Travian - någon annan här som spelar?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travian - någon annan här som spelar?

Det är inte meningen att man ska behöva förklara hur spelen går till, det är det instruktionerna är till för. Till Travian är de dessutom på mycket lättfattad svenska :angel:

Walkthroughs finns att söka på nätet. :idea:

Det här är ett diskussionsforum för "frågor, tips, råd och synpunkter om internet, datorer och datorprogram i allmänhet", inte ett forum för vägledning och fusk i spel :angel:

Att fråga om man inte hittar är väl inget fusk?? Forum är till för att diskuteras i, då även om någon har kört fast.
fantasy_, jag är också ny på spelet, men behöver du "Hjälp" eller något så kan du fråga, tror att jag skulle kunna förklara isånna fall. :angel:

Att fråga om man inte hittar är väl inget fusk?? Forum är till för att diskuteras i, då även om någon har kört fast.
fantasy_, jag är också ny på spelet, men behöver du "Hjälp" eller något så kan du fråga, tror att jag skulle kunna förklara isånna fall. :angel:

jag hålle med dig...

jag är också ny men jag hjälper till så mycket ja kan om det skulle vara något så fråga...

Travian är en annan site, som har sitt eget forum.

Därför låses den här tråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 272
Senast: lizzie
·
  • Låst
Tjatter "There once was a man who lived a life so strange, it had to be true. Only he could see what no one else can—the darkness inside... the...
56 57 58
Svar
1 159
· Visningar
36 636
Senast: Paddington
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
7 603
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 163

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Retrievertråden

Hästrelaterat