Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

M
IT & mobiler Min sator dummar sig totalet, eller rättare sagt explorern. Den funkar inte för fem öre medans allting annat funkar. Jag kan spela...
Svar
7
· Visningar
794
Senast: moonlightgarden
·
IT & mobiler Det klickar till i högtalarna när man uppdaterar en sida/klickar på en länk i min dator. Mycket irriterande eftersom det just förstörde...
Svar
7
· Visningar
1 039
Senast: nidron
·
S
  • Låst
IT & mobiler Vad gör jag för fel??:confused: Försöker importera filmer jag filmat med mobilen idag, till moviemaker, men.... de funkar inte...
Svar
1
· Visningar
792
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Ja cd enheten har fastnat på min HP laptop, det händer inget när man trycker på knappen, har försökt pilla ut den men den sitter totalt...
Svar
2
· Visningar
849
Senast: Bison
·
Y
  • Låst
IT & mobiler Hur får man en bild här på buke, som syns när man skrivet inlägg?:confused:
Svar
1
· Visningar
682
Senast: Pazuzu
·
IT & mobiler Vad finns det för alternativ till att öppna sådana filer? Fick ett arbete skickat till mig och när jag hade packat upp så var där två...
Svar
7
· Visningar
1 359
Senast: Saybia
·
L
IT & mobiler Hur gör jag för att få fina NYA teckensnitt(nerladdade från internet)till adobe photoshop?? Jag har laddad ner dom på datorn, men jag...
Svar
18
· Visningar
2 291
Senast: Emfia
·
Fritid Min dyngstack förra året. Ska fortsätta med lite fler sorter i år.
Svar
0
· Visningar
482
IT & mobiler Telia, Tele2, Glocalnet, Bredbandsbolaget... Har jag missat något företag? Vi har Telia just nu, men tycker att de är rättså dyra...
Svar
7
· Visningar
1 098
Senast: fanie
·
IT & mobiler Hur f*n gör man? Har kollat sidan http://www.portforward.com/english/applications/port_forwarding/Utor/Utorindex.htm har ett d-link...
Svar
1
· Visningar
712
Senast: Stalker
·
S
IT & mobiler Hur kodar man enklast och bäst för att få till en sida så här: Det svarta och beiga har jag koll på. Svarta är ju bara...
Svar
5
· Visningar
795
Senast: Spider84
·
IT & mobiler om jag vill bränna en dvd med datafiler i nero, och sen kunna bränna vidare på den vid ett senare tillfälle, hur gör jag då ??? är novis...
Svar
1
· Visningar
734
Senast: Stalker
·
S
  • Låst
IT & mobiler Hur omformaterar men en dator? Jag har en bärbar som saknar Å,Ä och Ö. Nu är det en eng. veriationen av win98. Jag har den swe...
Svar
3
· Visningar
1 070
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Jag ska lägga upp mina hemsidor som jag har gjort till olika människor men behöver ett bra och billigt webbhotell. Vad använder ni för...
Svar
5
· Visningar
994
Senast: Stollan
·
L
IT & mobiler Alltså vad har ni för bakgrundsbilder på era datorer. Nu menar jag inga skärmdumpar där man få se era ikoner utan "rena" bilder...
2
Svar
34
· Visningar
3 386
Senast: Gnist
·
IT & mobiler Känner någon till vart man kan se schyssta flygfoton ? Jag har kollat på eniro (men de är gamla) och jag har google-earth...
Svar
3
· Visningar
1 080
Senast: Maran
·
IT & mobiler Vad kan det då vara för fel? När jag går in på en sida som jag är medlem på så funkar det inte. Står bara att sidan inte kan visas. Jag...
Svar
2
· Visningar
794
Senast: Olympus
·
IT & mobiler När jag går in på ett par hemsidor så kommer det upp en ruta som det står..*Klicka här om du vill köra Activexkontroll på den här...
Svar
4
· Visningar
895
Senast: Grana
·
A
IT & mobiler Okej, jag hade så jäkla tråkigt nu på kvällen så jag satte mig med the sims (det allra första) Nu så är det ju inte så jävla roligt å...
Svar
11
· Visningar
1 329
S
IT & mobiler Är det svårt att sätta in USB port i en äldre bärbar dator? Jag hittade en äldre när jag städade min gamla garderob idag. I kontroll...
Svar
5
· Visningar
1 164
Senast: Skydark
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Oseriös avel 2023
  • Valp 2025