Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

T
IT & mobiler nån som skulle kunna förklara för mig hur man gör för att ta kort från en film på datorn? behöver man något speciellt program för det...
Svar
7
· Visningar
1 038
Senast: tjohej
·
IT & mobiler det här spelet- http://ebaumsworld.com/2006/07/3d-logic.html jag har totalt jättefastnat på level 19.. någon annan som spelat/vill...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
3 486
Senast: Elftor
·
IT & mobiler när jag ska lägga in filmsnuttar i MovieMaker, som kanske är ca 30sek el mer i vanliga fall, så blir dom bara 4sek!!:confused: varför...
Svar
7
· Visningar
872
Senast: Congeria
·
I
IT & mobiler Vill ni hjälpa otekniska mig :) ? Vad är Feeds? På min Windows toolbar den nya har jag fått upp en sådan knapp. På vissa internetsidor...
Svar
2
· Visningar
3 047
Senast: meodeo
·
B
IT & mobiler Hej. min mobil har blivit konstig. det står begränsad service på displayen. det går inte att ringa från den...:confused: kan nån...
Svar
2
· Visningar
1 904
Senast: Prosit
·
K
IT & mobiler Sitter med en gammal P3:a som jag vill ha till liv som surfburk. Skall köra in wine och testa lite också. Just nu har jag testat...
Svar
5
· Visningar
741
Senast: Kuckeliku
·
N
  • Låst
IT & mobiler Det vore kul att se hur en häst ser ut i olika "kläder". Jag är inte tillräckligt bra på Photoshop för att göra det bra, men kan någon t...
Svar
1
· Visningar
908
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Jag har en bärbardator(Acer Ferrari 4005) som jag haft i lite mer än ett år nu och jag har aldrig kunnat titta på filmer i Windows media...
Svar
3
· Visningar
715
Senast: seavalley
·
  • Låst
IT & mobiler Jag har mina filmer upplagda på youtube. Jag har nu sett att ngn. länkat (=) dom till denna sida. Är det en människa eller en dator...
Svar
1
· Visningar
562
·
IT & mobiler När jag var inne på photobucket.com kom det upp en ruta där det står: Fel har upptäckts! Observera: Din PC innehåller spår av...
Svar
11
· Visningar
1 195
Senast: roadkilled
·
IT & mobiler Jag har lite problem. Jag har en video i Winamp Media File format som bara vill funka som ljud i MovieMaker. Videon funkar finfint...
Svar
2
· Visningar
704
Senast: Libertine
·
IT & mobiler Jag har rakat trycka ngnstans pa tangentbordet och nu fungerar bl.a inte de tre sista bokstaverna i alfabetet. Fragetecken fungerar...
Svar
2
· Visningar
654
Senast: Dragonfruit_
·
IT & mobiler Jag har nyss tagit upp det här, inte alls barnsliga spelet ;) igen efter att inte ha spelat det på många år. Är det nån annan som spelar...
2
Svar
23
· Visningar
3 343
Senast: R8n
·
V
IT & mobiler Är det någon här som använder frontpage och har gjort ett fotogalleri med bildspels-layout? Det är meningen att man ska ha en...
2
Svar
22
· Visningar
1 633
Senast: nidron
·
IT & mobiler suck ja d står rätt...ja får snart spel alltså..köpte den ny förra året o nu låter d som om den ska gå igenom väggen..haha.har öppnat o...
Svar
14
· Visningar
1 037
Senast: LSD547
·
K
IT & mobiler Sitter och funderar lite över olika opertivsystem och kikar på en lista med funktioner i vista. Inser att jag troligtvis behöver den...
Svar
17
· Visningar
1 343
Senast: Snazzy_Millie
·
IT & mobiler Vi har en bärbar dator som jag råkade skvätta lite cola på. Poff, så slocknade skärmen och den har inte gått att få igång sedan...
Svar
4
· Visningar
954
Senast: astronaut
·
  • Låst
IT & mobiler hej hej... denna tråd kanske redan finns i massor men jag hitta ingen:angel: jag är ny på detta med datorer å kort.. men skulle...
Svar
4
· Visningar
863
·
S
IT & mobiler Jaa, detdär med datorer är inte jag så duktig på, men jag klarar det mesta. Men en sak begriper jag mig inte på. Jag har Msn Messenger...
Svar
4
· Visningar
1 110
Senast: meodeo
·
S
IT & mobiler Skulle behöva en ny datormus, min börjar falla i bitar. Nästan iallafall :p Så vad heter denna modell? : (Nej, den är inte...
Svar
2
· Visningar
701
Senast: Silverstol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka