Era bakgrundsbilder

Sv: Era bakgrundsbilder

skrivbord.jpg

Jag har en bild på min favoritgrupp som jag photoshopat lite med.

Sedan måste jag fråga hur du har fått dit de där roliga ikonerna? Jag kan ändra ikon på vanliga mappar (men det där hjärtanet finns inte :() men inte på t.ex. papperskorgen, den här datorn o.s.v. Så, hur göööör man? ;)

Puttar upp min fråga lite. :angel: :D

Klickbar bild...
Den här har jag för tillfället:

Föreställer Renji från animen Bleach. :d :love:

*kl*

Hemma har jag den här:
janu63.JPG

På jobbet har jag en stor o söt konäsa..!:p

Först måste du ladda hem/göra olika ikonbilder ;)

1. För att byta ikon på en genväg på ditt skrivbord, högerklicka på filen och välj egenskaper.
2. Filens egenskaper öppnas nu. Vissa filer går det inte att byta ikon på, t.ex. Internet Explorer.
3. Klicka på knappen Byt ikon.
4. Bläddra sedan fram till den ikonen som du önskar och klicka Ok.

Senast ändrad:
Sv: Print Scr din skärm

Denna har jag! Är ingen rabiat feminist, tycker bara att fåren var så söta...
Presentation2.jpg

Men du har ju inga genvägar? Eller? Jag kan som sagt byta ikon på vanliga mappar, men på t.ex. papperskorgen fungerar det inte att byta. Om jag som sagt inte gör den till en genväg, men var gör man av den riktiga papperskorgen då? Det är ju onödigt att ha två. :p ;)

Jag har inga genvägar, nej.

Har för mig att jag bara högerklickat, valt avancerat och bytt ikon :o

Liknande trådar

Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
1 063
Senast: Fille
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 288
Senast: Shpongle
·
Gravid - 1år Hur har ni mått efter skrapning? Skrapning kan ju utföras av olika anledningar. När jag försöker läsa om andras erfarenheter efteråt...
Svar
2
· Visningar
645
Senast: julgrisen
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 267
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka