Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Jag har två kontakter i min lista (båda icq-användare) som jag inte ser vad de skriver. Alla andra kontakter via Miranda dyns texten fr...
IT & mobiler
Har detta Atlantis, ett äventyrs spel på 4 st CD-skivor. Dock har inte detta kunnat användas sen jag fick XP, och min fråga är därför om...
IT & mobiler
jag har fått en skiva av en kompis som jag ska bränna och ge till min mamma som fyller år i morgon. Men det vart lite problem. Filnamnen...
IT & mobiler
Är det någon som är ansluten till det? Någon som inte bor i tätort. Min kommun har sånt stadsnät, men jag bor i skogen och undrar om det...
IT & mobiler
Oj vad jag är stressad nu. Har en uppgift i skolan som jag måste skicka in senast idag.
Gjorde den i exel på datorn hos pojkvännen, där...
IT & mobiler
Hej!
Jag undrar bara om man kan ladda ner microsoft word någonstans ? På min dator finns bara wordpad, och jag behöver word. Någon?:smirk:
IT & mobiler
Jag ska bränna ut en *.avi fil med ett textspår, och jag får inte med texten! Använder NERO vision 3. Det är till DVD jag ska bränna, då...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.