3D Logic, level 19- någon som kan?

Sv: level 19- någon som kan?

Jag får fortsätta i morgon med 23... just nu är jag för trötter... Jisses jag ska upp om sex timmar :eek:

Du har nästan löst det där, men hur får du till med röd och gul sedan? :confused: eller är det där du kör fast?

och efter 23an fram tom 30 som är den sista så är dom hyffsat lätta. :p

24:an var busenkel :bump:
Men 25:an är stökig och muppig:mad:

Senast ändrad av en moderator:
Sv: 3D Logic, level 19- någon som kan?

Nu har jag vaknat igen och efter nr 23 (tack för hjälpen där:bow: ) var dom ju busenkla!!
Kommer ni ihåg "rebusarna" eller vad man ska kalla det som det fanns trådar om i höstas, där man skulle ändra ett ord för att komma till nästa sida?? Vad hette den? Finns det någon ny sådan?

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 337
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 157
Senast: Rie
·
Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
63 449
Senast: lundsbo
·
Hundhälsa Hej! Min Australian kelpiehane på snart 6 år har varit skadad i över 2,5 månad och trots flera veterinär besök och nästan 2 månader på...
2
Svar
28
· Visningar
5 939
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar