Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
bara jag som har problem med att låtarna spelas hur som helst och inte låt efter låt? min hoppar över låtar hela tiden :crazy: Någon som...
IT & mobiler
Finns det något program som går in och stoppar spelande? Har en tonåring som sitter många timmar vid datorn och spelar . Jag söker något...
IT & mobiler
och varför har ingen påtalat det främsta argumentet FÖR Mac innan. Bara 1 EN sladd så är grejen igång!!!! EN SLADD! Om nån hade berättat...
IT & mobiler
:cry: Jag hade gjort en hel och komplett, lååång film på WMM, tog säkert en två timmar eller nåt. Och det enda jag ska göra är att sätta...
IT & mobiler
ska köpa mig en i slutet av månaden.. kollade lite på en fijutsu simens från siba .. runt 8000:- .. intel duo 2 core och tja, resten var...
Hundträning Den största skillnaden brukar vara att valpdummies inte har några ”kanter” att hålla i, en del är formade mer som liksom en rymdraket :D...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.