Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Men hur får man bort alla sidor man varit inne på, alla länkar och sådär? Så det blir tomt och dom inte syns i adressfältet längre?
Svar
5
· Visningar
975
Senast: Skydark
·
K
IT & mobiler Hej! Mitt Windows movie maker har krachat ! Och jag måste kunna använda det nu till helgen! Det har funkat utmärkt tills när jag för...
Svar
14
· Visningar
1 517
Senast: Gabby_Ossi
·
IT & mobiler När jag går in på internet så kommer det ut en massa spam och som sparar sig på favoriter. Det går inte att ta bort. Ngn som vet vad...
Svar
3
· Visningar
942
Senast: Olympus
·
IT & mobiler Min inte så datavana mamma har lyckats ändra någon inställning så att alla dokument är rutiga i Word om man väljer utskriftlayoutläge...
Svar
5
· Visningar
7 653
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Har winzix, men det funkar ju skit och "stöter på ett problem och måste avslutas" så fort man ska öppna en fil :mad: Finns det andra...
Svar
3
· Visningar
3 444
Senast: Gnist
·
K
  • Låst
IT & mobiler www.travian.se ruskigt tidskrävande efter ett tag... :-) Romare, Galler eller german. välj stam och starta upp din by för att komma...
2
Svar
24
· Visningar
4 443
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Jag ska göra ett skolarbete i Illustrator. Valfritt vad jag ska göra. Har knappt jobbat med programmet alls så vet inte riktigt vad jag...
Svar
5
· Visningar
925
G
IT & mobiler Till mina högtalare är det två sladdar. En vanlig hörlure-grej, vad den nu heter, och sen en större sak med en kontakt som ser ut som ...
Svar
5
· Visningar
886
Senast: Stalker
·
IT & mobiler (detta rör sig om någon licens till ett spel jag har köpt från internet) Dear Hanna, please find attached your personal license...
Svar
6
· Visningar
1 035
Senast: Elftor
·
  • Låst
IT & mobiler Finns det några nedladdningsbara program som är bra? Eller ska man satsa på att köpa sig ett program istället? Ska bara bygga på...
Svar
1
· Visningar
1 327
·
IT & mobiler Min laptop beter sig något underligt. Jag inbillar mig att när jag sätter armbågen mot den vänstra nedersta kanten på datorn, så börjar...
Svar
3
· Visningar
706
Senast: Casteloro
·
S
IT & mobiler När jag trycker ner pil tangenten till vänster så blir det ett h. Tar jag den till höger så blir det ett n hur får jag till baka...
Svar
13
· Visningar
1 186
Senast: Skydark
·
S
IT & mobiler Hur gör man för att låsa skärmsläckaren? Jag har hittat runtat mm. Där står det "kräv lösen för att återvända" men vart skriver man in...
Svar
2
· Visningar
1 087
Senast: Stalker
·
I
  • Låst
IT & mobiler Jag har en film som är en IFO-fil. Men jag skulle vilja ha den i ett annat format så att jag kan ladda upp den på ställen som...
Svar
3
· Visningar
1 015
·
L
  • Låst
IT & mobiler Vad har ni för kameror? Är dom bra? Brukar ni fota hästar? Beskriv era kameror och vad ni har dom till, skriv även vilken modell...
2
Svar
20
· Visningar
1 990
·
IT & mobiler Hur får man tillbaka det, någon som vet?? :confused: :cry:
Svar
3
· Visningar
983
Senast: Elftor
·
IT & mobiler :D Jag vet att det finns en del hemsidor om detta, men jag söker efter böcker som helst är på svenska och lätta och förstå. Ibland...
Svar
2
· Visningar
834
Senast: nidron
·
IT & mobiler Jag hämtade hem ett skolarbete från en bifogad fil från Hotmail. Skrev och hade mig på det dokumentet i flera timmar. Sparade fler...
Svar
4
· Visningar
1 172
Senast: eliis
·
IT & mobiler Efter en timme i tel med Dell sa har jag lyckats installera mitt svenska tangentbord pa min irlandska dator... men datorn tror...
Svar
9
· Visningar
3 169
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Som rubriken lyder, DVD-spelaren på min dator beter sig inte riktigt som den ska när man stoppar i en DVD-skiva. Ljudet knäpper och...
Svar
13
· Visningar
1 007
Senast: Riley
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka