Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Vad har jag gjort? Å Ä Ö fungerar inte längre i Outlook Express! Kan någon hjälpa mig?? Jag har säkert tryckt på nån knapp...
Svar
3
· Visningar
4 935
Senast: meodeo
·
  • Låst
IT & mobiler jag håller på bli galen. hur får man till en bild så den passar inom ramarna för en avatar?? oavsett hur liten (i storlek) jag gör den...
Svar
1
· Visningar
718
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Jag har två kontakter i min lista (båda icq-användare) som jag inte ser vad de skriver. Alla andra kontakter via Miranda dyns texten fr...
Svar
5
· Visningar
908
Senast: Pallas
·
IT & mobiler Har detta Atlantis, ett äventyrs spel på 4 st CD-skivor. Dock har inte detta kunnat användas sen jag fick XP, och min fråga är därför om...
Svar
1
· Visningar
739
·
IT & mobiler Kan inte koppla upp mej om jag inte avaktiverar Norton Först!Hur gör man då?Någon som kan hjälpa mej?:confused:
Svar
1
· Visningar
667
·
T
IT & mobiler jag har fått en skiva av en kompis som jag ska bränna och ge till min mamma som fyller år i morgon. Men det vart lite problem. Filnamnen...
Svar
3
· Visningar
728
Senast: Tant Asta
·
S
IT & mobiler Har en film i datorn som består av Xvid-filer eller nåt. Så man kan se den i datorn. Hur gör man för att kunna lägga den på en cd/dvd...
Svar
9
· Visningar
1 153
Senast: Skuggabaldur
·
IT & mobiler Är det någon som är ansluten till det? Någon som inte bor i tätort. Min kommun har sånt stadsnät, men jag bor i skogen och undrar om det...
Svar
1
· Visningar
707
Senast: Sony
·
IT & mobiler Oj vad jag är stressad nu. Har en uppgift i skolan som jag måste skicka in senast idag. Gjorde den i exel på datorn hos pojkvännen, där...
Svar
11
· Visningar
1 160
·
C
IT & mobiler Jag har en ny digitalkamera, en Nikon COOLPIX L5. Har installerat programmet för kameran på datorn. Men hur ska jag göra för att kunna...
Svar
7
· Visningar
895
Senast: carina 58
·
IT & mobiler alltså jag har ALDRIG haft problem med dem.. men sen jag fick mitt modem för att kunna ringa via IP så går det inte att maila!!! får...
Svar
2
· Visningar
978
Senast: Messy
·
S
IT & mobiler Jag hade en lokal mapp med viktiga mail som jag har sparat. Nu är hela mappen bara väck. Jag kan inte hitta den skriker jag i full...
Svar
7
· Visningar
4 614
Senast: Skydark
·
R
IT & mobiler Jag är verkligen urkass på datorer så jag har kanske en något underlig fråga...:crazy: Hur/var ändrar man så att bilden man valt som...
Svar
3
· Visningar
668
Senast: reykurboy
·
M
  • Låst
IT & mobiler Hej! Jag undrar bara om man kan ladda ner microsoft word någonstans ? På min dator finns bara wordpad, och jag behöver word. Någon?:smirk:
Svar
1
· Visningar
728
·
IT & mobiler i min bärbara dator? Har sökt här i forumet men hittar inte svar på just den frågan. Är alltså väldigt oteknisk på det tekniska...
Svar
17
· Visningar
13 141
Senast: malumbub
·
IT & mobiler har nåt hemskt smiley-program installerat på datorn som jag vill bli av med. men, jag hittar inte på det med lägg till/ta bort program...
Svar
10
· Visningar
1 181
Senast: Gnist
·
  • Låst
IT & mobiler Jag ska bränna ut en *.avi fil med ett textspår, och jag får inte med texten! Använder NERO vision 3. Det är till DVD jag ska bränna, då...
Svar
1
· Visningar
937
·
  • Låst
IT & mobiler letar och letar och hittar inget...
Svar
16
· Visningar
1 252
Senast: Maran
·
IT & mobiler Fick hem min nya systemkamera idag. Har varit ut och fotat lite men den krånglar. Ibland kan man inte ställa in bländaren på lägre än...
Svar
2
· Visningar
794
Senast: Mammadutt
·
IT & mobiler Jag har en film i formatet .img som jag skulle vilja bränna till dvd, men varken windows media player eller nero kan bränna den då det...
Svar
6
· Visningar
1 407
Senast: Nafayette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka