Program för att göra "modeller"

Sv: Program för att göra "modeller"

*kl* Första ganska snabbt påstötta problemet i Milkshape...

Gick in via hjälp menyn sedan content, tutorial och beginners guide.

Första steget och göra en box. Där står det: se till att Front är valt och i deras visning så ligger den som en meny längst upp.
Jag hittar inte den menyn.
Försökte leta efter den och söka efter den...säkert något super enkelt som jag bara missar.

Sv: Program för att göra "modeller"

Hittade det till slut...efter typ ytterliggare 3-4steg i tutorial så förklarade i ett annat steg hur man gjorde.
Jag blir lite lätt lack på tutorialen som finns i programmet. Den har en tendens att utelämna vart man hittar det man behöver.

Är på steg 8 nu och fattar inte mycket av vad det är som ska göras. :crazy:

Någon som har tips på bättre tutorials till detta program?

Liknande trådar

Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
16 153
Utrustning Hej! Ny här på forumet! Har en islandshästvalack på 16 år, som jag haft i lite över 4 månader. Vi har problem med bett och att hitta...
Svar
11
· Visningar
5 417
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 406
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Är inte alls säker på vart den här tråden hör hemma så moderatorer (Grundutbildning? Hästmänniska? Gnägg?), känn er välkomna att flytta...
Svar
1
· Visningar
1 297
Senast: incognito
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka