Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

D
IT & mobiler Vet inte vad jag har gjort, men helt plötsligt fungerar inte numpad på tangentbordet längre. Måste använda siffrorna ovanför bokstäverna...
Svar
2
· Visningar
1 521
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler Vilken ska man välja? Vill gärna ha så stor skärm och så stor hårddisk som möjligt. Helst ska den vara rätt snabb oxå. Jag ska mest...
Svar
14
· Visningar
1 126
Senast: zask
·
IT & mobiler Är det någon som har kikat på den alt. köpt den? Vi ska köpa in ett gäng kameror till jobbet och jag är nyfiken på hur bra/dåliga de är...
Svar
3
· Visningar
1 094
Senast: amalia
·
C
IT & mobiler Mitt Norton går ut imorgon. Finns det något gratis antivirus program man kan ladda hem? Har microsoft eller telia något?
Svar
9
· Visningar
875
Senast: flugskit
·
IT & mobiler Jag är på jakt efter en ny digitalkamera, och har spanat in några HP kameror. Någon här som har erfarenhet av dem? Det finns en för...
Svar
3
· Visningar
794
Senast: Jezzie
·
IT & mobiler HUR i helvete förnyar jag mitt ip och aktiverar standars gatewayen?? Jag får inte rätsida på det hela och kan vara online ca 1 min i...
Svar
3
· Visningar
724
Senast: Gnist
·
N
IT & mobiler Det ska ju finnas något program för att skriva kemiska formler i word. Vet någon här vad det heter och finns det att ladda ned gratis?
Svar
8
· Visningar
2 908
Senast: moiran
·
B
IT & mobiler Jag skulle behöva lite hjälp med att förstå eller hitta bra exempel på hur man positionerar element i CSS. Jag tyckte mig följa ett bra...
Svar
8
· Visningar
1 250
Senast: nidron
·
IT & mobiler Kan inte se videorna, kommer upp ett sånt här meddelande: Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of...
Svar
10
· Visningar
1 368
Senast: Emzy
·
C
IT & mobiler Sedan ett bra tag har min hemsida via freeweb varit bra underlig.För VARJE BILD som ska laddas upp-så blir jag tvungen att gå ut från...
Svar
3
· Visningar
809
Senast: crazy
·
IT & mobiler För att kunna skriva med små bokstäver måste caplocks vara intryckt Punkter och kommatecken blir : och ; Mycket irriterande!! Att...
Svar
6
· Visningar
937
Senast: Gnist
·
T
IT & mobiler Har ni några tips på scyssta amcprogram som ni inte kan leva utan? Själv klarar jag mig inte utan: - Adium - VLC - Transmission...
Svar
4
· Visningar
856
Senast: Tassetass
·
A
IT & mobiler Vet inte vart jag ska lägga denna tråden så jag slänger in den här. Vilken mobil skulle du helst köpa om du bara fick välja på dessa...
Svar
18
· Visningar
1 448
Senast: Iso
·
IT & mobiler Jag har hittills suttit med Firefox 1.5 men nu laddade jag ner Firefox 2.0 istället. Då fick jag det dock på engelska och det vill jag...
Svar
2
· Visningar
771
Senast: aiquen
·
IT & mobiler Någon som vetvad man kan göra för att komma in på Bukes radannonnser! Jag får bara upp "sidan kan ej visas" på min hemdator. Har haft...
Svar
4
· Visningar
786
Senast: MoQ
·
IT & mobiler Sitter just nu vid vår laptop och här blåser det storm för fulla muggar, det blinkar i lampor och man vet ju inte om strömmen plötsligt...
Svar
11
· Visningar
1 238
Senast: Sony
·
IT & mobiler Hur fasen kopplar man in en skrivare i datorn? Fick en i julklapp och packade bara upp den men kopplade inte in den helt. Nu är...
Svar
1
· Visningar
791
S
IT & mobiler Någon som har några tips på gratis bildprogram??
Svar
2
· Visningar
1 138
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Går det att tysta ner datorn när man inte sitter vid den utan att stänga av den? Den låter så högt:crazy:
Svar
1
· Visningar
640
Senast: Silverstol
·
Z
IT & mobiler Min katt la sig på tangentbordet när jag startade min bärbara dator, olyckligtvis råkade han trycka på någon knapp så hela bildskärmen...
Svar
4
· Visningar
6 445
Senast: sharpedge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hur får man barn att leka hemma?
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur