· Visningar
713
·
F
IT & mobiler Hej! nu har jag ett problem... jag har fått ett gmmalt dataspel av min syster (arvet från rosmondhill) och nu när man har spelat de...
Svar
1
· Visningar
801
Senast: replica
·
IT & mobiler Någon som vill tipsa om vettiga antivirusprogram som går att ladda hem gratis?
Svar
7
· Visningar
818
Senast: suisyola
·
M
IT & mobiler Så nu för andra gången utav andra gången jag skulle använda min skrivare sedan jag flyttade hemifrån igen så lärade jag ringa min pappa...
Svar
3
· Visningar
723
Senast: moonlightgarden
·
P
IT & mobiler tjeena vad har ni för grafikkort? Jag har en knäppisdata, köpte nytt i våras för någon tusenlapp som skulle vara skitbra, men icke...
Svar
10
· Visningar
1 079
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Hur rensar man hemsidesmenyraden i opera? Alltså där alla hemsidor står? /anna
Svar
2
· Visningar
702
Senast: Anna-panna
·
IT & mobiler Är det någon som vet var man kan ladda ner gratis teman till Windows XP?
Svar
1
· Visningar
763
Senast: Gnist
·
IT & mobiler Bah. Försöker lägga in fonter på datorn, har ju lyckats tidigare på denna [har fått ny så känner mig inte riktigt hemma än] dator...
Svar
11
· Visningar
1 096
Senast: Zaga
·
G
IT & mobiler Var hittar man defragmenteringsknappen? :p
Svar
15
· Visningar
1 470
Senast: ainasoja
·
IT & mobiler Nytt virus som sprids genom bloggar och forum.. Länk
2
Svar
23
· Visningar
1 636
Senast: verrdogan
·
IT & mobiler Var finns den funktionen i Word där man kan ordna en "färdig" innehållsförteckning utifrån det man skrivit? Alla rubriker sätts...
Svar
5
· Visningar
660
Senast: Rosenblad
·
IT & mobiler Jag kan uppenbarligen inte använda Mac. Vart tar internetfönstren vägen när man minimiserar dem?! :devil: Hade för mig de hamnade nere...
Svar
2
· Visningar
629
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Te x super mario el liknande finns de nåt ställe på nätet där man kan spela de?
Svar
3
· Visningar
1 014
Senast: replica
·
IT & mobiler Hoppas på att få hjälp här... Jag är ute efter en digital videokamera - vilken/vilka rekommenderar ni? Vad ska jag vara noga med att...
Svar
8
· Visningar
1 143
Senast: moiran
·
B
IT & mobiler Går det att få tillbaka ett mail som man kastat i papperskorgen och tömt?
Svar
3
· Visningar
1 336
Senast: Attjoo
·
IT & mobiler Kört fast på jobbet, jag vill kunna göra en presentation av en normalfördelningskurva, men jag har har bara excel att tillgå. Hur gör...
Svar
4
· Visningar
8 641
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp