Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

P
IT & mobiler om jag har en IP adress hur tar jag redan på vem den tillhör? eller går det?
Svar
19
· Visningar
1 379
Senast: mandalaki
·
IT & mobiler Hur gör man så att t.ex. Verdana blir standard typsnittet i mailen? Nu har jag Arial. Hur gör man sån där signatur som många...
Svar
9
· Visningar
922
Senast: Sorbe
·
H
IT & mobiler Någon som vet hur man gör en egen fotohemsida? Det ska inte vara något som bilddagboken eller nogg.se utan en egen hemsida, det ska...
Svar
4
· Visningar
2 449
Senast: moiran
·
IT & mobiler Har jag haft i flera dagar nu... Adressen går genom one.com, alla inställningar är rätt, har inte bytt lösenord, allt annat funkar...
Svar
3
· Visningar
781
Senast: Magnus_J
·
S
  • Låst
IT & mobiler Nu sitter jag och fösöker lära mig photoshop, men jag fattar inte hur jag gör för att få bort störande object i bakrunden, som staket...
Svar
1
· Visningar
1 046
Senast: Ragatan
·
H
IT & mobiler Hur ändrar jag storleken på rutorna? för texten hamnar nedanför, så man ser inte så mkt...
Svar
7
· Visningar
945
Senast: Henchen
·
H
IT & mobiler när jag gör en table, så hamnar texten mitt i rutan, vad är det för fel? eller vad kan jag ändra på?
Svar
2
· Visningar
707
Senast: Henchen
·
L
  • Låst
IT & mobiler Hur gör man för att få en annan text istf www.något.se så det står Klicka här eller Min bild där man trycker? har sökt men hittar inte
Svar
5
· Visningar
949
Senast: nidron
·
N
IT & mobiler Jag och en kompis har ett tag pratat om minne på mobiler. För vi har en Nokia 6111 och den har 23 mb. Men så köpte vi en annan nokia som...
Svar
2
· Visningar
651
Senast: nDian
·
H
IT & mobiler Hrm, jag är totalt nollställd med det är med msn... Kan jag snacka med någon på msn som inte har hotmailadress, t ex home.se ?
Svar
7
· Visningar
1 156
Senast: VLMF
·
  • Låst
IT & mobiler Ja som överskrivten lyder, varför kan jag inte det??? Lägger jag in dom som länk så kommer det automatiskt två st länkar- men ingen...
Svar
1
· Visningar
741
·
IT & mobiler I Dreamweaver kan jag välja mellan att ange storleken i pixlar, "klädstorlekar" (XS, S, M etc), points, mm med mera. Dessutom finns...
Svar
1
· Visningar
807
Senast: nilema
·
M
IT & mobiler Kunde inte låta bli att skratta när denna lilla ruta kom upp. Vad i sjuttsingen har jag nu varit inne på. Men nu till problemet...
Svar
12
· Visningar
1 367
Senast: Splittan
·
IT & mobiler Jag använder firefox normalt, men är så irriterad på att inte få IE att funka. Jag använder internet explorer 6.0, operativsystemet...
Svar
3
· Visningar
718
·
  • Låst
IT & mobiler Hindra Kreles från att smita ut ur hagen :D Spela
Svar
16
· Visningar
1 517
Senast: Gnist
·
E
IT & mobiler Ja, nu startar jag min tredje tråd. Denna gången har jag en fråga angående ett program vars namn jag sökt på, och ej finner något...
Svar
3
· Visningar
751
·
IT & mobiler Har fått en mp3-spelare och vill ju förstås ha lite musik på den. Men hur gör jag? Låtarna ligger ju på vanlig skiva i nuläget, hur gör...
Svar
6
· Visningar
784
Senast: athena
·
IT & mobiler Seriöst, jag får psykbryt på nya Windows Media Player! Hur får man fram hela biblioteket "som vanligt"? :confused: :mad:
Svar
4
· Visningar
726
Senast: LLaika
·
B
  • Låst
IT & mobiler Ja, nu är jag lite förvirrad, har lyckats med att sätta ihop en film på Movie Maker . Problemet är när jag ska ladda upp det på någon...
Svar
6
· Visningar
718
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Håller på att ändra om ett gratisforum till min WoW guild, försöker fixa sådana rader som finns på bilden (rött) men hittar inte dem i...
Svar
1
· Visningar
1 052
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka