Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Har precis laddat hem IrfanView och fattar inte så mkt. :confused: Kan man ta bort saker i bakgrunden t.ex. staket, bilar och sånt? Hur...
IT & mobiler
Vad göra? När jag öppnar Den här datorn så hänger den sig och det står programmet svarar inte, när jag försöker stänga det :crazy:. Har...
IT & mobiler
Mitt bredband strular hur mkt som helst, ligger nere flera ggr om dan.När jag felsöker via msn står det att min gateway är offline. Vad...
IT & mobiler
Jag satt och läste lite om ostindienfararen. Där står det att dom har internet via smalband. Vad är det och hur fungerar det ute på dom...
IT & mobiler
Fast nu är det min laptop som krånglar:(. Skulle lyssna på en låt via Windows Media Player och upptäckte att det inte kom nåt ljud alls...
IT & mobiler
Helt plötsligt fungerar inte musen på datorn. Det är en optisk mus eller vad man säger. Vi provade med musen jag har till min laptop men...
IT & mobiler
Ska precis uppdatera min pappas GPS. Men när jag ansluter den till datorn så kommer inte lappen "Maskinvara ansluten" upp. Alltså hittar...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.