Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag har försökt nu ett antal gånger att spara den film jag gjort i moviemaker till DVD eller CD. Varje gång "fastnar" det på 58% sparat...
Svar
4
· Visningar
931
Senast: Charoe
·
K
IT & mobiler Råkade trycka på ngt på tagnetsbordet, och plötsligt blev texten jättestor :o Någon som vet hur jag ska göra för att få den liten igen? :D
Svar
4
· Visningar
951
Senast: aiquen
·
K
IT & mobiler http://www.joost.com/ har jag testat, fungerar bra, men det är ont om bra kanaler för oss svenskar tycker jag...
Svar
1
· Visningar
1 288
Senast: Kuckeliku
·
K
IT & mobiler som spinnoff på trögstartad datortråden vad är det för filer i den här mappen?
Svar
1
· Visningar
1 338
Senast: nidron
·
K
IT & mobiler Har letat som en galning hur man kan spela Myulk, hittade det sen hemma i garderoben. Men som sagt måste man ha 256 färger på datan och...
Svar
10
· Visningar
1 889
Senast: Kryptonit
·
IT & mobiler Hur tusan sparar man som pdf i excel? Tycker jag har letat överallt :crazy:
Svar
10
· Visningar
1 211
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Eftersom min dator segar lite och jag aldrig uppdaterat drivrutinerna så tänkte jag göra detta. Pv skaffar mig en länk och jag har nu...
Svar
4
· Visningar
755
Senast: meodeo
·
N
IT & mobiler Eftersom jag är för lat för att knacka kod och laptopen för lat för dreamweaver så undrar jag om det finns någon gratis HTML-editor...
Svar
5
· Visningar
1 261
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler nån som vet hur man gör det?? mina två minneskort är fulla så det går inte att spara nån ting.. :crazy: jag som köpt guitar hero å...
Svar
2
· Visningar
4 675
Senast: Nominous
·
IT & mobiler När jag ska spela något spel t.ex The sims, Worms m.m så tjuter skärmen hela tiden. Spelar ingen roll vilken upplösning eller storlek...
Svar
3
· Visningar
888
Senast: R8n
·
S
IT & mobiler Vill absolute inte fungera för mig. Alla andra varianter med top center, bottom, center o.s.v. fungerar fin fint, men givetvis inte den...
Svar
5
· Visningar
805
Senast: nidron
·
D
IT & mobiler Hur gör jag för att lägga in en låt här på buke? Tacksam för alla svar.
Svar
4
· Visningar
870
Senast: No1
·
S
IT & mobiler Alltså mitt msn har nåt damp för sig. Jag kan typ vara inloggad fem minuter sen stänger det av sig själv. Sen så kommer det upp en sån...
Svar
4
· Visningar
734
IT & mobiler Finns det nåt program/sida där man kan lägga in en MP3 låt, förkorta den lite för att den inte ska bli så stor och sen spara den som en...
Svar
4
· Visningar
893
Senast: Riley
·
D
IT & mobiler Jag har en hemsida som är uppbyggd med php includes. Alla sidor har alltså i sort sett indentisk kod. Ändå visas inte alla sidor korrekt...
Svar
10
· Visningar
977
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler Finns det något sätt att spara ned en tråd som nu låsts? Skälet till frågan är att vi är ett härligt gäng som skrivit i den långa...
Svar
7
· Visningar
893
Senast: schelin_j
·
IT & mobiler Min dator är lite knäpp men jag antar att han som "plockade ihop" min dator har skulden till det :p I allafall så har datorn fyra USB...
Svar
3
· Visningar
785
Senast: Stalker
·
H
IT & mobiler Visst borde det vara lättast att göra i flash? men rent teoretiskt, hur gör man? Jag ska ha ett hinder, och sen när man håller över...
Svar
2
· Visningar
727
Senast: Henchen
·
IT & mobiler Då min dotter skall in på tex buke så skriver hon ju hela namnet. Men hur/vart ändrar jag så att datorn kommer i håg allt som börjar på...
Svar
8
· Visningar
946
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Kan man inte uppgradera IE från 6 till 7 om man inte har XP installerat på sin dator ? Läste en gammal tråd ang div problem, någon...
Svar
10
· Visningar
1 018

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka