Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Såg just Dr Phil om internätbedrägerier där någons foto norpats och användes i bedrägerisyfte. Någon av Dr Phils medarbetare hittade...
Svar
10
· Visningar
1 373
Senast: Pellur
·
S
IT & mobiler Har precis laddat hem IrfanView och fattar inte så mkt. :confused: Kan man ta bort saker i bakgrunden t.ex. staket, bilar och sånt? Hur...
Svar
6
· Visningar
997
Senast: Elftor
·
C
IT & mobiler Hur fasen får jag det att fungera? :cool: *oteknisk*
Svar
3
· Visningar
756
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Ofta när jag är inne på buke/lunar/bilddagboken eller liknande sidor förvinner ÅÄÖ. Men det är bara när jag sitter på laptoppen. vad...
Svar
13
· Visningar
3 068
Senast: YaHilweh
·
IT & mobiler Ja, nu har vi lyckats få trojan horse på datorn, jag har kunnat lokalisera vart den är någonstans men har låtit den vara (är osäker på...
Svar
3
· Visningar
815
Senast: astronaut
·
IT & mobiler Vad göra? När jag öppnar Den här datorn så hänger den sig och det står programmet svarar inte, när jag försöker stänga det :crazy:. Har...
Svar
10
· Visningar
1 079
Senast: Attjoo
·
IT & mobiler Mitt bredband strular hur mkt som helst, ligger nere flera ggr om dan.När jag felsöker via msn står det att min gateway är offline. Vad...
Svar
2
· Visningar
1 134
Senast: AnnaKarinA
·
IT & mobiler Min dator började med detta märkliga igår. Det bara klickade till i den och sen bara starta den om sig, stängde av sig , och sen...
Svar
5
· Visningar
974
Senast: Stalker
·
  • Låst
IT & mobiler Jag har en dator nu med tyskt windows och det gör att även msn blir på tyska, skitkul, not! Kan man byta språk på msn?
Svar
5
· Visningar
5 893
Senast: Ragatan
·
S
IT & mobiler Jag satt och läste lite om ostindienfararen. Där står det att dom har internet via smalband. Vad är det och hur fungerar det ute på dom...
Svar
2
· Visningar
715
Senast: Skydark
·
  • Låst
IT & mobiler Ska lägga upp en bild på en säljesannons där bilden får vara max 75 kb. Men min bild är för stor. Finns det något program i datorn där...
Svar
1
· Visningar
665
Senast: Pazuzu
·
S
IT & mobiler Fast nu är det min laptop som krånglar:(. Skulle lyssna på en låt via Windows Media Player och upptäckte att det inte kom nåt ljud alls...
Svar
4
· Visningar
803
Senast: Skuggabaldur
·
E
IT & mobiler Varför har ni så långa sidor? Nu kan jag inte komma ner längst ner, och kan inte, tex, överhuvudtaget, se, mitt eget inlägg, som jag...
2
Svar
35
· Visningar
2 440
Senast: malumbub
·
S
IT & mobiler Helt plötsligt fungerar inte musen på datorn. Det är en optisk mus eller vad man säger. Vi provade med musen jag har till min laptop men...
Svar
10
· Visningar
3 050
Senast: Skuggabaldur
·
L
  • Låst
IT & mobiler Har vid vissa trådar försökt lägga ut bild, men hur i hela friden - GÖR MAN??????????????? Snälla, kan någon hjälpa mig? :o :o :o
Svar
1
· Visningar
795
Senast: Zaga
·
E
IT & mobiler ..eller är det bara jag som är dålig fotograf? Jag fick en Canon Powershot S3 IS i julas och den är jättebra på alla vis utom att det...
Svar
3
· Visningar
801
Senast: Nortra
·
IT & mobiler Hm, hur ska jag förklara? När jag ska logga in på en sida eller söker på något sparas det och när jag sen ska logga in på t ex buke...
Svar
8
· Visningar
1 253
IT & mobiler Ska precis uppdatera min pappas GPS. Men när jag ansluter den till datorn så kommer inte lappen "Maskinvara ansluten" upp. Alltså hittar...
Svar
1
· Visningar
1 964
Senast: Boj
·
IT & mobiler Är det ngn som vet om det finns ngn site där man kan ladda upp filer som är större än 100 MB har vart inne på Photobucket, Youtube och...
Svar
1
· Visningar
670
Senast: Gnist
·
N
IT & mobiler Min kamera har helt plötsligt spärrat mitt minnes kort på nått jäkla vänster, nån som vet hur man ändrar de?
Svar
8
· Visningar
3 429
Senast: Nortra
·

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • *Ulvlek* Ronja Rövardotter

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat