Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Sitter på lasarettets dator nu och skulle behöva komm in på min hotmail, men den sidan är spärrad här.. Finns det på något vis möjlighet...
Svar
1
· Visningar
722
Senast: nidron
·
A
IT & mobiler Som överskriften frågar, är det någon här som använder sig av deras album? Läste i en gammal tråd att ett par st tyckte den sidan var...
Svar
8
· Visningar
873
Senast: amarillo
·
S
IT & mobiler Jag fick idén från Sketchup tråden att det kanske skulle gå att göra en 3D version av en sadel i det programmet, men efter att ha frågat...
2
Svar
21
· Visningar
1 787
Senast: Spider84
·
K
IT & mobiler Är nog seg i huvudet idag på söndagen, men jag misslyckas. Skulle vilja ha en 'for dummies' just nu. Jag har tagit ett kort på en...
Svar
5
· Visningar
1 296
Senast: Kuckeliku
·
IT & mobiler Någon som kan ge ett bra tips på ett lätt hanterligt och bra flash program? Tänkte göra lite egna flash filmer :)
Svar
1
· Visningar
796
Senast: Jezzie
·
S
IT & mobiler Har köpt en d-link DI-624. Installerade den efter programmet som kom upp men får inte det till att funka. Jag ser det trådlösa nätverket...
Svar
1
· Visningar
848
IT & mobiler Vad använder ni för program när ni gör ihopklipp med musik och så om era hästar? INTE movie-maker, det funkar inge bra att lägga in...
Svar
7
· Visningar
1 280
Senast: Bonita4
·
H
IT & mobiler Jag vet inte vad jag gjorde och hur jag gjorde det, men nu har min teckenstorlek ändrats radikalt större på vissa sidor, och jag vet...
Svar
4
· Visningar
670
Senast: Kuckeliku
·
S
IT & mobiler Vet ni om det går att ladda ner röstförvrängare till datorn eller om man kan köpa det i någon affär?
Svar
7
· Visningar
5 360
Senast: meodeo
·
H
IT & mobiler Hur gör man då? Jag hittar inte hur man ska göra.
Svar
6
· Visningar
1 139
Senast: Henchen
·
T
IT & mobiler När jag går in på vissa sidor så kan jag inte göra något och så står det ett felmeddelande att "jag har stängt av min javascript i...
Svar
1
· Visningar
633
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Försöker fixa en sida på 4 olika språk. På startsidan som sedan länkar vidare till dom 4 språken ska jag nu lägga in keywords och...
Svar
4
· Visningar
746
·
I
IT & mobiler Min kära dator har ändrat storlek på texten i internet explorer helt själv (antalgigen är det jag som tryckt p något). Hur ändar man...
Svar
2
· Visningar
759
Senast: _isdroppe_
·
IT & mobiler Varför känner inte Media Player igen alla skivor? Jag förstår att det står Okänd artist på brända skivor, men originalskivor? Kan man få...
Svar
3
· Visningar
901
Senast: Ragatan
·
E
IT & mobiler ...under "datorer" och får inte upp en enda träff? Min fråga: Kan man ladda hem xp lagligt och få licensnyckel över nätet eller...
Svar
5
· Visningar
816
Senast: Snuffsan
·
IT & mobiler Min mammas dator är ny. Men när hon klickar upp en bild tex i mina bilder, då kopieras den bilden och om hon ska ta bort en bild då...
Svar
2
· Visningar
741
K
IT & mobiler Menyraden längst ned med startknappen och öppnade webfönster mm är helt borta. Den nedersta centimetern av skärmen består av bakgrunden...
Svar
7
· Visningar
1 241
·
IT & mobiler Nu har jag äntligen köpt en firewire kabel så jag ska kunna föra över filmen direkt från videokameran in i datorn. Visst, den tar in...
Svar
2
· Visningar
732
IT & mobiler Sonens dator funkar inte bra och systemåterställning går inte att göra, då det ommer upp att det fattas någon fil/ någon fil är trasig i...
Svar
2
· Visningar
892
Senast: Gnist
·
IT & mobiler Har nu adsl-bredband,men ska nu flytta ,och där är det inte utbyggt ännu till adsl.Så nu ska jag ha mobilt bredband men nu funderar jag...
Svar
3
· Visningar
702
Senast: daymint
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp