Freydis
Trådstartare
Sv: Windows startar inte!
Det jag tröstar mig med då är att det är den datorn som är skyddad- den jag sitter vid nu har typ nada skydd...
Tant Asta skrev:hade så där på min dator för ett tag sen, det enda som hjälpte var att starta upp allting igen Alltså radera ALLT på datan och installera nytt. Det stod också någon om 'unmountable boot volume' och en blå ruta, så pojkvännen raderade hela skiten. Fast min data var full med virus och jag fick upp den blåa rutan direkt, alltså inget om att starta i felsäkert läge eller så, bara poff, blå ruta. Ringde till Windows som i stort sett sa att datan var körd och det var bara att slänga den, men på ngt sätt lyckades pojkvännen fixa det. Förhoppningsvis har det inte gått så långt med din data! Jag kan egentligen inget om det här men lysnade på när han hade en liten föreläsning om det och kan säga att jag är VÄLDIGT noga med virusskydd nu Äh, jag svammlar bara, hoppas det löser sej!
Det jag tröstar mig med då är att det är den datorn som är skyddad- den jag sitter vid nu har typ nada skydd...