Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Jag har fått en hårddisk installerad på datorn utöver den vanliga. Den första hårddisken är nästan full och jag undrar hur man för över...
IT & mobiler
Jag fattar inte värdet för avsändaren av spam? Det har börjat komma hur mycket spam som helst på min mail. Mest porr och konstiga försök...
IT & mobiler
Vi håller på med vårt förhoppningsvisa trådlösa nätverk. Vi har ett D-Link 624. Det konstiga är att vi får bara internet att fungera på...
IT & mobiler
Nu är det skrivarens tur att få fnatt. Har köpt nya färgpatroner och har satt i dom nya men ändå blickar det att färgen är slut. Vad gör...
IT & mobiler
Uppdaterade nyss mitt gamla messenger till livemessenger. Men det gamla var på svenska men det nya är på engelska.. Finns det någonstans...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.