Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

• Låst
IT & mobiler Mammsen har filmat en massa när jag har ridit. Nu vill jag föra över filmen på datorn samt kunna redigera den, klippa, lägga till...
Svar
1
· Visningar
890
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Sitter här och blir knas, lyckas inte få in musik från CD-skivor på datorn. Skaffat ny dator och får icke det att funka, vad göra ? På...
Svar
8
· Visningar
1 330
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Vilka typsnitter finns från början i Word? Gör en lista tack! :bow:
Svar
14
· Visningar
3 245
Senast: meodeo
·
S
  • Låst
IT & mobiler Någon som kan förklara för mig hur man konverterar filer? :confused:
Svar
5
· Visningar
735
·
IT & mobiler Jag har en ny dator sen ca 1-2 månader tillbaka. Nu är det som så att jag har upptäckt att "print screen" inte vill fungera. Det vore...
Svar
14
· Visningar
1 572
Senast: EnUddaTyp
·
  • Låst
IT & mobiler Jag har länge suktat efter att skaffa en laptop, och nu har jag börjat jobba och då är det äntligen verklighet. Det jag tänkt använda...
Svar
1
· Visningar
720
·
S
IT & mobiler Gick ut på rix fms hemsida och ville spela upp via datan men det poppar bara upp ett fönster som sedan försvinner direkt ochd et går...
Svar
1
· Visningar
757
IT & mobiler Så var det äntligen dax, investera i laptop. Hade tänkt ha den för hemmabruk, använda Photoshop, surfa, Office-paketet. Vad...
2
Svar
23
· Visningar
3 497
Senast: Vain
·
IT & mobiler Är dom som har telia (bredband, telefoni) en egen fast URL på telia om man vill lägga upp en hemsida? Pappa har för mig att man har det...
Svar
6
· Visningar
1 057
Senast: EmelieR
·
IT & mobiler går det? Alltså, jag har nu en stationär dator som jag annvänder mest men har en bärbar liggandes i väntan på att börja annvändas när...
Svar
8
· Visningar
1 684
P
IT & mobiler Min gamla kamera, en högt älskade FijuFilm Finepix A350, slutade skärmen att fungera på kring jul och jag har sedan dess gått kameralös...
Svar
1
· Visningar
900
Senast: aiquen
·
IT & mobiler på antal hur många mail man får skicka? Jag fick ett meddelande om att min gräns är nådd på att skicka till viss person. Det går inte...
Svar
4
· Visningar
1 018
Senast: mysko
·
S
IT & mobiler När jag sitter vid datan så poppar det upp hela tiden reklam grejer som jag måste stänga ner, detta tar tid vareviga dag samt är väldigt...
Svar
1
· Visningar
676
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Vart på datorn kollar man om man har WPA2 eller WEP o allt vad det heter? //millus:confused:
Svar
2
· Visningar
771
Senast: millus
·
IT & mobiler Hoppas att någon här kan hjälpa mig, har lite panik och supporten är inte så super på G nu under påskhelgen... Jag har en .se adress...
Svar
4
· Visningar
859
Senast: nidron
·
IT & mobiler Hur kan det bli så att man får det meddelandet, när man ringer ett vanligt fast nummer??? Linjen upptagen/överbelastad etc.?
Svar
11
· Visningar
4 888
Senast: Gnist
·
S
IT & mobiler Min mor har råkat installera yahoo toolbar på datorn. Vi har gått in på kontrollpanelen och försökt att ta bort det men det går inte...
Svar
1
· Visningar
674
·
T
IT & mobiler Såg när jag loggade in på min msn att det kommit en ny version. laddade hem den och upptäckte att ALLA adresser som jag tidigare tagit...
Svar
16
· Visningar
1 237
Senast: AnTeX
·
  • Låst
IT & mobiler Finns det nåt/några andra program än windows movie maker där man kan lägga till musik/text till sina filmer?
Svar
3
· Visningar
918
·
IT & mobiler Hm, har fatt min dator fixad, och ingenting ar som det ska pa tangentbordet. Kan man andra installningarna pa nat satt. Jag vill ha...
Svar
7
· Visningar
1 336
Senast: lilldraken
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Barmarksdrag/canicross
  • Retrievertråden
  • Hjälp