Nu får vi se upp..

Sv: Nu får vi se upp..

Normalt sett tar det minst ett par månader från en attack-vektor publiceras till dess att någon skrivit en ordentlig mask som utnyttjar den. Det är ytterst få hot som kommer snabbt. (Brukar väl vara max ett om året ungefär.)

Sen är som vanligt bästa skyddet lite gammalt hederligt sunt förnuft.

Det är precis likadant för mig, OM jag öht. kommer in på msn får jag tillbaka dom flesta meddelandena. Har provat på många olika datorer och med flera konton så felet måste ligga hos msn på något sätt som sagt.

Eller hos mottagaren. Eller någonstans på vägen mellan.

Då är de iaf inte bara ja som har problem med msn då. Då är de ju inte datorn som de är nå fel på utan hela msn. Konstigt bara att de funkar för vissa

Liknande trådar

Samhälle För att länka till den andra tråden om att begränsa paddor. Flera skolor i Europa har börjat förbjuda mobiler under skoltid. Är det...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
8 166
Senast: Enya
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
534
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
343
Senast: sweep
·
Kropp & Själ Hittade en mycket intressant artikel i Guardian om hur synen på och etiken har ändrats för neurodiverse och att ny forskning bl.a har...
Svar
0
· Visningar
304
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka