Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

P
IT & mobiler För ett tag sen filmade jag min ridlektion.. Jag vill ha den från filmkameran till daotrn.. Provade med att ansluta USB kabeln till...
Svar
1
· Visningar
686
Senast: Sellan
·
IT & mobiler ja skulle gå in på en sida förut men texten är mikroskåpisk.. hur gör man?
Svar
1
· Visningar
1 558
Senast: nidron
·
A
IT & mobiler Hur vet man hur stor en bild är i pixlar? Vart kan man hitta det?
Svar
3
· Visningar
846
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Ni vet när man sätter på den och windows ska starta, då kommer windows ikonen upp och det är en liten list med färg som rör sej under...
Svar
19
· Visningar
1 353
Senast: Pazuzu
·
IT & mobiler Går det att göra om en Quick Time fil till en Media Player istället?
Svar
4
· Visningar
945
Senast: Messy
·
S
IT & mobiler Jag vill plotta normalfördelningen (som en funktion av x, väntevärde och standardavvikelse) så att jag får en figur som ser ut ungefär...
Svar
7
· Visningar
20 394
Senast: Scaramouche
·
IT & mobiler Jag har suttit o läst på deras hemsida men hittar inget om trådlös uppkoppling på nätet. Har dom inte den tjänsten?????
Svar
15
· Visningar
1 437
Senast: Kimz0r
·
IT & mobiler Allvetande bukefalister; frågar för väns räkning.... Vill ha tips på ett vettigt ritprogram ("autocad") som inte kostar en halv...
Svar
10
· Visningar
1 957
·
IT & mobiler Hur kan det ligga så högt hela tiden? Jag har inga krävande program igång alls. Winamp, firefox och msn. Det som äter på CPUn heter...
Svar
3
· Visningar
2 669
IT & mobiler Är det någon här som kan tipsa om en bra extern hårddisk som man kan ha som backup? De enda kraven jag har är att den ska kunna...
Svar
8
· Visningar
963
Senast: aiquen
·
IT & mobiler Hur får man en fil som är i wma (windows media player) till en mp3 fil? :banana:
Svar
2
· Visningar
741
Senast: LLaika
·
IT & mobiler Hej! Ja vet, ja e ingen data människa men lite brukar jag kunna klura ut själv men detta fattar jag verkligen inte.. häromdagen satt...
Svar
9
· Visningar
913
Senast: Attjoo
·
IT & mobiler jag har nu knåpat ihop en hemsida i intellywebb. jag har en domän, ett webbhotell och ftp-program. att publicera genom...
Svar
4
· Visningar
1 946
S
IT & mobiler Jag skulle hjälpa en äldre vän att kolla på dejtingsidor. Jag har själv aldrig kommit i kontakt med sådana sidor tidigare. Nu när jag...
Svar
4
· Visningar
836
Senast: Kimz0r
·
H
IT & mobiler Tänkte försöka lära mig detta, och läser lite på webdesignskolan.. Men jag förstår ändå inte riktigt, är det nån vänlig själ som kan...
Svar
13
· Visningar
999
Senast: Henchen
·
W
IT & mobiler Har en annons ute på en häst. Det har kommit lite mail från olika adresser, men det går att genomskåda att det är samma person...
Svar
15
· Visningar
1 374
·
IT & mobiler Mina högtalare har typ slutat funka. Antagligen iallafall, för det kommer inte ljud ;) (ja, jag är dålig på datorer) Jag har provat att...
Svar
4
· Visningar
941
Senast: LLaika
·
IT & mobiler Hur många är det egentligen som har koll på lagen om fildelning? Och vad är det eg. som gäller? Som jag har fattat det så är det...
Svar
5
· Visningar
909
Senast: ullo
·
N
IT & mobiler För två veckor sen så var jag tvungen att lämna in min mobil på lagning. Jag förde över allt via min bluetooth till datorn för jag vet...
Svar
8
· Visningar
921
Senast: nDian
·
IT & mobiler och göra om skivan till t.ex. wav. Hur gör man? Jag spelade i helgen och blev filmad, fick allt på en dvd-skiva. Nu vill jag lägga upp...
Svar
1
· Visningar
828
Senast: ninne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv
  • Hingstvalsfunderingar 2025