Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

G
IT & mobiler Hur gör man lite större mellanrum i HTML? Jag har suttit o letat på html-guider men inte hittat något. Jag ska lägga några länkar på...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 585
Senast: glee
·
E
  • Låst
IT & mobiler Nu har jag använt sökfunktionen och jag hittar ingenting! Jag behöver nu ha reda på hur jag går till väga för att komprimera filmklipp...
Svar
1
· Visningar
1 442
Senast: Ragatan
·
D
IT & mobiler Online finns det flera spel som kan vara enkla eller ställa till problem. Här kan vi ta upp dessa.:rofl: :angel: Hur klarar ni det här...
Svar
9
· Visningar
924
D
  • Låst
IT & mobiler Finns det någon lista någonstans hur många inlägg man måste vara för att vara kravlare, hoppare, sjärnhoppare och allt vad de heter...
Svar
2
· Visningar
922
Senast: dorisdoris
·
H
IT & mobiler Min bror är väldigt utstött, och på sistonde har det ringt hit killar i tid och otid, allt från 6 på morgonen till 23-tiden på...
Svar
6
· Visningar
1 286
Senast: moiran
·
E
  • Låst
IT & mobiler Jag behöver lägga upp några filmer (den längsta omkring 2,5 minuter lång) på nätet, filmerna är på ett par hästar som ska säljas...
Svar
1
· Visningar
676
·
IT & mobiler Har lite problem med min privata mail. Lämnar aldrig ut adressen till några sajter eller så. Enbart mina närmaste har adressen. Den...
Svar
2
· Visningar
627
Senast: meodeo
·
K
IT & mobiler Får bara inte detta att fungera. Jag har tagit min DLINK DWL-900AP+ och satt den som wirelessclient på en av våra stationära...
Svar
7
· Visningar
859
Senast: Kuckeliku
·
C
IT & mobiler Någon som har det? Vart laddar man hem det? Och hur funkar programmet? :banana:
Svar
6
· Visningar
1 044
Senast: DancingFox
·
IT & mobiler sen står det infected throug: Mozilla 4.0 och massa saker efteråt. någon annan stans såg jag att det stod Trojan något. så detär...
Svar
5
· Visningar
653
Senast: nidron
·
S
IT & mobiler Vi har köpt en nya data för ca 5 månader sedan... den har funkat super tom igår... den har blivit såååå långsam tar lång tid när man tex...
Svar
2
· Visningar
812
Senast: replica
·
  • Låst
IT & mobiler Jag har bestämt mig för att formatera om min dator. Jag har hela tiden tänkt be om hjälp med att göra detta, men nu funderar jag på om...
Svar
1
· Visningar
758
·
  • Låst
IT & mobiler Jag frågade i en annan tråd men försöker igen :angel: Är det någon som kommer ihåg vad "rebusarna" som fanns i höstas hette? Dom som...
Svar
1
· Visningar
662
·
T
IT & mobiler Skulle behöva hjälp med att skapa hemsida. :confused:
Svar
6
· Visningar
999
Senast: Attjoo
·
M
IT & mobiler jag har ett drös med bilder jag är mykt rädd om, men jagf måste omformatera datorn. Kan man spara bilderna i enhet D ? tacksam för svar!
Svar
5
· Visningar
1 131
Senast: aiquen
·
IT & mobiler Vad kan vara fel? Vad kan man göra? Min dator har börjat leva sitt eget liv :crazy: På senare tid har den börjat öppna...
Svar
4
· Visningar
1 085
Senast: DancingFox
·
IT & mobiler Jag har en dator från 1800 kallt som jag tänkte min son kunde ha att surfa på, så jag köpte en USB-adapter så kan han ansluta till det...
Svar
6
· Visningar
906
Senast: athena
·
IT & mobiler Har sett att vissa personer har svart, rosa, ja alla möjliga färger, på sin "menyrad" (eller vad man ska kalla det). Den där raden...
Svar
2
· Visningar
933
Senast: nidron
·
Q
IT & mobiler Jag har en film på datorn, som jag startar med Windows Media Player. Men jag har även en fil till, som jag tror är texten, alltså...
Svar
6
· Visningar
897
Senast: Qyenn97
·
IT & mobiler Jag är kanske för dum för att få ha dator! :eek: Jag har virus på min dator. Mina två virusprogram (Norton och VirusBuster) var...
Svar
4
· Visningar
811
Senast: Marvin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka