Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

S
IT & mobiler Jag vet inte vad jag lyckades med men adressfältet försvann .. jag får gå via en msn-länk och söka för att huvud taget komma från...
Svar
5
· Visningar
1 873
Senast: glee
·
M
IT & mobiler Hej! Total novis på CSS är jag, men jag har lyckats mecka med en extern css-mall. Den fungerar. Men en grej får jag inte till! :crazy...
Svar
2
· Visningar
701
Senast: moiran
·
IT & mobiler Eftersom vår dator inte har något äkta Windows, får jag varje gång jag startar datorn ett meddelande om att så är fallet. Jag blir...
Svar
10
· Visningar
773
·
IT & mobiler Testa din IQ när det gäller phishing och skumma mailutskick och lär dig varför utskicken inte är pålitliga :)...
2
Svar
23
· Visningar
1 625
·
IT & mobiler alltså..jag är rätt säker på att det är chassifläkten som har fört och för en massa oväsen nu senaste månaderna.. (det kan dock vara den...
Svar
9
· Visningar
988
Senast: Zaph
·
IT & mobiler Hur kan en telestation vara ej aktiv,ha alla platser upptagna och inte vara utbyggd på en tidsperiod av ungefär fem minuter. Hur är...
Svar
8
· Visningar
925
Senast: nidron
·
IT & mobiler Jag har tagit massor med bilder med min nokia, och har en sladd för att få över dom till datorn, men jag har inget program till datorn...
Svar
4
· Visningar
712
Senast: meodeo
·
C
IT & mobiler Ska göra ett snyggt blad i A4-storlek, helst fotokvalitet. Sitter nu i PowerPoint, vet inte om det är lämpligt? Det ska se proffsigt ut...
Svar
6
· Visningar
5 512
Senast: BeastieBabe
·
IT & mobiler Går det att omvandla "vanlig" musik till MP3 i Windovs media player? Hur gör man i såfall?
Svar
4
· Visningar
872
Senast: R8n
·
G
IT & mobiler Någon som använder programmet Marratech? Jag har lite problem med att komma igång.. Har laddat hem programmet och installerat det. När...
Svar
2
· Visningar
747
Senast: glee
·
S
IT & mobiler Jag vet inte vad som är fel så nån bättre rubrik kunde jag inte komma på.. I vilket fall, jag kan inte surfa på vissa sidor som...
Svar
12
· Visningar
1 042
Senast: Ragatan
·
S
IT & mobiler Kan ingenting om datorer egentligen och fattar inte riktigt frågan (jajaja, jag är väl dum då) "Vad innebär skärmbeteckningarna VGA...
Svar
12
· Visningar
1 312
Senast: Elftor
·
IT & mobiler De senaste dagarna har Comhem haft stora problem med e-posttjänsten. Enligt Comhem ska det mesta nu fungera igen, men det gör det inte...
Svar
4
· Visningar
1 115
Senast: cissiny
·
N
IT & mobiler Frågar här eftersom ni säkert är mer tekniska än seniorerna ;) Hur får man en rörlig bild vid sitt användarnamn på msn? Har testat att...
Svar
10
· Visningar
3 814
Senast: tjohej
·
IT & mobiler Hur rensar man så att man får bort sidor man varit på uppe i adressfönstret? Den man trycker på så kommer det ner vilka senaste sidorna...
Svar
11
· Visningar
7 976
Senast: Sorbe
·
IT & mobiler det har h'nt n[got riiiktigt skumt med mitt tangentbord. WHAT TO DO!
Svar
2
· Visningar
647
Senast: Silverstol
·
S
IT & mobiler Om man har en bakgrund på en sida och sedan själva sidan med text, banner m.m. i mitten, hur kodar man? Jag vet att det krävs...
Svar
15
· Visningar
834
Senast: Spider84
·
IT & mobiler Betapet ligger nere :( Vad ska jag nu fördriva tiden med? Finns det någon annan sida med liknande som betapet tro? Tycker det är så...
Svar
12
· Visningar
951
Senast: Andrea1
·
IT & mobiler Den kom i morse via automatiska uppdateringar till min dator. Jättefint blev det :) Vad tycker ni?
Svar
13
· Visningar
961
·
IT & mobiler Någon som vet om man kan ladda hem detta hemside prog?
Svar
6
· Visningar
856
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur