Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler bara jag som har problem med att låtarna spelas hur som helst och inte låt efter låt? min hoppar över låtar hela tiden :crazy: Någon som...
Svar
1
· Visningar
857
Senast: meodeo
·
IT & mobiler kanske låter dumt men att det finns folk som jag pratat med på msn i flera år, som slutade skriva så jag var "dum" nog o tog bort dem...
Svar
3
· Visningar
3 740
Senast: GotAsecret
·
H
IT & mobiler Finns det något program som går in och stoppar spelande? Har en tonåring som sitter många timmar vid datorn och spelar . Jag söker något...
Svar
10
· Visningar
1 242
Senast: Cavello
·
G
IT & mobiler Om man har en film på datorn, kan man i något program fixa så att man kan ta bilder från den då? :confused:
Svar
4
· Visningar
872
Senast: nasbom
·
  • Låst
IT & mobiler Klipper ihop en film, lägger till musik & sparar den sedan. Men när den är sparad & sedan skall spelas upp så är filmen grynig/kornig...
Svar
1
· Visningar
742
Senast: Ragatan
·
  • Låst
IT & mobiler det är möjligt att det finns någon förklaring i sök menyn, men jag hittar ändå inte. Kan man göra om en avi-fil till mpeg? vad jag...
Svar
1
· Visningar
701
·
T
IT & mobiler och varför har ingen påtalat det främsta argumentet FÖR Mac innan. Bara 1 EN sladd så är grejen igång!!!! EN SLADD! Om nån hade berättat...
Svar
9
· Visningar
1 094
Senast: Stalker
·
T
IT & mobiler Då jag startade datorn förut så startade den av sig själv. Nu måste jag klicka på mitt namn för att "logga in" på datorn då den...
Svar
2
· Visningar
1 071
Senast: T3ss
·
IT & mobiler Min dotter skulle installera en skiva som följde med hennes mobil (för att kunna föra över bilder). När hon installerat den så skulle...
2 3
Svar
46
· Visningar
14 739
Senast: moiran
·
V
IT & mobiler eller är det datorn? Alltså, vilket av det är det som gör att internet är kajko? De flesta program på datorn tar rätt lång tid...
Svar
1
· Visningar
823
Senast: Magnus_J
·
IT & mobiler Nåt har hänt! Min dator väldigt lång tid på att starta upp sig. Det står länge och tragglar när det typ står "Windows Xp" med svart...
Svar
5
· Visningar
968
Q
IT & mobiler :cry: Jag hade gjort en hel och komplett, lååång film på WMM, tog säkert en två timmar eller nåt. Och det enda jag ska göra är att sätta...
2
Svar
28
· Visningar
1 779
Senast: crolin
·
S
IT & mobiler Nu har jag trasslat till det med min inloggning på datorn. När jag loggar in så kommer inte välkomstexten upp utan lösenords skylten...
Svar
2
· Visningar
763
Senast: Skydark
·
IT & mobiler Det finns säkert trådar om det innan, men jag ställer frågan på nytt! Varför ska man ha en stationär dator idag? Jag har en som är...
Svar
6
· Visningar
1 114
Senast: Attjoo
·
  • Låst
IT & mobiler ska köpa mig en i slutet av månaden.. kollade lite på en fijutsu simens från siba .. runt 8000:- .. intel duo 2 core och tja, resten var...
Svar
2
· Visningar
779
·
F
IT & mobiler Så fort jag öppnar ett webbfönster så hänger det sig totalt & det tar ca 3-4 minuter innan startsidan (Aftonbladet) har laddats klart...
Svar
12
· Visningar
1 269
Senast: tindra
·
IT & mobiler Har ett pdf dokument som jag vill komplettera.. Bara jävlas...:mad: Det handlar om blanketter från Vidilab.se där man ska fylla i...
Svar
7
· Visningar
1 033
Senast: Mlisa
·
IT & mobiler Jag har tvingats köpa ny dator, den gamla fungerar bara i felsäkert läge just nu. Men hur för jag över mail och adressbok från...
Svar
2
· Visningar
954
·
K
IT & mobiler Var hos min snart 80 åriga far som blev lite sugen på det här med mp3-spelare och ljudböcker. Det visade sig att han kikat runt lite...
Svar
8
· Visningar
4 421
Senast: Prosit
·
IT & mobiler Plötsligt så har min dator blivit konstig. När jag t.ex. ska se på filmer på internet på youtube eller vart som helst så slutar den...
Svar
1
· Visningar
615
Senast: LSD547
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Barmarksdrag/canicross
  • Retrievertråden
  • Hjälp