Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag har fått en hårddisk installerad på datorn utöver den vanliga. Den första hårddisken är nästan full och jag undrar hur man för över...
Svar
6
· Visningar
866
Senast: nidron
·
L
IT & mobiler Jag fattar inte värdet för avsändaren av spam? Det har börjat komma hur mycket spam som helst på min mail. Mest porr och konstiga försök...
Svar
4
· Visningar
736
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Om man tittar på Bukefalos länken uppe i adressfältet så ser man en liten fin svart pålle före. Likaså om man går in på vissa andra...
Svar
4
· Visningar
753
Senast: flugskit
·
A
IT & mobiler Nu ska vi se om jag kan förklara detta... <när man är ute på internt op skriver in en adress i adressfältet så sparas den adressen i...
Svar
10
· Visningar
1 451
·
IT & mobiler Är det någon annan som håller på med Access 97? Lite nyfiken om jag är den enda på Buke som håller på med det.
Svar
2
· Visningar
611
·
IT & mobiler Vi håller på med vårt förhoppningsvisa trådlösa nätverk. Vi har ett D-Link 624. Det konstiga är att vi får bara internet att fungera på...
Svar
13
· Visningar
961
·
E
IT & mobiler Ja.. vilka tangentknappar är det man trycker på när man ska kopiera något som inte går att kopiera mha musen. Help me... :cry:
2
Svar
34
· Visningar
6 212
Senast: moiran
·
IT & mobiler Nu är det skrivarens tur att få fnatt. Har köpt nya färgpatroner och har satt i dom nya men ändå blickar det att färgen är slut. Vad gör...
Svar
5
· Visningar
941
T
IT & mobiler Min PC har ställt mitt tålamod på svåra prov sista tiden. Inser att det börjar bli dags för en liten datorinvestering. Har ingen...
Svar
15
· Visningar
1 194
·
M
IT & mobiler I photoshop kan man ju ändra bilder hur som helst. Men finns det något program där man kan ändra filmer?
Svar
2
· Visningar
710
·
IT & mobiler Har väntat i över en månad på en cd rom med programmet till min kamera.... Fick den idag men där finns inga options för att ladda över...
Svar
2
· Visningar
1 458
Senast: gentleknight
·
IT & mobiler På MSN? Jag kan ju öppna samma bild på mailen. Kan någon vänlig själ förklara på ett enkelt sätt var och hur jag ändrar detta då jag...
Svar
9
· Visningar
1 196
Senast: åke
·
IT & mobiler Uppdaterade nyss mitt gamla messenger till livemessenger. Men det gamla var på svenska men det nya är på engelska.. Finns det någonstans...
Svar
3
· Visningar
2 895
Senast: Ragatan
·
Svar
6
· Visningar
995
Senast: Netted
·
IT & mobiler Är precis vad jag behöver just nu! Hittar ingenting när jag söker i datorns sökfunktion på backup eller säkerhetskopiering. Ringde...
Svar
1
· Visningar
877
Senast: danne_016
·
IT & mobiler Min skrivare kan scanna in, och jag läste på nätet att jag ska göra det via tex Photoshop. Hur då? När jag trycker på "scanna in från...
Svar
7
· Visningar
1 444
Senast: AnnaKarinA
·
F
  • Låst
IT & mobiler hej jag e lite :confused: jag vill veta hur man läger in bilder på trådarna ??? vill veta!!
Svar
1
· Visningar
919
Senast: Gnist
·
IT & mobiler Inget datasnille... I korta drag: Ena datorn har två Outlook-konton. Hur gör man för att flytta över det ena kontot till den andra...
Svar
7
· Visningar
887
Senast: Luleå
·
F
IT & mobiler Vad kan vara fel om ljudet i datorn (rättaresagt i Winampen) höjer/sänker sig självt lite titt som tätt? Virus? :confused: Det är...
Svar
5
· Visningar
820
Senast: Farouk
·
IT & mobiler Jag har just bytt dator och loggade på min messenger och då är det ju del gamla, tråkiga versionen som finns i datorn. Jag vill ju ha...
Svar
3
· Visningar
789
Senast: Carolus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Misstänkt rävskabb
  • Uppdateringstråd 30