Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Jag har panik och måste göra klar en mindre reklam-layout idag. Problemet är att jag är fast på en dator utan PS, och utan tillgång till...
IT & mobiler
Sedan igår kväll är det en lång scrollist i underkant på sidan. När jag öppnar sidan så ser jag de olika forumen till vänster, och sedan...
IT & mobiler
har en hyfsat ny dator från dell (nov 06), med plattskärm.. nu har skärmen fått fnatt och slutar funka med ca 2-3 min mellanrum, tätare...
IT & mobiler
Nån som vet hur man gör? Har en sonyericsson K750i. När jag satte i sladden mellan datorn och mobilen så kom det upp en massa grejer som...
Hästnyheter Tycker inte att hästägaren borde få betalt, men inte heller betala. Tycker det borde vara en "win win" situation där djurparken står för...
Hundavel & Ras Många uppfödare vill (på goda grunder) att så många som möjligt av "deras" valpar röntgar. En del betalar dessutom hela eller delar av...
Hundträning Jag bromsar med rösten och med skidorna/cykeln. Tycker dom förstår rätt fort, men försökte nog också välja vägar/spår där de kunde blåsa...
Hästmänniskan självklart! engelska fullblod är en fantastisk ras, men man går räkna med mycket tid. Ångrar inte vårat köp en sekund, men att köpa ett...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.